Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

SuzyQFive schreef op 12-07-2025 om 20:43:

[..]

Welk restaurant was dat?

Ik stuur je een pb

Dorestad schreef op 12-07-2025 om 21:28:

[..]

Die heb ik zeker nog. En we hebben een jurist in de vriendenkring....

Ik moet toch eerlijk zeggen dat ik als jurist vriendelijk zou bedanken voor dit 'cadeau'.

Schoondochter schreef op 12-07-2025 om 21:29:

[..]

Ik moet toch eerlijk zeggen dat ik als jurist vriendelijk zou bedanken voor dit 'cadeau'.

Dat is iemand die best wil uitzoeken hoe en wat. Ik snap dat de nieuwe eigenaar schrok.  Hij heeft géén idee hoeveel papieren en digitale bonnen nog geïnd kunnen worden.  

Iets vergelijkbaars hebben we laatst gehad.  Ook met een bon.  Een bon voor 1 restaurant. De eigenaar van dat restaurant heeft ook een restaurant op wandelafstand van mijn huis.  Daar gaan we regelmatig heen. Dat nieuwe restaurant: er kwam een conflict met de eigenaar van het pand en per direct werd dat restaurant gesloten.  Ik kan mijn bon twv 50 euro voor dat restaurant niet meer verzilveren.  Ik kom maandelijks iig voor koffie of thee bij restaurant vlakbij.  En het voelt toch wat raar om dan te betalen. 

Irritante site van schoolboeken inleveren van dochter. Het lukt me niet om in te loggen terwijl het gewoon simpel een code invullen is met je postcode. 
Na 20 keer geef ik het nu maar op! Dan maar zonder registratie vooraf 

Ik heb net twee nieuwe ebooks gekocht via de site van mijn eigen lokale boekhandel, weigeren ze te downloaden, krijg een time-out. Boeken die ik eerder heb gekocht, downloaden in een wip, maar de nieuwe niet. 

De functie ''alleen voor mezelf verwijderen'' in GROEPSapps
Ik snap dat het er is hoor, maar in dit geval had ik per ongeluk iets in de famapp gezet wat niet door iedereen gelezen mag worden. Dus ik in alle haast het proberen te verwijderen en je raad het al..

Koortslip, grr. Flinke ook en nu komt er volgend mij eentje naast nog. Beetje lame weekend daardoor. Vriend bleef niet slapen want we zijn veel te handtastelijk en dat is met een koortslip niet handig 

Koortslip, grr. Flinke ook en nu komt er volgends mij eentje naast nog. Beetje lame weekend daardoor. Vriend bleef niet slapen want we zijn veel te handtastelijk en dat is met een koortslip niet handig 

noas_1993 schreef op 13-07-2025 om 15:31:

De functie ''alleen voor mezelf verwijderen'' in GROEPSapps
Ik snap dat het er is hoor, maar in dit geval had ik per ongeluk iets in de famapp gezet wat niet door iedereen gelezen mag worden. Dus ik in alle haast het proberen te verwijderen en je raad het al..

Oei ja,

Dat is een hele tricky…
Zo ken ik iemand die zo per ongeluk een pikante foto van zichzelf in de verkeerde app stuurde en vervolgens in paniek op verwijderen voor mijzelf had geklikt.  

Ik begrijp eigenlijk überhaupt niet waar het verwijderen voor jezelf goed voor is. Wanneer wil je dat nou?

Gisteren merkte ik al bij mijn achterste kies pijnlijk tandvlees , nu doet mijn hele kaak pijn van een opgezette klier..meestal krijg ik dan ook een koortslip  Afgelopen week ongesteld geweest, stress op het werk en stress met situatie moeder. Tel dat alles bij elkaar op en dan heb ik dit. Gelukkig voel ik me verder wel ok nog.

Moosey schreef op 14-07-2025 om 01:49:

Ik begrijp eigenlijk überhaupt niet waar het verwijderen voor jezelf goed voor is. Wanneer wil je dat nou?

Hier twijfelde ik ook over inderdaad
Het enige wat ik me kan bedenken is dat je een groepsapp waar echt heel veel (onzin) wordt besproken een beetje wil opschonen..

foutje

Om 5.30 uur al wakker, met een knallende hoofdpijn. Last van sinussen daar zal die hoofdpijn wel vandaan komen.

Sterkte Yumi, ik hoop dat die pijnlijke ergernis snel weg is en je hier flut-irritatiefactortjes kan neerzetten zoals ik.

Ik heb een piepklein gaatje in mijn lievelingsoverhemd. En ik dacht, ik ga kleine opstrijk-applicaties bestellen om dat gaatje netjes te repareren. Ik heb al twee pogingen ondernomen om een paar opstrijkapplicaties te kopen, maar de kosten van verzending! De ene vraagt 11,95 en de andere 7,50. Kop op zeg, het past met gemak door de brievenbus, zo'n blaadje met 3 kleine strijkapplicaties van 3 euro per stuk. Dat hoeft niet als "begeleide brief". 

Als iemand nog leuke, kleine strijkapplicaties weet (max 2x2 cm) die in een fysieke winkel te koop zijn, of bij een webshop met normale verzendkosten houd ik me aanbevolen.

Poli afspraak maken: De wachtrij is langer dan u van ons gewend bent.....

Ik ben het wel gewend want dit is altijd en dat is treurig genoeg!!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.