Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Gisteren in een bos gewandeld en ben op mijn benen op verschillende plekken gestoken door een soort vliegen. En het jeukt ontzettend.

Dat in mijn deel van Nederland de regen uitblijft en er veel minder gaat vallen dan verwacht. En waar gaat er wel vallen? Daar waar het neerslagtekort wel meevalt.

Auwereel schreef op 20-07-2025 om 13:16:

Dat in mijn deel van Nederland de regen uitblijft en er veel minder gaat vallen dan verwacht. En waar gaat er wel vallen? Daar waar het neerslagtekort wel meevalt.

Hier voorspelling code geel tussen 16:00 en 18:00 uur. Ik heb in die tijd heerlijk buiten gelopen met een ijsje..

Maar liever wil ik afkoeling, regen is welkom!

noas_1993 schreef op 20-07-2025 om 08:04:

[..]

Dit zou dus mijn ergernis zijn: je weet dat je (in dit geval) om 18.30 bent uitgenodigd, dan vertrek je toch op tijd!

Ja ik ergerde me er ook wel aan. 

Ik was wel blij met de niet gevallen regen. Gisteren kon ik eindelijk mijn nieuwe fiets op halen. En we hadden het plan om een lekker stuk Te fietsen. Dus ik baalde best wel toen er voor de hele dag regen op was gegeven.
Maar uiteindelijk hebben we vandaag nog prima kunnen fietsen.

Ik erger me eraan dat ik met yoga bij een morning flow les, die rustiger is dan de dynamic flow les die ik normaal doe, het in mijn rug geschoten is. Ik heb nu mijn yogalessen dynamic flow van komende week maar afgezegd. Het aantal lessen die ik ga missen in verband met deze rugpijn en mijn vakantie loopt wel op zo, en de betaling loopt door. Maar liever wat lessen missen dan rugpijn in mijn vakantie!

Het is ook elke keer hetzelfde liedje. Man doet iets, wat hij ook niet uit handen wil geven. Maar omdat hij dat doet, vind hij dat ik de rest op mag lossen: dingen uitzoeken, kind vermaken en in toom houden, etc. Alsof ik niet moe ben. 

Dolfje schreef op 20-07-2025 om 08:59:

Gisteren in een bos gewandeld en ben op mijn benen op verschillende plekken gestoken door een soort vliegen. En het jeukt ontzettend.

Momenteel zijn er veel dazen.  Die steken niet,  die bijten.  Jeukt vaak als de mieter.  Dikke bulten.  Echt deze tijd van het jaar.  Waardeloos 

Ik merk aan alles dat ik niet fit ben. Mijn huid is onrustig en heb last van een blaasontsteking. En dan sinds vandaag opeens ook verkouden.
Moet deze flink knallen om alles voldoende afgerond te hebben voor mijn vakantie. Maar ik wil ook niet lamlendig de vakantie starten.

ik heb 2 producten online besteld. Bij verschillende leveranciers. Producten wil ik retour sturen (een is defect, andere voldoet niet aan de verwachting). Wat een gedoe, ik krijg maar steeds geen retourinstructies/label. En de chatbot snapt de vraag niet, chatten met een medewerker kan pas vanaf 13.00 uur. Zo nog maar een poging wagen.

Mugske schreef op 21-07-2025 om 12:58:

ik heb 2 producten online besteld. Bij verschillende leveranciers. Producten wil ik retour sturen (een is defect, andere voldoet niet aan de verwachting). Wat een gedoe, ik krijg maar steeds geen retourinstructies/label. En de chatbot snapt de vraag niet, chatten met een medewerker kan pas vanaf 13.00 uur. Zo nog maar een poging wagen.

Iets retour sturen wordt steeds meer ingewikkeld gemaakt lijkt het wel. Voor mij een reden om steeds minder kleding online te bestellen. 

Grindelwald schreef op 21-07-2025 om 14:04:

[..]

Iets retour sturen wordt steeds meer ingewikkeld gemaakt lijkt het wel. Voor mij een reden om steeds minder kleding online te bestellen.

Precies dit. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

21-07-2025 om 14:56

op zich wel goed, dat er minder online besteld wordt. Dat willen ze ook graag toch, dat niet iedereen alles maar online besteld en weer retourneert. 

Online gekochte kleding hou ik ook wel, als het past tenminste.
Vandaag probeerde ik een Dpd bezorging van vandaag naar morgen te zetten. Maar moest dan eerst het referentienummer invullen.
Kon nergens dat nummer vinden Logischer was geweest als ze om pakket nummer hadden Misschien met opzet bezorgdatum verzetten zo moeilijk gemaakt denk ik dan..

Verder ben ik zo klaar met de huisverhuurder. Vorige week maandag een mail gestuurd ove de renovatie begin  komend september. Ik kreeg nog een automatische mail van dat reactie langer op zich kon laten wachten wegens de schoolvakantie. En dat was het dan😡

Loulou39 schreef op 20-07-2025 om 19:08:

[..]

Hier voorspelling code geel tussen 16:00 en 18:00 uur. Ik heb in die tijd heerlijk buiten gelopen met een ijsje..

Maar liever wil ik afkoeling, regen is welkom!

zal wat naar je toesturen regent hier al sinds 1500

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.