Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Broodjebrie schreef op 11-06-2025 om 17:23:

[..]

Ja, ik ben daar ook echt niet van gediend. En dat heb ik inmiddels ook laten weten.

Goed zo!

Ginevra schreef op 11-06-2025 om 14:14:

Dat je bij het bevolkingsonderzoek borstkanker niet te horen krijgt of je dicht borstweefsel hebt, ook niet als je er naar vraagt. Als dat zo is dan is de mammografie minder goed te beoordelen en ik vind dat ik er als patiënt recht op heb om dat te weten. Maar nope.

Bij mij stond het in het zorgportaal op/bij de foto! Klierweefsel en dan een categorie erbij. Staat er zoiets? Ik heb categorie D. 

Nog een vrouw gerelateerde ergernis, volgens mij heb ik weer een cyste. Lage buikpijn met uitstraling naar mn been, heel irritant. 

Aan mijzelf. Had voor het weekend asperges met een kant en klare saus bedacht. En ik kon zaterdag de saus niet vinden.
Ruim ik vandaag mijn boodschappen op, vind ik die saus op de vriezer in de kelder. 
Dus vanavond eten we maar weer asperges.

Kak, nu koorts en kan niet stoppen met rillen, al mijn gewrichten doen pijn, onwijs hoofdpijn. Met de afdeling gebeld en moet naar de spoed komen. 

SuzyQFive schreef op 11-06-2025 om 18:45:

Kak, nu koorts en kan niet stoppen met rillen, al mijn gewrichten doen pijn, onwijs hoofdpijn. Met de afdeling gebeld en moet naar de spoed komen.

Goed dat je gebeld hebt, sterkte

Sterkte SuzyQFive! 

Ik erger me weer eens aan al die zombies tegenwoordig: oversteken zonder te kijken, je aan de kant duwen als ze ergens bij willen, geen gedag zeggen (in de straat) als ik dat wel netjes doe maar wel overalovergevoelig voor zijn en verwachten dat iedereen rekening houdt met hun overgevoeligheid. Wat is er toch mis vandaag de dag?! Dit kan toch nooit door die twee jaar covid zijn veroorzaakt?!

Getsie. En dan gelijk die navel laten zien he. Stinken hoort nooit!

Sterkte Suzy!! Fijn dat je meteen kan komen.

Nog een kleine ergernis hier, pakket is naar ander pakketpunt gestuurd. Sta ik daar net, open tot 16:30 handig als je tot 17:00 werkt

Oh, sterkte Suzy!

Sterkte SuzyQ 

sterkte Suzy! Heel goed dat je gebeld hebt! 

Las net je andere post ellendig dat je complicaties hebt. Het is zonder al een pittige ingreep. Sterkte en beterschap Suzy

Sterkte Suzy!

Ben meteen opgenomen. Blij met een arts die zo adequaat reageerde. 
Ik zei dat ik foto’s van mijn navel had gemaakt en dat het leek alsof er een gaatje in zit. Dus hij prikte met zo’n lange wattenstaaf in mijn navel en floep! Allemaal geinfecteerd buikvocht kwam naar boven wellen. 
Ze hebben nu mijn buikwond deels open gemaakt en er rietjes ingestoken. Drie keer per dag gaan ze het spoelen tot mijn buikvocht weer netjes is en antibiotica in het infuus.

Afhankelijk van hoe ik me voel is het vanavond en anders morgen naar huis. Voel me wel iets beter maar had vannacht een enorm hoge hartslag waardoor ik niet kon slapen. Uiteindelijk 1,5u geslapen ofzo… 
Hartslag is nu lager maar voor mij nog steeds hoog (normaal in bed is ie tussen de 50 en 60, vannacht 120). 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.