Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Te kort geslapen en koppijn. Ga zo eerst maar wandelen en dan eind van de ochtend naar mijn werk. 

De klasse app. Groep 8, dus er moet wat geregeld worden. Iets voor school en nu dus een mand voor de juf. Maar de andere juffen dan....
Pff eerst allemaal verwarring. Had liever gehad dat ze een cadeau deden. Paar euro overmaken en klaar. Nu wordt het steeds meer. 
Bovendien, ze was helemaal geen leuke juf. Kind heeft veel leukere juffen gehad dan deze laatste. Ze is snel boos op de kinderen, afhankelijk van haar humeur. Veel stress op de kinderen uitstralen en dan wel met een stralende glimlach de cadeaus in ontvangst nemen. Voor de ouders heeft ze een heel ander gezicht dan in de klas. Blij dat het klaar is met deze juf.

.Ik erg mij aan mijn tandprothese. Afgelopen maandag zijn 2 voortanden getrokken en sindsdien heb ik een prothese, maar ik heb het idee dat hij aan 1 kant niet goed is. Er is al naar gekeken maar het gevoel dat hij niet goed is blijft. (Hij ligt deels op mijn kiezen voor mijn gevoel). Ze willen hem niet verder afslijpen want dat blijft hij natuurlijk niet zitten. Aan de andere kant slis ik nu enorm en valt hij ook steeds uit.
ik erger mij ook aan mezelf dat ik hiervoor de tandarts niet durf te bellen…. Zucht 

Netherfield schreef op 02-07-2025 om 22:06:

Mijn beugelbeha zat ineens gek aan 1 kant. Thuis uitgedaan en toen zag ik dat de beugel gebroken was!

ugh ik haat dat of dat de ballijn uitsteekt en zo in de oksel drukt   

kerst schreef op 02-07-2025 om 21:14:

Hondenbezitters die de poep gewoon laten liggen In plaats van netjes opruimen.
Bij het grasveld en strandje van het zwemmeer liggen tig hondendrollen..

Katten zouden dat nooit zo doen. Die begraven hun poep meestal. En zoeken een beschutte plek.

Nou nee hoor, wij hebben hier een randje aarde naast een rijtje struiken vlak naast onze oprit en daar poepen de buurtkatten áltijd.....gadver, en stinken. Niks begraven. In mijn achtertuin vind ik ook regelmatig kattenpoep.

Hondenbezittters moeten trouwens wèl de poep opruimen.

Ik erger me aan dat vele voetbal op tv waardoor leuke programma’s weer niet uitgezonden worden. 

Loeki72 schreef op 03-07-2025 om 20:23:

Ik erger me aan dat vele voetbal op tv waardoor leuke programma’s weer niet uitgezonden worden.

Ik ook. Great British bake off bijvoorbeeld. En zouden er echt veel mensen naar het damesvoetbal kijken wanneer ons elftal niet speelt? Ik betwijfel het. Ik heb het idee dat het totaal niet leeft onder de Nederlanders.

ik heb sinds een paar dagen weer van die voorgestelde berichten op Facebook. Ga weg! Het zijn echt van die periodes lijkt het wel. Dan heb je een tijdje nergens last van en ineens komen die berichten weer tevoorschijn. 

Vorig weekend hadden we niks, toen heb je je stierlijk verveeld. Nu hebben we wel van alles (niet eens heel veel) en is het wéér niet goed. 

Man is verkouden. 

Weer 6.15 wakker heb vanavond een verjaardag, ben nu al moe 

Loeki72 schreef op 03-07-2025 om 20:23:

Ik ook! Bizar hoe alles opzij geschoven wordt voor dat stomme voetbal.

Netherfield schreef op 04-07-2025 om 06:47:

Man is verkouden.

Heel, heel veel sterkte! 

Netherfield schreef op 04-07-2025 om 06:47:

Man is verkouden.

SuzyQFive schreef op 04-07-2025 om 08:37:

[..]

Heel, heel veel sterkte!

Van mij ook!  Wetend hoe mijn eigen man verkouden is heb je dat wel nodig. 

Verkouden mannen zijn heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel zielig. 

Daar heb je heel veel werk aan om dat te verzorgen. 

SuzyQFive schreef op 04-07-2025 om 08:37:

[..]

Heel, heel veel sterkte!

Hahahaha 😃

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.