Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

SuzyQFive schreef op 29-06-2025 om 11:11:

Helaas wéér opgenomen met een infectie. Niet duidelijk waar deze zit

Oh nee toch! Veel sterkte/beterschap 🍀

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

29-06-2025 om 11:20

ach wat vervelend SuzyQ. 

Ai, beterschap! Hopelijk vinden ze de bron en slaat de antibiotica snel aan.

Beterschap Suzy!

Aan mijzelf en dan met name aan mijn uitstelgedrag. Sinds ik niet meer werk, pensioen, móet ik niet meer zoveel en die paar dingen die wel moeten heb ik dus ook geen zin in.
Net eindelijk mijn inkomstenbelasting ingevuld nadat ik al een dreigbrief van de belastingdienst had gehad. (en terecht)
De aangifte is helemaal niet zo ingewikkeld, vast inkomen en hypotheek, verder geen bijzondere zaken.
Zojuist de aangifte ingevuld en daarna tegen mijzelf gezucht "was dat nou echt zo moeilijk?"
Elk jaar hetzelfde liedje en neem ik mij voor om volgend jaar op tijd aangifte te doen.
En ik krijg ook nog een leuk bedragje terug.
Dus eigenlijk kan deze ook in het "blij" topic. 

he getsie, houdt het dan nooit een keertje op? Ik wens jou vooral een goede gezondheid 

Getver wat vervelend weer!

Heel veel sterkte!!

Wat een tegenvaller weer SuzyQfive, sterkte!

Ik zat net naar de weerapp te kijken. Dinsdag wordt het 35 graden,. En dat geven ze dan het cijfer 10. Vreselijk. 

Heel veel sterkte Suzy

Zo geen zin in die hitte komende week. Moet ook gewoon werken en niet op kantoor met airco.
Kreeg wel een hitte protocol van mijn werk maar daar hebben we niks aan. Want dat is vooral dat we extra op onze cliënten moeten letten.  (werk in de huishoudelijke thuiszorg) 
Verder staan in dat hitteprotocol alleen maar dingen hoe we voor onze cliënten moeten zorgen op manieren die totaal niet van toepassing is als je huishoudelijke zorg doet.
Gelukkig weten al mijn clienten prima zelf hoe ze koel moeten blijven.  

Beterschap Suzy

Ik kan ook niet meer tegen de hitte, we hadden vanmiddag een bierfestival maar na zo'n 2 uurtjes zijn we weer gegaan. Ik stond me daar een partij te zweten. Dus na 4 proefglaasjes hebben we maar besloten naar huis te gaan. Gelukkig was het vlakbij huis.

gisteren was ik de hele dag op een festival en heb me meerdere keren ingesmeerd en toch ben ik verbrand.

Broodjebrie schreef op 29-06-2025 om 17:40:

gisteren was ik de hele dag op een festival en heb me meerdere keren ingesmeerd en toch ben ik verbrand.

Hoop dat je er geen last van hebt, verbranden is pijnlijk. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.