Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Dat mijn haar zo pluist  . Ik doe mijn best om er verzorgd uit te zien, ga op tijd naar de kapper, gebruik zo nu en dan zilvershampoo om het grijs fris te houden, maar dat stomme pluizen en alle kanten op staan....zo ziet het er nog rommelig uit.

Herfstappeltaart schreef op 25-07-2025 om 15:26:

Dat mijn haar zo pluist . Ik doe mijn best om er verzorgd uit te zien, ga op tijd naar de kapper, gebruik zo nu en dan zilvershampoo om het grijs fris te houden, maar dat stomme pluizen en alle kanten op staan....zo ziet het er nog rommelig uit.

Komt door het weer, of heb jij het ook bij een lage luchtvochtigheid? 

Yumi schreef op 25-07-2025 om 16:01:

[..]

Ook, maar nu is het wel heel erg 

Yumi schreef op 25-07-2025 om 16:01:

[..]

Kan je haar daar ook door veranderen?

Broodjebrie schreef op 25-07-2025 om 19:33:

[..]

Kan je haar daar ook door veranderen?

Zeker! Met hoge luchtvochtigheid schiet mijn haar extra in de krul, met droog weer wordt het statisch, etc.

Best lastig 😅

Loulou39 schreef op 25-07-2025 om 19:47:

[..]

Zeker! Met hoge luchtvochtigheid schiet mijn haar extra in de krul, met droog weer wordt het statisch, etc.

Best lastig 😅

Dit

Hoge luchtvochtigheid en ik lijk op een roodblonde Dianna Ross, en dat is prima als je het podium opgaat.. Maar op mijn leeftijd voor een middagje shoppen 

Loulou39 schreef op 25-07-2025 om 19:47:

[..]

Best lastig 😅

Goh.. ik leer hier nkg eens wat haha.

Yumi schreef op 25-07-2025 om 23:16:

[..]

Dit

Hoge luchtvochtigheid en ik lijk op een roodblonde Dianna Ross, en dat is prima als je het podium opgaat.. Maar op mijn leeftijd voor een middagje shoppen

Dat ik vandaag weer naar de dierenarts moet. Het is precies een maand geleden dat we onze kater hebben moeten laten inslapen en nu is andere kater ziek. Hij eet sinds gistermiddag niet meer en ziet er zielig uit. Ik maak me heel erg zorgen over hem. 

Sterkte Loeki

Loeki72 schreef op 26-07-2025 om 09:28:

Dat ik vandaag weer naar de dierenarts moet. Het is precies een maand geleden dat we onze kater hebben moeten laten inslapen en nu is andere kater ziek. Hij eet sinds gistermiddag niet meer en ziet er zielig uit. Ik maak me heel erg zorgen over hem.

Ach wat verdrietig.  Veel sterkte Loekie.

Sterkte Loekie!

Dankjewel allemaal. We hebben eind van de ochtend een afspraak. Ik laat weten wat de uitkomst is. 

Ik hoop op een goede afloop voor je kater, Loekie.

Loeki72 schreef op 26-07-2025 om 10:44:

Dankjewel allemaal. We hebben eind van de ochtend een afspraak. Ik laat weten wat de uitkomst is.

Sterkte!! 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.