Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Dolfje schreef op 29-06-2025 om 00:17:

[..]

Sunflair en Lascana, via otto /wekamp/zalando /Livera. Best aan de prijs maar blijven wel een goed aantal jaren goed vind ik.

Ik ga eens kijken. Bedankt voor de tip

Naminokurashi schreef op 28-06-2025 om 14:21:

Ik raak amper mijn brillenglazen aan, maar toch regelmatig zit er een vingerafdruk op 1 van de glazen. Hoe dan?

Dat is ook mijn ergernis!

Naminokurashi schreef op 28-06-2025 om 14:21:

Ik raak amper mijn brillenglazen aan, maar toch regelmatig zit er een vingerafdruk op 1 van de glazen. Hoe dan?

Mijn brillenglazen zijn magneten voor vuil.  Ik ben er ook altijd heel voorzichtig mee want mijn glazen zijn altijd loeiduur. Ik maak er dan ook nooit krassen op. Behalve in ongeveer de eerste week ofzo, dan komt er altijd een vette kras,, liefst midden in mijn gezichtsveld. Waar ik dan de komende twee jaar weer doorheen moet loeren. Dat is íedere keer zo!

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

29-06-2025 om 10:20

Dat het hier weer helemaal bewolkt is. Ik wil zon! Ik wil buiten zitten! 

Friezinnetje schreef op 29-06-2025 om 10:20:

Is het te koud dan om buiten te zitten? Ik zoek juist de schaduw op

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

29-06-2025 om 10:30

HAHA!wait..what schreef op 29-06-2025 om 10:26:

[..]

Is het te koud dan om buiten te zitten? Ik zoek juist de schaduw op

nou krapaan 20 graden op dit moment. En de zon erbij zou een heel stuk schelen. We kunnen ruilen vandaag? 

Gisteren was het precies hetzelfde. De hele dag door bewolkt, heel enkel de zon erbij. Pas in de avond trok bewolking weg en kwam de zon erbij. 

Ik erger me aan man. Hij wil in de weekenden bijna nooit wat doen met de kinderen (buiten verjaardagen om e.d. waar ik dan niet op zit te wachten iedere keer).

Hij vind het onzin en vindt alles te duur. 
Terwijl hij ook wel eens met vrienden afspreekt/uit eten gaat en dus ook best wat geld kost. Niet vaak, maar toch.

Kinderen hadden nu bedacht om vandaag te waterskiën, super leuk idee. Maar man wil dat weer eens niet. 
Ik kan dat ook niet (alleen) regelen want ik heb een spierziekte en alleen een trap/opstapje is al een probleem voor mij. 

Friezinnetje schreef op 29-06-2025 om 10:30:

[..]

nou krapaan 20 graden op dit moment. En de zon erbij zou een heel stuk schelen. We kunnen ruilen vandaag?

Gisteren was het precies hetzelfde. De hele dag door bewolkt, heel enkel de zon erbij. Pas in de avond trok bewolking weg en kwam de zon erbij.

Yes please, ruilen vind ik een goed plan hoor! Hier (Achterhoek) wat stapelwolkjes maar goed warm vind ik

Friezinnetje schreef op 29-06-2025 om 10:20:

Hoe verschillend kan het zijn, kan mijn balkon niet op, het is echt veel te warm. De planten die er staan, zijn gekozen op volle zon, maar sommige laten het blad vallen door de hitte. Zit op de bovenste verdieping, er is geen afdakje boven het balkon. Maar ik begrijp jou ergernis, in mijn vorige woning lag het balkon in de schaduw dat is ook niks.

Friezinnetje schreef op 29-06-2025 om 10:30:

[..]

Gisteren was dit mijn irritatie. Ik was in de ochtend gaan hardlopen en het werd gewoon veel te warm. Ben na twintig minuten gestopt vanwege de hitte. In de zon naar huis gewandeld, en vervolgens verdween die zon de rest van de dag achter de wolken. Zowat elk ander moment had ik dus wel kunnen gaan hardlopen. 

lientje69 schreef op 28-06-2025 om 18:35:

Hartstikke leuk jurkje besteld, past hij niet over mijn mega voorgevel heen. Moet ik dus gewoon 2 maten groter gaan bestellen vanwege mijn big boobs

Ik had ongeveer hetzelfde. Voor mijn operatie jurkje gekocht. Artsen zeiden dat mijn borsten kleiner zouden worden dus prima. Doorknoopjurk want dat was handig. 

Kan het dus niet aan want bambonella’s zitten nog vol vocht :s

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

29-06-2025 om 11:08

Yumi schreef op 29-06-2025 om 10:32:

[..]

Hoe verschillend kan het zijn, kan mijn balkon niet op, het is echt veel te warm. De planten die er staan, zijn gekozen op volle zon, maar sommige laten het blad vallen door de hitte. Zit op de bovenste verdieping, er is geen afdakje boven het balkon. Maar ik begrijp jou ergernis, in mijn vorige woning lag het balkon in de schaduw dat is ook niks.

ik heb tuin op het zuiden, maar het is gewoon helemaal bewolkt hier. 

Helaas wéér opgenomen met een infectie. Niet duidelijk waar deze zit

Friezinnetje schreef op 29-06-2025 om 11:08:

[..]

ik heb tuin op het zuiden, maar het is gewoon helemaal bewolkt hier.

Stuur die wolken maar deze kant op, ik wil er wel even uit  

SuzyQFive schreef op 29-06-2025 om 11:11:

Helaas wéér opgenomen met een infectie. Niet duidelijk waar deze zit

Ach SuzyQFive, wat zal jij geschrokken zijn, ik hoop dat de arts je snel kan geruststellen en de infectie verdwenen. Sterkte! 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.