Huiskamer
Nikki1973
07-07-2025 om 10:49
ah dank voor jullie reactie. Ja ik vind het wel lullig als we niet komen zeg maar. Had ik er rekening mee moeten houden met de datum?
En aan de andere kant heb ik er zo geen zin in, dat ik het ook zonde vind van onze vakantie. Vriend heeft er ook geen zin. En dan kunnen wij niet naar het event (Sail) waar ik me erg op verheug.... lastig dus.
mut
07-07-2025 om 11:05
Dolfje schreef op 07-07-2025 om 10:19:
Ik voel weer een haar uit mijn kaak steken, zo'n stom hard heksenhaar ding maar hij is nog te kort om te zien en met een pincet te pakken te kunnen krijgen.
Ook niet met een spiegel die 9x vergroot. Zo eentje heb ik en daar pak ik zelfs de hele piepkleine mee.
Wieder
07-07-2025 om 11:18
Nikki1973 schreef op 07-07-2025 om 10:49:
ah dank voor jullie reactie. Ja ik vind het wel lullig als we niet komen zeg maar. Had ik er rekening mee moeten houden met de datum?
En aan de andere kant heb ik er zo geen zin in, dat ik het ook zonde vind van onze vakantie. Vriend heeft er ook geen zin. En dan kunnen wij niet naar het event (Sail) waar ik me erg op verheug.... lastig dus.
Het is een uitnodiging, geen dienstbevel. Je mag gewoon nee zeggen. En dat kun je ook iets aardiger doen dan dat ik het hier opschrijf ☺️. Ik voel me je mee, ik vind feestjes stom en vermijd ze waar ik kan. Wat ik wel leuk vind is lekker lunchen, een op een. Misschien kun je dat voorstellen als alternatief, op een ander moment. Maar dat hoeft geenszins als je daar ook geen zin in hebt. Ik zou echt niet iets waar ik me op verheug, laten schieten voor iets waar ik helemaal geen zin in heb. En ik zou dat ook niet van een ander verwachten trouwens.
Neweve
07-07-2025 om 11:57
Wieder schreef op 07-07-2025 om 11:18:
[..]
Het is een uitnodiging, geen dienstbevel. Je mag gewoon nee zeggen. En dat kun je ook iets aardiger doen dan dat ik het hier opschrijf ☺️. Ik voel me je mee, ik vind feestjes stom en vermijd ze waar ik kan. Wat ik wel leuk vind is lekker lunchen, een op een. Misschien kun je dat voorstellen als alternatief, op een ander moment. Maar dat hoeft geenszins als je daar ook geen zin in hebt. Ik zou echt niet iets waar ik me op verheug, laten schieten voor iets waar ik helemaal geen zin in heb. En ik zou dat ook niet van een ander verwachten trouwens.
Eens!
Met een goede vriendin zou ik trouwens wel iets zeggen van "ik kan helaas niet maar zij in een taartje te eten op dag x?". Met familie plan ik niets vervangends (al stuur ik wel een kaartje als ik eraan denk).
Netherfield
07-07-2025 om 12:09
Ik ben verkouden, en daar erger ik me enorm aan! de verkoudheidsvirussen mogen wel van de planeet af, totaal zinloos.
Dorestad
07-07-2025 om 12:15
Netherfield schreef op 07-07-2025 om 12:09:
Ik ben verkouden, en daar erger ik me enorm aan! de verkoudheidsvirussen mogen wel van de planeet af, totaal zinloos.
Beterschap. En mee eens. Dazen en teken zie ik ook als overbodige schepsels
Nikki1973
07-07-2025 om 12:36
Netherfield schreef op 07-07-2025 om 12:09:
oh dat is ook heel stom inderdaad. Beterschap!
Nikki1973
07-07-2025 om 12:39
Wieder schreef op 07-07-2025 om 11:18:
[..]
ha, je hebt helemaal gelijk hoor. Maar omdat we elkaar al zo lang kennen voelt het lullig.
Maar ik heb er echt echt echt geen zin in. Jouw alternatief klinkt goed, misschien doe ik dat of ik verzin iets anders zoals met partners ergens eten en dan haar vrijhouden.
Dolfje
07-07-2025 om 12:49
Dorestad schreef op 07-07-2025 om 12:15:
[..]
Beterschap. En mee eens. Dazen en teken zie ik ook als overbodige schepsels
En muggen.
kerst
07-07-2025 om 15:07
Kattenbak stinkt alweer.
Vorige week helemaal schoongemaakt en nieuw grit erin . Elke dag de plasjes en poepjes eruit geschept. En dan nog stinken ![]()
Dolfje
07-07-2025 om 16:22
mut schreef op 07-07-2025 om 11:05:
[..]
Ook niet met een spiegel die 9x vergroot. Zo eentje heb ik en daar pak ik zelfs de hele piepkleine mee.
Die heb ik geen, moet denk ik wachten tot hij ineens 1 cm eruit steekt.
Yumi
07-07-2025 om 18:27
kerst schreef op 07-07-2025 om 15:07:
Kattenbak stinkt alweer.
Vorige week helemaal schoongemaakt en nieuw grit erin . Elke dag de plasjes en poepjes eruit geschept. En dan nog stinken
Vervelend, misschien ander grit proberen?
watertoren
07-07-2025 om 19:00
kerst schreef op 07-07-2025 om 15:07:
Kattenbak stinkt alweer.
Vorige week helemaal schoongemaakt en nieuw grit erin . Elke dag de plasjes en poepjes eruit geschept. En dan nog stinken
Hier snap ik niks van en helemaal niet gek dat jouw kattenbak stinkt als je hem zo weinig verschoond. Ik heb 12 jaar een kat gehad en ik deed ook elke dag plasjes en poep eruit maar verschonen en nieuw grit deed ik 2 keer per week.
Loulou39
07-07-2025 om 20:10
Ik was al moe toen ik opstond en dat is de hele dag gebleven.
En dat ik een teek had vanmorgen. Ik was bij een festival in een park zaterdag, en ik denk dat ik hem (haar?) daar meegenomen heb.
Ik kreeg hem er ook niet in één keer uit, dus ik hoop maar dat het goed gaat.