Huiskamer
Loeki72
26-07-2025 om 14:21
We zijn bij de dierenarts geweest. We waren wel heel laat doordat de brug in storing was en we een flink stuk moesten omrijden. Daardoor moesten we bij de dierenarts ook wat langer wachten.
Ze vond het goed dat we kwamen. Hij had koorts en was misselijk. Hij heeft een injectie tegen de misselijkheid en een ontstekingsremmende gehad. En krijgt een kuurtje de komende dagen.
Hij ziet er al beter uit en heeft een paar keer een hapje brokjes genomen. Hopen dat dit blijft werken en de kater verder opknapt.
Loeki72
26-07-2025 om 16:19
Auwereel schreef op 26-07-2025 om 14:25:
Fijn dat hij al opknapt! Veel sterkte met 'm komende dagen.
Dankjewel. Ik heb echt mij twijfels. Ik heb hem net gedwangvoederd. Hij is echt zichzelf niet en wast zichzelf ook niet. Ik ga hem proberen elke 4 uur wat speciaal voer via een spuitje te geven.
HAHA!wait..what
26-07-2025 om 16:39
Loeki72 schreef op 26-07-2025 om 16:19:
[..]
Dankjewel. Ik heb echt mij twijfels. Ik heb hem net gedwangvoederd. Hij is echt zichzelf niet en wast zichzelf ook niet. Ik ga hem proberen elke 4 uur wat speciaal voer via een spuitje te geven.
Wat naar
veel beterschap voor hem. Hopelijk knapt hij snel op!
Loeki72
26-07-2025 om 16:50
HAHA!wait..what schreef op 26-07-2025 om 16:39:
[..]
Wat naar
veel beterschap voor hem. Hopelijk knapt hij snel op!
Dat hoop ik ook, we hebben precies een maand geleden onze andere kater moeten laten inslapen.
Rogue
26-07-2025 om 17:52
sterkte loeki
ik heb mijn opa-kitty vorige maand moeten laten inslapen, mis hem vreselijk 
Neweve
26-07-2025 om 18:12
[..]
Sterkte!
Onze kater at soms ook weinig. De dierenwinkel had katten soep, dat ging er meestal wel in. (Beter nog dan "gewoon" zacht voer)
Bijvoorbeeld: https://poezenparadijs.nl/product/brit-care-cat-soup-natvoer-voor-kieskeurige-katten/
Mama-Inge
26-07-2025 om 18:38
Nog 1 week werken en dan 2 week vakantie
Man had bedacht dat we naar Frankrijk gaan en camping geboekt
En elke keer als we die kant op zullen, is er wat met de auto, dus van mij hoefde het niet
Nu dus ook weer, geen idee of we wel weg kunnen, want het is een hele dure reparatie
Loulou39
26-07-2025 om 18:45
[..]
Nogmaals sterkte!
Ik hoop dat hij heel snel aansterkt en weer helemaal opknapt 💕
kerst
27-07-2025 om 10:26
Beetje jammer deze zomer.
Drukkend warm, veel regen en heel weinig zon!!
En dat al wekenlang. Weersverwachting ook niet goed. We schijnen nu in de hondsdagen te zitten, van 20 juli tot 20 augustus. En dan veel regen en hoge vochtigheidsgraad.
Als single zonder kinderen is de lange schoolvakantie toch al niet leuk. Alle leuke activiteiten richten zich op kinderen.
(Oja moet ook nog over ca drie weken verhuizen. Verhuisdatum nog niet bekend! )
Loekie72, hoe gaat het nu met je kat?
Wieder
27-07-2025 om 11:05
kerst schreef op 27-07-2025 om 10:26:
En dat al wekenlang. Weersverwachting ook niet goed. We schijnen nu in de hondsdagen te zitten, van 20 juli tot 20 augustus. En dan veel regen en hoge vochtigheidsgraad.
Als single zonder kinderen is de lange schoolvakantie toch al niet leuk. Alle leuke activiteiten richten zich op kinderen.
(Oja moet ook nog over ca drie weken verhuizen. Verhuisdatum nog niet bekend! )Loekie72, hoe gaat het nu met je kat?
Veel regen? Het is hier kurkdroog! Af en toe een licht buitje maar de grond snakt hier naar regen!
Liara
27-07-2025 om 11:33
Wieder schreef op 27-07-2025 om 11:05:
[..]
Veel regen? Het is hier kurkdroog! Af en toe een licht buitje maar de grond snakt hier naar regen!
Nou inderdaad. Het regende hier vanmorgen, maar daarvoor juist al wekenlang niet of nauwelijks.
Cle0
27-07-2025 om 12:13
Hier is de laatste twee weken wel regelmatig regen (en hard soms), maar daarvoor is het maandenlang overwegend zonnig en droog geweest. Ik erger me er dan weer aan dat de ene weerapp zegt dat er 4 mm gaat vallen en de ander 24mm.
Loeki72
27-07-2025 om 12:20
kerst schreef op 27-07-2025 om 10:26:
(Oja moet ook nog over ca drie weken verhuizen. Verhuisdatum nog niet bekend! )Loekie72, hoe gaat het nu met je kat?
Het lijkt ietsje beter te gaan. Hij heeft geen koorts meer. Hij spartelt meer tegen als ik hem dwangvoeder. En gaat heel af en toe drinken en heeft een keer een paar brokjes gegeten. Hij is nog echt niet de oude, maar ben wel meer optimistisch dan gisteren. De kleine poes liet hem gisteren met rust maar zoekt hem vandaag weer op.
Dorestad
27-07-2025 om 13:05
Wieder schreef op 27-07-2025 om 11:05:
[..]
Vannacht ruim 30 mm. Afgelopen weken ook veel neerslag hier. Géén enkele avond buiten kunnen zitten. Te koud.