Huiskamer
Rogue
16-06-2025 om 12:42
dat ik geen extra eten heb meegenomen
normaal kom ik met een hele zak aan en vandaag vond ik van Neuh. …..
Mama-Inge
16-06-2025 om 14:45
Man was buiten bezig
Maar het was even nat en nu zit hij binnen met de tv aan
Het waren maar een paar druppels, ga weer naar buiten
Hij zit me erg in de weg want ik wil even in huis bezig
QuarterlyDinosaur18
16-06-2025 om 14:55
Vanavond en morgen moet ik onhandig doen wegens NS staking. Begrip voor staking heb ik maar minder handig is dat we uitgerekend morgen een soort actiedag op kantoor hebben. Verbazing tijdens overleg dat de staking doorgaat, alsof deze datum niet al weken bekend is. ‘Probeer zoveel mogelijk op kantoor te komen’, ja duhuuu hoe dan? Dus niet. Werk wel thuis, in de herrie wegens renovatie buiten. Mopperdemopper, wat ben ik chagrijnig vandaag.
Bakblik
16-06-2025 om 15:15
Anfisa schreef op 16-06-2025 om 14:55:
Vanavond en morgen moet ik onhandig doen wegens NS staking. Begrip voor staking heb ik maar minder handig is dat we uitgerekend morgen een soort actiedag op kantoor hebben. Verbazing tijdens overleg dat de staking doorgaat, alsof deze datum niet al weken bekend is. ‘Probeer zoveel mogelijk op kantoor te komen’, ja duhuuu hoe dan? Dus niet. Werk wel thuis, in de herrie wegens renovatie buiten. Mopperdemopper, wat ben ik chagrijnig vandaag.
Mijn dochter baalt ook intens. Die heeft morgen in Amsterdam een once in a lifetime event voor haar studie waar ze een uitnodiging voor heeft ontvangen.
Je kunt hiervandaan met bussen naar Amsterdam maar dat duurt uren. Retevroeg weg en misschien voor niks, want 5 minuten te laat is geen optie en eerder op pad dan de eerste bus kan niet.
Morgen om 5.50 de wekker in huize Bakblik vrees ik en misschien eind van de dag nog even bereid zijn om kind ergens vandaan te halen, omdat thuis komen niet meer lukt.
QuarterlyDinosaur18
16-06-2025 om 16:07
Wat balen voor je dochter. Hopelijk lukt het morgen, fingers crossed.
Bakblik
16-06-2025 om 16:15
Anfisa schreef op 16-06-2025 om 16:07:
Wat balen voor je dochter. Hopelijk lukt het morgen, fingers crossed.
Ja fingers crossed en alle zeilen bij. Paar weken geleden moesten we zoon uit Rotterdam halen wegens defecte trein die niks meer doorliet.
Je wil als ouders echt niet dat je kind (met studenten ov) op het station slaapt dus ga je ze halen als ze zijn gestrand maar leuk is anders.
Netherfield
16-06-2025 om 17:18
Kabinet wil social media onder de 15 jaar verbieden. Vind ik prima maar hoe handhaaf je dat in godesnaam? Prima plan hoor, maar uitvoeren gaat niet lukken. Mooi gebaar voor de bühne.
Bakblik
16-06-2025 om 17:20
Netherfield schreef op 16-06-2025 om 17:18:
Kabinet wil social media onder de 15 jaar verbieden. Vind ik prima maar hoe handhaaf je dat in godesnaam? Prima plan hoor, maar uitvoeren gaat niet lukken. Mooi gebaar voor de bühne.
Het wordt een advies, geen wet dus handhaven hoeft niet
Poezie
16-06-2025 om 17:20
Die 15-jarigen hebben meestal ouders. Misschien goed om die eens een opvoedcursus te geven als ze niet weten wat te doen.
HAHA!wait..what
17-06-2025 om 00:43
Ik zit te opgefokt op de bank om te gaan slapen.. Ik ben echt zo kwaad en weet even niet wat ik er mee aan moet ![]()
Ciska78
17-06-2025 om 01:15
aan het feit dat iedereen de situatie van dochter complex noemt, instellingen geen zorg willen leveren, maar ze wel van ons verwachten dochter maar weer "gewoon" mee naar huis te nemen.
Stom bureaucratische zorgland
kerst
17-06-2025 om 07:51
Ciska78 schreef op 17-06-2025 om 01:15:
aan het feit dat iedereen de situatie van dochter complex noemt, instellingen geen zorg willen leveren, maar ze wel van ons verwachten dochter maar weer "gewoon" mee naar huis te nemen.
Rogue
17-06-2025 om 09:17
Ff kletsen met Australie dan, daar is verbod er wel
Bellebelle
17-06-2025 om 09:44
Ciska78 schreef op 17-06-2025 om 01:15:
Ik lees in jouw eigen draadje mee, ik heb er geen woorden voor wat jullie overkomt.