Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

SuzyQFive schreef op 12-06-2025 om 10:36:

Dank jullie wel.
Ze hebben de buik weer gespoeld en morgen moet ik nuchter blijven. De artsen gaan dan nog een keer kijken. Als het dan nog niet goed is gaan ze het op de operatiekamer spoelen. Hopelijk is dat niet nodig 🫣

Hoop met je mee, ga voor je duimen 🤞

Sterkte Suzy!

Sterkte Suzy.

lientje69 schreef op 12-06-2025 om 15:40:

Ik word verkouden denk
Keelpijn. Hoesterig. Héél irritant

Hooikoorts?

Koettie schreef op 12-06-2025 om 14:08:

Ga zo een collega aanspreken en vertellen dat we met onze klachten betreffende haar handelen nu naar het managment gaan omdat er niets wordt gedaan met de feedback. Lieve meid, doet echt haar best maar het lukt haar gewoon niet. Ze blijft toezegging doen die ze niet na komt (kan komen), administratie is niet op orde, vergeet belangrijke dingen, schept enorm veel verwarring elke keer. Meerdere keren al bij haar neergelegd, ook meegegeven als feedback voor managment vorig jaargesprek maar veranderd niets.

Wordt helemaal geen leuk gesprek dus zie er een beetje tegenop.

Ai, lastig. Hoe reageerde ze?

Veel beterschap Suzy! Hopelijk mag je snel weer naar huis

Gisteravond op Filmbox een best wel aardige film. Maar het volume ging steeds van zachtjes naar kneiterhard. Een gesprek op normaal volume en dan een actiescene op vol volume.
Ik zat constant met de afstandsbediening in mijn hand om het nog een beetje leuk te houden.
Na ongeveer 45 minuten heb ik de film afgezet ondanks dat het verhaal niet onaardig was.
Maar ik was zo druk met het geluid harder/zachter zetten dat ik er geen zin meer in had... 
Dat is ook een van de redenen dat ik niet naar de bioscoop ga. Dan heb ik zelfs geen controle over het volume. 

Jee SuzyQ wat heftig!

Fijn dat je er op tijd bij was, veel sterkte gewenst!!

Was gedruppeld bij de oogarts begin van de middag.  Wat duurt dat lang voordat je weer normaal kan zien.
Heb gekookt maar nu wel een pleister om mijn vinger, want in de vinger gesneden.

Bakblik schreef op 12-06-2025 om 20:21:

Was gedruppeld bij de oogarts begin van de middag. Wat duurt dat lang voordat je weer normaal kan zien.
Heb gekookt maar nu wel een pleister om mijn vinger, want in de vinger gesneden.

Dat duurt maar een paar uur toch, dat je wazig ziet? Dat was bij mij tenminste zo.

Broodjebrie schreef op 12-06-2025 om 20:34:

[..]

Dat duurt maar een paar uur toch, dat je wazig ziet? Dat was bij mij tenminste zo.

Een paar uur bij de een wat langer dan bij de ander zei die assistente. Wetend dat de bril die ik draag nodig vervangen moet worden was ik niet verbaasd dat het mis ging tijdens het koken. 

Bakblik schreef op 12-06-2025 om 20:45:

[..]

Een paar uur bij de een wat langer dan bij de ander zei die assistente. Wetend dat de bril die ik draag nodig vervangen moet worden was ik niet verbaasd dat het mis ging tijdens het koken.

Aah.. ik moest vorig jaar ook naar de oogarts, kreeg rond half 4 de druppels en rond 19.00  kon ik weer helderder zien.

Nu moet ik binnenkort weer en ben dan om 11.20 aan de beurt. Einde van de dag heb ik een etentje waarvoor ik een uur in de auto moet. Ik zou dan om 16.00 gaan rijden maar ergens heb ik een lichte twijfel. Ik verwacht toch wel dat ik einde vd middag weer helder zie.

Broodjebrie schreef op 12-06-2025 om 20:55:

[..]

Aah.. ik moest vorig jaar ook naar de oogarts, kreeg rond half 4 de druppels en rond 19.00 kon ik weer helderder zien.

Nu moet ik binnenkort weer en ben dan om 11.20 aan de beurt. Einde van de dag heb ik een etentje waarvoor ik een uur in de auto moet. Ik zou dan om 16.00 gaan rijden maar ergens heb ik een lichte twijfel. Ik verwacht toch wel dat ik einde vd middag weer helder zie.

Ik was rond 12.00 gedruppeld en pas na 18.00 kon ik weer op "mijn manier" scherp zien. Ik draag een prismabril en omdat die niet meer goed zijn moet ik echt goed mijn best doen om een scherp beeld te hebben. Ik ben ook naar huis gesruurd met oefeningen o te doen met mijn oogspieren om beter te kunnen focussen en een enkelvoudig beeld te hebben als ik naar de rozen of wat dan ook kijk. Over 3 weken nog een keer om de nieuwe prisma's in te meten. 

kerst schreef op 12-06-2025 om 16:56:

Sterkte Suzy.

[..]

Hooikoorts?

Heb ik eigenlijk nooit last van.  Dit zijn denk ik ook niet echt hooikoorts verschijnselen?

lientje69 schreef op 12-06-2025 om 22:23:

[..]

Heb ik eigenlijk nooit last van. Dit zijn denk ik ook niet echt hooikoorts verschijnselen?

Ik ook niet, en ik heb dezelfde symptomen als jij sinds begin deze week. Keelpijn is trouwens niet perse een hooikoorts klacht

Ik denk helaas (bij mij in ieder geval) een oerhollandse verkoudheid/griep. Compleet met diepe hoest, waarbij je het gevoel hebt dat je naalden  ophoest. En het heerst heel erg. Best waardeloos

Loulou39 schreef op 12-06-2025 om 22:41:

[..]

Ik ook niet, en ik heb dezelfde symptomen als jij sinds begin deze week. Keelpijn is trouwens niet perse een hooikoorts klacht

Ik denk helaas (bij mij in ieder geval) een oerhollandse verkoudheid/griep. Compleet met diepe hoest, waarbij je het gevoel hebt dat je naalden ophoest. En het heerst heel erg. Best waardeloos

Ja dit dus vrees ik

Dochter zit hier overigens aan de antibiotica  met een fikse keel / amandelontsteking én dubbele oorontsteking.  Hoop dat het bij mij niet die kant op gaat. Net begonnen in nieuwe baan  en ze zijn niet zo soepel. Zus zou voor de zelfde organisatie gaan werken. Raakte op haar tweede werkdag het ziekenhuis  in onverwachts. En is ontslagen.  Want proeftijd en je bent ziek...

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.