Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Rogue schreef op 21-07-2025 om 18:34:

[..]

zal wat naar je toesturen regent hier al sinds 1500

Ik wil ook, alle beloofde regen is naast ons gevallen en mijn tuintje is zo droog...

Dorestad schreef op 20-07-2025 om 22:33:

[..]

Momenteel zijn er veel dazen. Die steken niet, die bijten. Jeukt vaak als de mieter. Dikke bulten. Echt deze tijd van het jaar. Waardeloos

Dikke bulten zijn het inderdaad en jeukt af en aan ontzettend.

Ik heb een splinter in mijn vinger. Of tenminste dat had ik maar het doet nog steeds pijn maar ik kan het niet goed zien en voelen of er nog wat zit.

mensen die hun telefoongesprekken op luidspreker hebben staan als ze buiten zijn, of in een openbare ruimte zijn. Houd je telefoongesprekken lekker privé..

Auwereel schreef op 21-07-2025 om 18:39:

[..]

Ik wil ook, alle beloofde regen is naast ons gevallen en mijn tuintje is zo droog...

nh ik heb bijna 2 emmers vol, planten verzuipen zowat ,

Rogue schreef op 21-07-2025 om 20:25:

[..]

nh ik heb bijna 2 emmers vol, planten verzuipen zowat ,

Heerlijk!
Hier was gisteren waarschuwing code geel: geen druppel gevallen.

Vanmiddag flinke regenbuien en onweer voorspeld: ik ben na mijn werk op m’n dooie gemakkie naar het winkelcentrum gaan lopen (ongeveer een uur en een kwartier totaal) en weer terug, geen spatje regen.

En nu rommelt het een beetje in de verte.

Overigens mag het van mij wel droog blijven als ik ergens naar onderweg moet, dat dan weer wel 😁.

Loulou39 schreef op 21-07-2025 om 21:08:

[..]

Heerlijk!
Hier was gisteren waarschuwing code geel: geen druppel gevallen.

Vanmiddag flinke regenbuien en onweer voorspeld: ik ben na mijn werk op m’n dooie gemakkie naar het winkelcentrum gaan lopen (ongeveer een uur en een kwartier totaal) en weer terug, geen spatje regen.

En nu rommelt het een beetje in de verte.

Overigens mag het van mij wel droog blijven als ik ergens naar onderweg moet, dat dan weer wel 😁.

Het heeft hier gegoten.  En geonweerd.  Kind zat er middenin,  in de Onlanden beneden Groningen.  Géén droge draad meer aan het lijf. Schoenen doorweekt.  Zo kwam hij thuis. Stemming: opgewekt...

Dorestad schreef op 21-07-2025 om 21:39:

[..]

Het heeft hier gegoten. En geonweerd. Kind zat er middenin, in de Onlanden beneden Groningen. Géén droge draad meer aan het lijf. Schoenen doorweekt. Zo kwam hij thuis. Stemming: opgewekt...

Hahaha leuk die reactie.

Hier is tijdens mijn gemopper toch nog een flinke (korte) bui gevallen.

Moest wel meteen dweilen want ik had alle ramen open 😂

Broodjebrie schreef op 21-07-2025 om 19:39:

mensen die hun telefoongesprekken op luidspreker hebben staan als ze buiten zijn, of in een openbare ruimte zijn. Houd je telefoongesprekken lekker privé..

Die staat met stip op 1. Net als muziek/ TikTok zonder oortjes. Waarom moeten anderen daar naar luisteren 😡

Werkstress
 Zal blij zijn als het 23 uur is

Welja nu moet de schuur ook nog leeg voor de renovatie 😡

kerst schreef op 22-07-2025 om 15:14:

Welja nu moet de schuur ook nog leeg voor de renovatie 😡

Ik heb hier toch vragen over:

Allereerst ben ik het met je eens hoor, ik zou er ook totaal niet blij van worden!

Hoe lang is er al niks aan het huis gedaan/woon je er al lang?
Staat het op instorten? (niet eens grappig bedoeld, ik vind het namelijk nogal wat dat je maanden niet in je eigen huis kunt wonen)
Kon je überhaupt weigeren?

noas_1993 schreef op 22-07-2025 om 16:22:

[

Hoe lang is er al niks aan het huis gedaan/woon je er al lang?
Staat het op instorten? (niet eens grappig bedoeld, ik vind het namelijk nogal wat dat je maanden niet in je eigen huis kunt wonen)
Kon je überhaupt weigeren?

Ik woon hier nu acht jaar, en niks aan onderhoud gedaan. Tachtig procent van de bewoners is akkoord gegaan ( 2500 euro compensatiegeld) waaronder ook ik. Maar we zijn akkoord gegaan met renovatie plannen van vier weken en het worden nou eerder 4 maanden. Het is verder wel zo dat een verhuisbedrijf is ingeschakeld door verhuurder en een wisselwoning beschikbaar.

Communicatie vanuit verhuurder is alleen vaak matig en te laat.

Eindelijk mn plissegordijnen ontvangen gister en gisteravond opgehangen. Zijn twee van de vier te breed. Eentje opgehangen maar die klemt en het touwtje werkt niet goed mee daardoor, dus binnen no time stuk. Heb maar gemaild met het probleem en dst ik graag nieuwe ontvang maar zal weer even duren.. Zo geen zin in, was net zo blij dat ze er eindelijk waren. 

Staat gelukkig wel mooi. 

O bah, wat een ergernis Koettie, wacht je zolang, is het niet goed! 
Hebben alle gordijnen last van het klemmen, of is dat omdat-ie te breed is? 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.