Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

gefeliciteerd auwereel 

Yumi schreef op 23-06-2025 om 13:20:

[..]

Wel blijven druppelen Koettie, ik las dat je droge ogen hebt en dan is het belangrijk om erger te voorkomen. Hierdoor is bij mij het probleem van verschil in sterkte ontstaan. Druppelen zal de meting beïnvloeden als je het een paar uur van te voren doet, maar anders niet.

Als je gewend bent om te druppelen dan doe je dat gewoon even tussendoor

Ja, bedoel druppelen moet dus dat doe ik braaf, lapje durf ik niet zonder overleg! 

gefeliciteerd Auwereel

Netherfield schreef op 23-06-2025 om 12:35:

https://www.ad.nl/wetenschap/mensen-in-armoede-gevangen-in-web-van-fastfood-en-bewerkt-eten-80-procent-van-aanbod-supermarkt-is-ongezond~a1fd23f7/

80% van het eten in de supermarkt is ongezond. Dat is wel heel veel. En arme mensen eten ongezond want dat is goedkoper dan gezond voedsel. Er was een idee om groente en fruit 0% BTW te doen, maar dat lukte niet. Hier moeten we toch iets aan kunnen doen!

Ja, zot… en dan moeten ze ook nog weten hoe ze er een goede maaltijd mee kunnen maken. Veel mensen weten dat niet omdat het nooit geleerd is en nooit de kans voor gehad hebben. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

23-06-2025 om 16:41

Op zijn Fries voor Auwereel: Fan herte lokwinske mei dyn jierdei en noch in gesellige jun tawinske!

AUWEREEL gefeliciteerd! 💐🥂🍰
Maak er een gezellige dag van! 

Een in topic:
Geërgerd aan mezelf.  Ik richt gisteren een alternatieve plek in om was te verzamelen in een emmer naast mijn bed, door het schilderen wat man op zolder aan het doen was kon niemand bij de wasmand. Ik was vast overtuigd dat ik dat morgen aan zou denken. 
Vandaag stop ik de 90 graden was erin en start de machine.  Als het eruit komt vind ik het weinig,  zeker 4 vaste items uit die was ontbreken. Kom ik net op de werkkamer van man staat die emmer daar met sokken en ondergoed en dus die handdoeken, theedoek en vaatdoekjes die ik miste. 
Waarschijnlijk lief bedoeld van een huisgenoot om dat ding daar neer te zetten dat ik zonder bril mijn tenen niet zou stoten in de nacht. 
Ik had da at ding naast mijn niet gemist vanochtend. 

Auwereel, van harte gefeliciteerd!!

Gefeliciteerd Auwereel!!!

Hier een ergernis dat het in mijn rug schoot vanmiddag. Toch ergens een rare beweging gemaakt vandaag op het werk. 

Citroengraag schreef op 23-06-2025 om 15:03:

Gefeliciteerd Auwereel en nu ik je toch spreek: er is met groot succes een halve fles wortelsap in twee kilo witte koolsla gegaan. (Witte kool, prei, appel, wortel, yoghurt, snuf zout, zwarte peper) En de sap.

Dat klinkt lekker! Precies een recept voor mij. Die witte kool, rauw of even blancheren of aanbakken?

@Bakblik, @Dolfje, ik wilde een like geven voor de felicitatie, maar de was die wegraakt en een zere rug, daar wil ik geen like voor geven! Dus nu maar zo: dank voor de felicitaties!
Mijn zwager heeft wel aan mijn verjaardag gedacht, misschien moet mijn man maar even aan z'n broer vragen hoe je zoiets kan onthouden! 

Auwereel, gefeliciteerd. Dat is naar. Het is niet alsof je elk jaar op een andere dag jarig bent. 

On topic, ik was vandaag op mijn werk en in een kwartier voelde me echt helemaal niet goed worden. Zweten, misselijk, bleek. Ik denk dat het ik virus van één van de kinderen heb overgenomen. Thuis op de bank gaat het wel soort van, maar ik baal er wel van. Ik duik zo maar het bed in.

ik baal van een telefoongesprek met werkgever. Ben weer helemaal over de zeik. Hoe minder ik ze spreek hoe beter. 

Ik baalde dat ik zo niet-actief was vandaag. Terwijl ik de afgelopen 2 dagen 12 uur per dag op mn voeten heb gestaan in een hete keuken, dus zo gek is dat niet. Dus eigenlijk baal ik er vooral van dat ik dan het idee dat ik dingen moet doen zo moeilijk kan loslaten. 

Ik baal dat mijn zwager, die de surrogaatopa is van mijn kinderen, mijn dochters niet gelijk behandelt. En dat ook nooit gedaan heeft.

Werkgever is deze week met vakantie en hij heeft zondagavond een lijst met me gedeeld met dingen die nog geregeld moet worden de komende 2 weken (en het liefst vandaag).. Wat hij zelf had moeten doen! Wat een puinhoop was het vandaag, ben echt kapot 😴

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.