Huiskamer
HAHA!wait..what
28-06-2025 om 16:11
Poging tot afspreken met zus; dan kan niet, dan is het een week voor menstruatie en daar heb ik last van. Die week van de menstruatie; dan voel ik me ellendig en ben ik moe dus kan niet. De week daarna; dan moet ik bijkomen van die week. En dan dat ene weekend dat zij zich oké zou kunnen voelen, is er wel iets anders; dan moet ze in bad ofzo.
Vreselijk om zo'n leven te hebben. En als ik opper dat ze misschien eens naar de huisarts moet als ze er zoveel last van heeft dan wil ze dat niet want ze wil geen hormonen in haar lijf 
Auwereel
28-06-2025 om 17:14
Naminokurashi schreef op 28-06-2025 om 14:21:
Ik raak amper mijn brillenglazen aan, maar toch regelmatig zit er een vingerafdruk op 1 van de glazen. Hoe dan?
Herkenbaar, regelmatig moet ik matglas schoonmaken
Wieder
28-06-2025 om 17:37
HAHA!wait..what schreef op 28-06-2025 om 16:11:
Poging tot afspreken met zus; dan kan niet, dan is het een week voor menstruatie en daar heb ik last van. Die week van de menstruatie; dan voel ik me ellendig en ben ik moe dus kan niet. De week daarna; dan moet ik bijkomen van die week. En dan dat ene weekend dat zij zich oké zou kunnen voelen, is er wel iets anders; dan moet ze in bad ofzo.
Vreselijk om zo'n leven te hebben. En als ik opper dat ze misschien eens naar de huisarts moet als ze er zoveel last van heeft dan wil ze dat niet want ze wil geen hormonen in haar lijf
Ze heeft toch al hormonen in haar lijf, dat is het hele punt.
lientje69
28-06-2025 om 17:45
Herfstappeltaart schreef op 28-06-2025 om 13:01:
[..]
Ik heb jarenlang de goudmerk Markus koffie gekocht van Aldi. Maar die hebben ze inmiddels niet meer. Is de nieuwe goudmerk ook puur Arabica?
Maar ff online gekeken, is ook al 8 euro voor 500 gr . En is combinatie dus niet eens puur Arabica
HAHA!wait..what
28-06-2025 om 18:13
Wieder schreef op 28-06-2025 om 17:37:
[..]
Ze heeft toch al hormonen in haar lijf, dat is het hele punt.
Haha ja. Maar dat zijn haar natuurlijke hormonen. Ze wil geen andere troep in haar lijf, zegt ze. Prima als je dat niet wil hoor, maar als je er ècht last van hebt, denk ik dat je hier wat aan wil doen als dat kan.
Naminokurashi
28-06-2025 om 18:30
Auwereel schreef op 28-06-2025 om 17:14:
[..]
Herkenbaar, regelmatig moet ik matglas schoonmaken
Ja, en heb je net je bril schoon gemaakt. 5 minuten weer smerig
lientje69
28-06-2025 om 18:35
Hartstikke leuk jurkje besteld, past hij niet over mijn mega voorgevel heen. Moet ik dus gewoon 2 maten groter gaan bestellen vanwege mijn big boobs 
Loulou39
28-06-2025 om 21:22
Dat er bijna geen fijne bh's zijn maat 70/cup C. En dan heb ik het met name over winkels zoals Hünkemuller en Livera, maar ook Hema.
En ik zeg "bijna" omdat er vast mensen zijn die ze vinden, maar ik kan ze niet vinden.
En als het ooit een keertje voorkomt, dan is het drie keer niets.
Mijn bh's zijn aan vernieuwing toe, en ik ben afgelopen jaar op zoek gegaan, maar niets onder 100 euro met megaveel kant 😡 (en ik hou niet van kant qua bh).
Schoondochter
28-06-2025 om 21:38
ik moet zwemkleding. Ik wil wel zwemkleding hebben, maar ik wil het niet passen. Maar ik wil wel passende zwemkleding. Dus ik moest eraan geloven.
En niks leuks gevonden ook nog, dus ik moet volgende week weer. Gr.
Rogue
28-06-2025 om 21:45
ik moet ook opzoek naar extra zwemkleding.. heb online wat research gedaan dus moet er volgende week aan geloven
HAHA!wait..what
28-06-2025 om 21:49
Ik moet dat ook nog
Mijn bikini wordt wat slecht maar het is zo moeilijk om een goede te vinden. Niet te hoog/laag en zeker geen broekje waar de billen uithangen.
Ik stel dit ook al zo lang uit 😅
Yumi
28-06-2025 om 22:51
Loulou39 schreef op 28-06-2025 om 21:22:
Dat er bijna geen fijne bh's zijn maat 70/cup C. En dan heb ik het met name over winkels zoals Hünkemuller en Livera, maar ook Hema.
En ik zeg "bijna" omdat er vast mensen zijn die ze vinden, maar ik kan ze niet vinden.
En als het ooit een keertje voorkomt, dan is het drie keer niets.
Mijn bh's zijn aan vernieuwing toe, en ik ben afgelopen jaar op zoek gegaan, maar niets onder 100 euro met megaveel kant 😡 (en ik hou niet van kant qua bh).
Triumph vind ik fijn en je doet er lang mee.
Triumph ondergoed – Dames lingerie, Shapewear & meer
Loulou39
28-06-2025 om 22:57
Yumi schreef op 28-06-2025 om 22:51:
[..]
Triumph vind ik fijn en je doet er lang mee.
Triumph ondergoed – Dames lingerie, Shapewear & meer
O joh. helemaal perfect! Wel enigszins aan de prijzige kant, maar wel precies wat ik wil😅. Ik ben al weken aan het zoeken, maar deze site niet tegengekomen...
Dank je wel! Hier ben ik heel blij mee 😀.
Yumi
28-06-2025 om 23:09
Loulou39 schreef op 28-06-2025 om 22:57:
[..]
O joh. helemaal perfect! Wel enigszins aan de prijzige kant, maar wel precies wat ik wil😅. Ik ben al weken aan het zoeken, maar deze site niet tegengekomen...
Dank je wel! Hier ben ik heel blij mee 😀.
Graag gedaan!
Dolfje
29-06-2025 om 00:17
HAHA!wait..what schreef op 28-06-2025 om 21:49:
Ik moet dat ook nog
![]()
Mijn bikini wordt wat slecht maar het is zo moeilijk om een goede te vinden. Niet te hoog/laag en zeker geen broekje waar de billen uithangen.
Ik stel dit ook al zo lang uit 😅
Sunflair en Lascana, via otto /wekamp/zalando /Livera. Best aan de prijs maar blijven wel een goed aantal jaren goed vind ik.