Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Poezie schreef op 07-06-2025 om 09:18:

[..]

Zit er geen moestuinen complex in de buurt waar je een stukje moestuin kunt huren?

Jawel, met een wachtlijst. Maar daar heb ik niet zoveel behoefte aan. Zijn hele grote tuinen en dat kost me weer teveel tijd. Een tuin aan huis en dan in de ochtend naar buiten met koffie in je hand gewoon het lekkerste gevoel wat er is. Wel overwogen en sta op de lijst voor de zekerheid. 

Koettie schreef op 07-06-2025 om 09:35:

[..]

Jawel, met een wachtlijst. Maar daar heb ik niet zoveel behoefte aan. Zijn hele grote tuinen en dat kost me weer teveel tijd. Een tuin aan huis en dan in de ochtend naar buiten met koffie in je hand gewoon het lekkerste gevoel wat er is. Wel overwogen en sta op de lijst voor de zekerheid.

Ja, dat is idd zo. Hopelijk zit dat er in de toekomst weer voor je in.

Koettie schreef op 07-06-2025 om 09:35:

[..]

Misschien samen met een vriendin?

Ik erger me aan mijn vele smartphone gebruik. En dat ik geen vest naar mijn smaak kan vinden. Maarja is ook kansloos, want zwart zie je de beige kattenharen op en op lichte kleren die van de grijze kat.

Dat er een festival vlakbij is: ik word gek van de herrie en het gedreun, en het regent keihard, dus ik kan niet even lekker een eind wandelen ofzo

Ik heb al weken de hele dag hoofdpijn (bijwerking van medicatie). Hopelijk nog 2 weken want dit is niet meer leuk. Het beperkt mijn hele doen en laten pff. En die paracetamol doet ook niks meer.

Bailey26 schreef op 07-06-2025 om 14:05:

Ik heb al weken de hele dag hoofdpijn (bijwerking van medicatie). Hopelijk nog 2 weken want dit is niet meer leuk. Het beperkt mijn hele doen en laten pff. En die paracetamol doet ook niks meer.

Oh bah dat is vervelend. Ik had dat ook ooit met medicatie voor mijn hooikoorts, toen kŕeeg ik andere en toen verdween ook de hoofdpijn. 

Ik erger me aan alles en iedereen vandaag. Eerste dag van mijn menstruatie en het is heftig. Dan ook nog slecht weer, man kijkt nu naar Marble Mania. En ook mijn telefoongebruik de laatste dagen. Moet echt minderen, dit is niet oké!

Vanavond uit eten geweest. Me eraan geërgerd dat de kwaliteit van het eten achteruit is gegaan. En dat er qua bediening allemaal jong spul rondloopt die fouten maken. Ja, ik weet dat er tijdens corona veel mensen een baan buiten de horeca hebben gevonden en dat jonge mensen het ook moeten leren. Maar eigenaar, let dan een beetje meer op ze en ga niet buiten met je vaste klanten een sigaar roken. 

Vanmiddag verjaardag gehad bij vrienden en ik werd ineens niet lekker. Raar aan het zweten en geen fijne ademhaling.
Dus ben maar naar huis gegaan.. Man en kinderen bleven daar (wonen vlakbij).
Vraag me toch af wat dat nu was. Ik ben ook echt moe de laatste tijd en wat stress ivm werk etc. 
Maar zo stom, ik had net zin in een gezellige dag!

Ies

Ies

08-06-2025 om 01:16

HAHA!wait..what schreef op 08-06-2025 om 00:50:

Vanmiddag verjaardag gehad bij vrienden en ik werd ineens niet lekker. Raar aan het zweten en geen fijne ademhaling.
Dus ben maar naar huis gegaan.. Man en kinderen bleven daar (wonen vlakbij).
Vraag me toch af wat dat nu was. Ik ben ook echt moe de laatste tijd en wat stress ivm werk etc.
Maar zo stom, ik had net zin in een gezellige dag!

Geen opvliegers HAHA!wait..what? Ik weet niet hoe oud je bent…

Marktplaats.  Bij  iemand  een deur gekocht.  We gaan eerst op vakantie.  Okee dan wachten we wel. Nu bericht gestuurd: fijne vakantie  gehad?  Wanneer kunnen  we de deur ophalen?  
Uhm, mijn man heeft toch maar  besloten om hem te houden...
Had dat drie weken eerder gezegd. Nu moeten we weer opnieuw gaan zoeken ( is een aparte  maat ) En haal je advertentie dan van Marktplaats! ( staat er nog steeds op )
En bij Marktplaats kan je aleen een review plaatsen als er daadwerkelijk een transactie heft plaatsgevonden.  Waarom kan ik nu geen beoordeling plaatsen dat deze mevrouw  haar afspraken niet nakomt? 
Grrrr

Ies schreef op 08-06-2025 om 01:16:

[..]

Geen opvliegers HAHA!wait..what? Ik weet niet hoe oud je bent…

Ik ben 34! Zou wel wat vroeg zijn 😅

lientje69 schreef op 08-06-2025 om 06:48:

Marktplaats. Bij iemand een deur gekocht. We gaan eerst op vakantie. Okee dan wachten we wel. Nu bericht gestuurd: fijne vakantie gehad? Wanneer kunnen we de deur ophalen?
Uhm, mijn man heeft toch maar besloten om hem te houden...
Had dat drie weken eerder gezegd. Nu moeten we weer opnieuw gaan zoeken ( is een aparte maat ) En haal je advertentie dan van Marktplaats! ( staat er nog steeds op )
En bij Marktplaats kan je aleen een review plaatsen als er daadwerkelijk een transactie heft plaatsgevonden. Waarom kan ik nu geen beoordeling plaatsen dat deze mevrouw haar afspraken niet nakomt?
Grrrr

Wat irritant zeg! Kan natuurlijk dat ze het door de vakantie vergeten zijn maar je zou verwachten dat ze het er nu wel van marktplaats af hadden gehaald. 

Succes met de zoektocht!

HAHA!wait..what schreef op 08-06-2025 om 09:35:

[..]

Wat irritant zeg! Kan natuurlijk dat ze het door de vakantie vergeten zijn maar je zou verwachten dat ze het er nu wel van marktplaats af hadden gehaald.

Succes met de zoektocht!

Dank je Haha. Gaat nog niet meevallen ivm de maat. Anders zullen we zelf moeten gaan knutselen. Deur op maat laten maken kan ook maar dan ga je gauw naar de 400 euro en dat vinden we wat  prijzig

HAHA!wait..what schreef op 08-06-2025 om 09:32:

[..]

Ik ben 34! Zou wel wat vroeg zijn 😅

Ik ken iemand die op haar 31e in de vervroegde overgang kwam.. dus het kan wel..

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.