Huiskamer
Nikki1973
04-06-2025 om 09:32
BlairW schreef op 04-06-2025 om 07:16:
Dat de plantsoenendienst hier om 7 uur ‘s morgens al aan de slag gaat met bladblazers, bosmaaiers en zo’n veegwagentje. Jemig zeg…kan dat niet een uurtje later ofzo? Er zijn mensen die doordeweeks ook wel eens kunnen uitslapen.
Bladblazers mogen wat mij betreft ook gewoon verboden worden. Snap niet dat de gemeente die nog gebruikt. Hier net zo vanochtend, om 0715u waren ze al lekker bezig.
stokstaart
04-06-2025 om 14:39
stokstaart schreef op 04-06-2025 om 08:03:
Ik ben om 7.30 m n nest uit gekomen omdat de schilder hier zou zijn... Die is er nog steeds niet.
Het was een misverstand, hij dacht dat het gister was maar dat had ik weken geleden al verzet naar vandaag en ook dat het pas om 08.30 zou zijn. Hij was dus volgens zijn eigen planning keurig op tijd. Ik heb hem een bak koffie gegeven en we hebben zitten kletsen.
Hij heeft uiteindelijk meer geschilderd dan nodig en heb nog een pot verf van m gekregen.
Roos57
04-06-2025 om 16:31
Dat doorgaan over meekijken in de klas in een topic hier op dit forum.
Zo off topic
kerst
04-06-2025 om 20:14
Ik heb al weken geen zin in koken.
Valt ook niet mee als je zoals ik momenteel vegetarisch en zoutarm wilt eten 
Citroengraag
04-06-2025 om 20:17
kerst schreef op 04-06-2025 om 20:14:
Ik heb al weken geen zin in koken.
Valt ook niet mee als je zoals ik momenteel vegetarisch en zoutarm wilt eten
Heb je een vierkante meter over? Met verse tijm, rozemarijn, basilicum, munt, bieslook en peterselie wordt het leuker en makkelijker. En kruiden zijn duur in de super, je houdt veel geld over.
Cle0
04-06-2025 om 20:32
stokstaart schreef op 04-06-2025 om 14:39:
[..]
Het was een misverstand, hij dacht dat het gister was maar dat had ik weken geleden al verzet naar vandaag en ook dat het pas om 08.30 zou zijn. Hij was dus volgens zijn eigen planning keurig op tijd. Ik heb hem een bak koffie gegeven en we hebben zitten kletsen.
Hij heeft uiteindelijk meer geschilderd dan nodig en heb nog een pot verf van m gekregen.
![]()
Maar als hij dacht dat het gisteren was, hoe is hij dan keurig op tijd als hij voor vandaag al te laat is?
HAHA!wait..what
04-06-2025 om 20:46
Best een pittig gesprek gehad (functioneringsgesprek) op het werk.
Ik zat er al wat tegenaan te hikken omdat ik een aantal punten in te brengen had maar ik kreeg ook driedubbel dwars zoveel terug 
Ik moet alles even verwerken nu. Toch steeds meer twijfel of ik het nog wel naar m'n zin heb/op m'n plek zit daar. Niet door de feedback/kritiek maar ook door vertrek van collega's/werksfeer. Ik vind het werkende leventje soms behoorlijk rot 
Het vervelende is dat ik chronisch ziek ben en met veel moeite deze baan in gerold ben. Nieuw werk vinden gaat heel erg lastig worden!
HAHA!wait..what
04-06-2025 om 20:47
Nikki1973 schreef op 04-06-2025 om 09:32:
[..]
Bladblazers mogen wat mij betreft ook gewoon verboden worden. Snap niet dat de gemeente die nog gebruikt. Hier net zo vanochtend, om 0715u waren ze al lekker bezig.
Wat een rotgeluid is dat! Ook zo nutteloos die bladblazers vind ik
Broodjebrie
04-06-2025 om 20:50
HAHA!wait..what schreef op 04-06-2025 om 20:46:
Ik zat er al wat tegenaan te hikken omdat ik een aantal punten in te brengen had maar ik kreeg ook driedubbel dwars zoveel terug
Ik moet alles even verwerken nu. Toch steeds meer twijfel of ik het nog wel naar m'n zin heb/op m'n plek zit daar. Niet door de feedback/kritiek maar ook door vertrek van collega's/werksfeer. Ik vind het werkende leventje soms behoorlijk rot
Het vervelende is dat ik chronisch ziek ben en met veel moeite deze baan in gerold ben. Nieuw werk vinden gaat heel erg lastig worden!
Oh wat vervelend zeg.. ik weet nog dat je hier zei dat je een nieuwe baan had. 
lientje69
04-06-2025 om 21:11
HAHA!wait..what schreef op 04-06-2025 om 20:46:
Niet leuk Haha. En herkenbaar ook helaas .
Ik heb de stap naar een andere werkgever wel gemaakt. Geen idee nog of het de juiste beslissing is. De tijd zal het leren.
Rogue
04-06-2025 om 21:22
ik ben aan het researchen voor onze vakantie maar ik stuit constant op sites die georganiseerde reizen aanbieden 
stokstaart
04-06-2025 om 22:44
Cle0 schreef op 04-06-2025 om 20:32:
[..]
Maar als hij dacht dat het gisteren was, hoe is hij dan keurig op tijd als hij voor vandaag al te laat is?
Hij had z’n opdrachtgever gebeld die zei dat het verplaatst was naar vandaag. Was alleen niet naar hem gecommuniceerd
QuarterlyDinosaur18
04-06-2025 om 23:58
Vandaag teveel op forum gezeten en dat vind ik stom van mezelf. Het begrip doseren moet ik nog finetunen. Morgen na werk ga ik vrijwilligerswerk doen, tenminste wat nuttigs. Ik ben benieuwd want weinig ervaring mee maar even weer uit mijn comfort zone.
HAHA!wait..what
05-06-2025 om 12:49
Broodjebrie schreef op 04-06-2025 om 20:50:
[..]
Oh wat vervelend zeg.. ik weet nog dat je hier zei dat je een nieuwe baan had.
Ja, ik baal er ook heel erg van! Vertrek van leuke collega's en komst van een minder leuke collega en best wel harde manier van communiceren van leidinggevende(n), helpt echt niet.
Maar ik kijk het even aan hoe alles gaat ontwikkelen en ik ga aan de slag met de kritiek/feedback (wat o.a. is dat ik te veel op me neem, alles naar me toe trek en op wil lossen). Wat ik doe met alle goede bedoelingen maar afgedaan wordt dat ik mezelf onmisbaar wil maken. Dus prima, doe ik niet meer
Bedankt voor de knuffel, lief 
HAHA!wait..what
05-06-2025 om 12:52
lientje69 schreef op 04-06-2025 om 21:11:
[..]
Niet leuk Haha. En herkenbaar ook helaas .
![]()
Ik heb de stap naar een andere werkgever wel gemaakt. Geen idee nog of het de juiste beslissing is. De tijd zal het leren.
Dankjewel Lientje! Ik heb het gelezen. Ik hoop voor jou een goede keuze
Sowieso fijn dat het dichterbij is! Dit is je 1ste week toch? Succes