Huiskamer
Wieder
16-07-2025 om 09:49
Ik ben net boodschappen wezen doen. Had 2 dingen nodig, dus geen tasje mee. Kom met 8 dingen de winkel uit die ik een beetje onhandig onder mijn arm had gestoken. Ik kom bij de auto, het begint vanuit het niets keihard te plenzen. Ik doe mijn auto open terwijl ik nat sta te regenen, laat me rug-first in mijn auto vallen, stoot mijn kop en het doosje dat ik onder mijn arm had steekt keihard in mijn zij. En dat alles in drie seconden. En de dag moet nog beginnen...
Netherfield
16-07-2025 om 10:29
Ik moet zo naar de tandarts. Nieuwe tandarts, 1 keer gezien. Gaat twee gaatjes vullen. En ik ben doodsbang. En niemand om me heen snapt het of heeft er begrip voor. Ik ben gewoon heel gevoelig in mijn mond! Een kind krijgen is makkelijker, echt waar.
kerst
16-07-2025 om 11:41
Netherfield schreef op 16-07-2025 om 10:29:
Ik moet zo naar de tandarts. Nieuwe tandarts, 1 keer gezien. Gaat twee gaatjes vullen. En ik ben doodsbang. En niemand om me heen snapt het of heeft er begrip voor. Ik ben gewoon heel gevoelig in mijn mond! Een kind krijgen is makkelijker, echt waar.
Yumi
16-07-2025 om 12:55
Sinds 10.15 geen water, zag waterleidingbedrijf met 2 busjes en grondwerkbedrijf aankomen, sloten zonder waarschuwing alles af. Begrijp best dat ze niet overal kunnen aanbellen, maar aangezien het een complexe breuk is, was ik blij geweest met een emmertje water voor het toilet. Er zit ergens een lekkage hier en in omliggende straten. Inmiddels ligt de stoep open en vanuit een diepe kuil wordt het water de straat overgepompt, ze hopen dat we na 15 uur water hebben.
lientje69
16-07-2025 om 13:26
Koppigheid van een familielid. En voor brood naar de winkel gaan, met van alles thuiskomen. Behalve : brood 
Naminokurashi
16-07-2025 om 14:27
Ik had mijzelf gisteren getrakteerd op een doosje frambozen en aardbeien. Op 4 frambozen na was alles beschimmeld en de aardbeien waren half geplet.
Wieder
16-07-2025 om 15:25
Naminokurashi schreef op 16-07-2025 om 14:27:
Ik had mijzelf gisteren getrakteerd op een doosje frambozen en aardbeien. Op 4 frambozen na was alles beschimmeld en de aardbeien waren half geplet.
Frambozen koop ik echt niet meer, die zijn niet goed te houden. Aardbeien koop ik alleen recht bij de kweker, dan zijn ze lekker
Yumi
16-07-2025 om 16:07
Yumi schreef op 16-07-2025 om 12:55:
Sinds 10.15 geen water, zag waterleidingbedrijf met 2 busjes en grondwerkbedrijf aankomen, sloten zonder waarschuwing alles af. Begrijp best dat ze niet overal kunnen aanbellen, maar aangezien het een complexe breuk is, was ik blij geweest met een emmertje water voor het toilet. Er zit ergens een lekkage hier en in omliggende straten. Inmiddels ligt de stoep open en vanuit een diepe kuil wordt het water de straat overgepompt, ze hopen dat we na 15 uur water hebben.
Net even gevraagd hoe lang het nog gaat duren. Volgens meneer moest ik water hebben, zei dat er wel bruin water prut uitkwam maar er zit geen druk op. Als ik bovenin woonde kon het wat langer duren, omdat hij veel water voor het doorspoelen heeft gebruikt. Ik woon 3 hoog, je zal maar 22 hoog wonen
Volgens meneer liep de straat schuin omhoog dus daar was ook nog geen water. Wacht het maar even af, want klokslag 16.00 was hij weg.
Netherfield
16-07-2025 om 16:23
Ik erger me aan man. Geeft geld uit alsof het aan een boom groeit terwijl ik probeer te besparen zodat de spaarrekeninggroeit.
Pooh-Bear
16-07-2025 om 16:35
Yumi schreef op 16-07-2025 om 12:55:
Ik herinner me nog van vroeger dat ze het dan door de straat reden en omriepen dat het water afgesloten zou worden.
Pooh-Bear
16-07-2025 om 16:38
Dat ik nu al 2 mensen heb die af en toe geld willen lenen. Het gaat niet om grote bedragen en het komt ook uiteindelijk wel terug. Maar heb er soms ook geen zin in. Maar vind het ook lullig om nee te zeggen. Eentje heeft het in elk geval echt nodig om een paar boodschapjes te halen.
Van die andere is het nu de 3e x of zo.
Yumi
16-07-2025 om 16:39
Pooh-Bear schreef op 16-07-2025 om 16:35:
[..]
Ik herinner me nog van vroeger dat ze het dan door de straat reden en omriepen dat het water afgesloten zou worden.
Kan me dat niet herinneren, maar was wel stuk makkelijker geweest.
lientje69
16-07-2025 om 16:47
Yumi schreef op 16-07-2025 om 16:39:
[..]
Kan me dat niet herinneren, maar was wel stuk makkelijker geweest.
Ik wel. Wij kwamen dan luid roepend het huis in gerend: de water leiding wordt afgesloten! En dat steeds herhalend. Weet nog precies op welke toon dat omgeroepen werd.
noas_1993
16-07-2025 om 17:13
noas_1993 schreef op 11-07-2025 om 11:51:
Ik moet een implantaat en begin september gaan ze kijken hoe en wat.
Over exact een week is schijnbaar te vroeg volgens de receptioniste?
Je zou denken dat ze hier een aantekening van maken, maar nee. Of het is gewoon niet gelezen.
Zojuist werd ik namelijk gebeld door een (denk ik) andere receptioniste met de mededeling dat er morgen nog een plekje is. Voor mij prima natuurlijk, maar toen ik aangaf dat mijn kies pas getrokken is gaf ze aan dat het inderdaad te vroeg was.
Ik geef toe dat het lastig kan zijn met meerdere receptionistes, maar zorg in zo'n geval dan voor een betere overdracht