Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

12-06-2025 om 06:50

oeh heftig SuzyQ. Goed dat je meteen gebeld hebt, en fijn dat de arts zo adequaat heeft gereageerd. Goed herstel gewenst

Beterschap Suzy

Beterschap Suzy! Hopelijk knap je snel weer op.

Wij kijken the floor en ik erger me aan die mensen die zo overdreven met de handjes staan te wapperen als er een nieuw vlak geel wordt. In vorige seizoenen deed niemand dat en nu staat ineens iedereen dat te doen. Geen idee of het moet van de productie of zo, maar het irriteert me mateloos.

Koettie schreef op 11-06-2025 om 18:51:

Sterkte Suzy!! Fijn dat je meteen kan komen.

Nog een kleine ergernis hier, pakket is naar ander pakketpunt gestuurd. Sta ik daar net, open tot 16:30 handig als je tot 17:00 werkt

Ik heb iets vergelijkbaars. Ik moet een pakketje wegbrengen. Het punt om de hoek is op vakantie dus nu moet ik naar een punt verder weg wat open is tussen 10 en 14.

Geen ergernis maar weet even niet waar ik het moet plaatsen. Heb een vriendin met een behoorlijke rugzak die nu uitspraken doet waar mn nekharen van overeind gaan. Gister heeft ze een hoop geappt maar was aan het werk en voor mezelf weggezet als 'slechte dag, kom er later op terug'. Gister wel gereageerd maar lees het nu terug in combinatie met andere berichten en het is code donker oranje. Ze woont niet om de hoek. Hopelijk straks contact voor een betere inschatting. Pff. 

sterkte SuzyQ

Ach wat naar SuzyQ, dat je dit er nog bij krijgt, alsof die operatie al niet zwaar genoeg was. Goed dat ze je direct hebben laten komen en daar hebben gehouden. Beterschap!

Dank jullie wel. 
Ze hebben de buik weer gespoeld en morgen moet ik nuchter blijven. De artsen gaan dan nog een keer kijken. Als het dan nog niet goed is gaan ze het op de operatiekamer spoelen. Hopelijk is dat niet nodig 🫣

Koettie schreef op 12-06-2025 om 07:17:

Geen ergernis maar weet even niet waar ik het moet plaatsen. Heb een vriendin met een behoorlijke rugzak die nu uitspraken doet waar mn nekharen van overeind gaan. Gister heeft ze een hoop geappt maar was aan het werk en voor mezelf weggezet als 'slechte dag, kom er later op terug'. Gister wel gereageerd maar lees het nu terug in combinatie met andere berichten en het is code donker oranje. Ze woont niet om de hoek. Hopelijk straks contact voor een betere inschatting. Pff.

Oh dat is naar… Hopelijk komt het goed

Ik moet morgen nog een dag werken dan heb ik zaterdag een concert en zondag ga ik met de trein naar. En net nu begin ik griep te krijgen. Ik kan me morgen echt niet ziek melden die laatste dag voor vakantie. Dat concert zullen we waarschijnlijk moeten laten gaan helaas hopelijk ben ik maandag. Nu hoor ik ook nog dat de trein maandag alweer gaat staken. Hopelijk heeft het geen invloed op de internationale trein. Gaat lekker zo.

Lees net pas alles.Sterkte en beterschap Suzy!

JtM

JtM

12-06-2025 om 13:10 Topicstarter

Beterschap Suzy!

Ergenis: er zou tussen 10.30 - 13.00 uur een pakketje binnen komen waar ik op zit te wachten. Deze zou eigenlijk eergisteren al binnen moeten komen maar door drukte bij PostNL kon deze niet eerder dan vandaag geleverd worden. 
Het tijdslot is inmiddels voorbij, en nog geen pakketje. Ik heb dadelijk een afspraak buiten de deur. 

Ga zo een collega aanspreken en vertellen dat we met onze klachten betreffende haar handelen nu naar het managment gaan omdat er niets wordt gedaan met de feedback. Lieve meid, doet echt haar best maar het lukt haar gewoon niet. Ze blijft toezegging doen die ze niet na komt (kan komen), administratie is niet op orde, vergeet belangrijke dingen, schept enorm veel verwarring elke keer. Meerdere keren al bij haar neergelegd, ook meegegeven als feedback voor managment vorig jaargesprek maar veranderd niets. 

Wordt helemaal geen leuk gesprek dus zie er een beetje tegenop. 

Koettie schreef op 12-06-2025 om 07:17:

Vriendin inmiddels aan de telefoon gehad trouwens. Niet best maar hoef niet weg te vliegen van kantoor. Vanmiddag en vanavond weer bellen. 

Ik word verkouden denk
Keelpijn.  Hoesterig. Héél irritant

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.