Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Lage rugpijn. 
En ik weet niet wat te doen.
Ga nu Spiroflor/ Srl gelei kopen.
 Hopenlijk helpt dat.

Man: oh eindelijk lekker weer! Om vervolgens de halve dag binnen bij de airco te zitten 🤷🏻‍♀️

kerst schreef op 01-07-2025 om 18:49:

Lage rugpijn.
Hopenlijk helpt dat.

Dat soort dingen helpen niet echt. Pijnstillers slikken en in beweging blijven helpt het best

Yumi schreef op 01-07-2025 om 15:20:

SuzyQFive dit is de 3de keer toch? Vind het heel erg voor je en hoop dat het de ab snel aanslaat. Sterkte!

4e… 

Verpleegkundigen komen hier al binnen met: oh jij bent het! 🤣

SuzyQFive schreef op 01-07-2025 om 23:56:

[..]

4e…

De 4e keer, niet normaal, knap dat je er nog om kunt lachen

[..]

4e…

Wou het al schrijven maar vond dat wat brutaal.  Best heftig allemaal SuzyQFive 

[..]

4e…

Suzy, veel sterkte 🍀

kerst schreef op 01-07-2025 om 18:49:

Lage rugpijn.
Hopenlijk helpt dat.

weet niet hoe erg het is, maar ik zweer bij warmte pleisters van Voltare.
idd proberen te blijven bewegen, juist als je zit of ligt blijft het stijf. 

plat op de grond of bed liggen en je knieen tegen borst, en dan langzaam heen en weer wiegen helpt ook,   

sterkte Suzy 

OT : ik erger me een beetje aan mijn moeder..., ik was gister even langs gegaan en was vanwege de hitte en andere zaken niet helemaal mezelf.

en nu apte ze : dat ik een afspraak bij de DA moet maken voor bloedprikken, gezien ik de ''laatste tijd'' zo moe ben en gister vond ze mij er ook moe uitzien..

ik snap dat ze het goed bedoelt, maar ik denk niet dat het met bloedarmoede te maken heeft... heb nogal veel aan mijn hoofd gehad en nog steeds... 

Dat je bij sommige bedrijven een mail moet sturen via hun contactformulier, maar dat je dan geen cc krijgt. Dus je kunt die verzonden mail nooit meer teruglezen of überhaupt bewijzen dat je een mail gestuurd hebt. 

Heel irritant als je geen antwoord krijgt, en je wil dan bellen of een reminder sturen maar je kunt niet eens verwijzen naar je eerder gestuurde mail of daaruit citeren. 

Dat ik voor drie nachten weg twee uur aan het inpakken ben
Nu heb ik een wit shirt aan met daaronder een zwarte bh.  Kijk je doorheen.Jammer dan hoor.

Sterkte Suzy!

Dacht leuke jurken te hebben besteld. Zijn ze veel te lang, ze hangen nog net niet op de grond.
Nu ben ik niet de grootste, maar in 'n review bij dit merk staat; 
ik ben 163 en dan vallen ze prachtig.... Misschien bedoelde ze dat ze erover gestruikeld is

Yumi schreef op 02-07-2025 om 19:03:

Dacht leuke jurken te hebben besteld. Zijn ze veel te lang, ze hangen nog net niet op de grond.
Nu ben ik niet de grootste, maar in 'n review bij dit merk staat;
ik ben 163 en dan vallen ze prachtig.... Misschien bedoelde ze dat ze erover gestruikeld is

Hondenbezitters die de poep gewoon laten liggen In plaats van netjes opruimen.
Bij het grasveld en strandje van het zwemmeer liggen tig hondendrollen..

Katten zouden dat nooit zo doen. Die begraven hun poep meestal. En zoeken een beschutte plek.

Mijn beugelbeha zat ineens gek aan 1 kant. Thuis uitgedaan en toen zag ik dat de beugel gebroken was! 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.