Huiskamer
Yumi
11-06-2025 om 00:23
Loulou39 schreef op 10-06-2025 om 20:08:
[..]
Oh bah!!
Hopelijk was je onderweg naar huis...
Gelukkig wel en inmiddels weer opgedroogd
lientje69
11-06-2025 om 06:28
Post.nl We bezorgen uw pakket tussen 8-18 uur. Update : uw pakket komt tussen 12.30 en 15.30.
We hebben het bezorgmoment niet gehaald maar doen ons best het voor 22 uur te bezorgen.
Volgende update: bezorging niet gelukt , het komt morgen tussen 8-18 uur. Het is een brievenbuspakket dus wordt met klimaat neutraal met de elektrische scooter bezorgd.
Maw : zoals gewoonlijk en vaker gebeurd is de postbezorging in ons kleine dorpje weer eens een dag overgeslagen. Zeg dat dan gewoon! Dat je dagen samenvoegd. 
Bakblik
11-06-2025 om 07:28
Hier gisteren de hele dag iemand in de buurt van de voordeur gebleven, niemand kon naar school of werk vanwege de NS staking, omdat DHL een pakket zou komen bezorgen tussen 8.00 en 11 00. Zoon had wat besteld en hij had een mail van DHL dat ze zouden komen. De bezorger mikt pakketten vaak op de stoep zonder aanbellen en daar was het iets te waardevol voor. In de middag had hij mail dat het later kwam en in de avond mail dat er iets fout was gegaan en dat het pakket nog niet van de verzender was ontvangen en ze intern gingen uitzoeken wat er aan de hand was.
Ben benieuwd of het vandaag op de stoep gemikt wordt.
JtM
11-06-2025 om 10:30
Ik merk aan mezelf dat ik wat emotioneler ben dan normaal. Moest net bij een programma op tv huilen
Heb echt mn 8(+) uur slaap per nacht nodig maar met puppy in huis haal ik dat niet. Al is mijn slaapgebrek door puppy geen ergenis.
SuzyQFive
11-06-2025 om 10:57
Die ‘reclames’ met topics van ouders.nl, je krijgt dan echt topics uit het jaar kruik 🤪
DGHK
11-06-2025 om 13:16
Ik heb op mijn samsung tablet de UI 7 update gedaan. Wat een gezeik levert dat op. Kan nergens mijn balk vinden om geluid aan of uit te zetten, of de schermhelderheid instellen. Hij staat ook in safemodus. Als ik dat ding opnieuw opstart blijft hij zich opnieuw opstarten (zeker een keer of 5).
Tablet is net nieuw (ook nieuwe versie).
Bahbah. Als die update op de telefoon langskomt, liever niet.
Lees online ook alleen maar klachten over deze update.
kerst
11-06-2025 om 13:52
Renovatie van het hele huurhuis.
Ik heb er zo geen zin in..
Het duurt minimaal 5 maanden.
Had nog even paar jaar gewacht, dan ben ik verhuisd!!
Herfstappeltaart
11-06-2025 om 13:54
kerst schreef op 11-06-2025 om 13:52:
Renovatie van het hele huurhuis.
Ik heb er zo geen zin in..
Het duurt minimaal 5 maanden.
Had nog even paar jaar gewacht, dan ben ik verhuisd!!
Ow....wij hebben dat een jaar of twaalf geleden ook gehad. Maar ik woon er nog steeds en ben enorm blij met het resultaat. Als jij verhuisplannen hebt kan ik me voorstellen dat je er geen zin in hebt.
Ginevra
11-06-2025 om 14:14
Dat je bij het bevolkingsonderzoek borstkanker niet te horen krijgt of je dicht borstweefsel hebt, ook niet als je er naar vraagt. Als dat zo is dan is de mammografie minder goed te beoordelen en ik vind dat ik er als patiënt recht op heb om dat te weten. Maar nope.
SuzyQFive
11-06-2025 om 15:11
Ginevra schreef op 11-06-2025 om 14:14:
Dat je bij het bevolkingsonderzoek borstkanker niet te horen krijgt of je dicht borstweefsel hebt, ook niet als je er naar vraagt. Als dat zo is dan is de mammografie minder goed te beoordelen en ik vind dat ik er als patiënt recht op heb om dat te weten. Maar nope.
Snap ik! Ik heb ook dicht borstweefsel, of gehad moet ik zeggen, net een mastectomie gehad. Kreeg net het pathologisch rapport. Er is een goedaardige gevonden maar ook foute cellen die richting dcis gaan. Was nog net niet uitgebreid genoeg om het dcis te noemen.
Nu heb ik een genmutatie en daarom dit preventief laten doen, gelukkig maar. Door alle mri’s weet ik ook dat ik dicht borstweefsel heb gehad.
SuzyQFive
11-06-2025 om 15:15
Bijna twee weken geleden mastectomie gehad met reconstructie van eigen weefsel. Een borst gaat niet heel lekker (beetje necrose van de tepelhof). Dacht oef! Dat stinkt ook. Dus gisteren een tussencontrole gehad maar daar vonden ze het wel meevallen.
Ging ik vanmorgen met hulp douchen, doe mijn buikband af, gatver! Blijkt die geur uit mijn nieuwe navel te komen. Echt blerg!
Zo stom dat ik daar niet aan dacht. De PC ook niet trouwens.
Broodjebrie
11-06-2025 om 15:30
mensen die mijn agenda in gaan vullen. Wat heb ik daar een hekel aan zeg.
Grindelwald
11-06-2025 om 16:42
Broodjebrie schreef op 11-06-2025 om 15:30:
mensen die mijn agenda in gaan vullen. Wat heb ik daar een hekel aan zeg.
O daar kan ik ook heel erg slecht tegen.
Yumi
11-06-2025 om 17:22
SuzyQFive schreef op 11-06-2025 om 15:15:
Bijna twee weken geleden mastectomie gehad met reconstructie van eigen weefsel. Een borst gaat niet heel lekker (beetje necrose van de tepelhof). Dacht oef! Dat stinkt ook. Dus gisteren een tussencontrole gehad maar daar vonden ze het wel meevallen.
Ging ik vanmorgen met hulp douchen, doe mijn buikband af, gatver! Blijkt die geur uit mijn nieuwe navel te komen. Echt blerg!
Zo stom dat ik daar niet aan dacht. De PC ook niet trouwens.
Ach SuzyQFive wat vervelend, dat ze er niet aan gedacht hebben om naar je navel te kijken. Weet je al wanneer je weer terug kan komen?
Een goed herstel en sterkte!
Broodjebrie
11-06-2025 om 17:23
Grindelwald schreef op 11-06-2025 om 16:42:
[..]
O daar kan ik ook heel erg slecht tegen.
Ja, ik ben daar ook echt niet van gediend. En dat heb ik inmiddels ook laten weten.