Huiskamer
Schoondochter
31-05-2025 om 14:19
Schemerlampje schreef op 31-05-2025 om 13:55:
[..]
Welke dan? Misschien heeft de topicstarter daarom gevraagd?
Het topic over de relatie met de familie, waarin oma als oorzaak van de eetstoornis van de dochter werd aangewezen. Kan, dat erom gevraagd is, maar het is toch gek dat je meepraat in een topic en dat het dan zonder uitleg of aankondiging ineens verdwenen is (inclusief reacties).
Broodjebrie
31-05-2025 om 20:53
Schoondochter schreef op 31-05-2025 om 14:19:
[..]
Het topic over de relatie met de familie, waarin oma als oorzaak van de eetstoornis van de dochter werd aangewezen. Kan, dat erom gevraagd is, maar het is toch gek dat je meepraat in een topic en dat het dan zonder uitleg of aankondiging ineens verdwenen is (inclusief reacties).
Ja zie je nou wel!!! Ik had erop gereageerd en wilde even later kijken en toen kon ik het nergens meer terugvinden. Ik dacht, vergis ik me nu? Maar jij hebt het ook al opgemerkt.
Koettie
01-06-2025 om 11:23
Was bij vrienden op bezoek bij Drenthe en de tuin was zo prachtig. Expres brak vroeg opgestaan om even alleen in de tuin te rommelen en vogels te kijken. Ik mis een tuin hebben zo erg. 
Loulou39
01-06-2025 om 13:18
Dat ik net een mailtje kreeg vanuit mijn eigen mailadres... Wat is dat nu weer?
😡
Dolfje
01-06-2025 om 13:26
Loulou39 schreef op 01-06-2025 om 13:18:
Dat ik net een mailtje kreeg vanuit mijn eigen mailadres... Wat is dat nu weer?
😡
Spam
Loulou39
01-06-2025 om 15:18
Dolfje schreef op 01-06-2025 om 13:26:
[..]
Spam
Wat irritant! Ik schrik daar toch van.
Heb even een snelle virusscan gedaan en van alles gewist, maar elke keer als ik nu outlook open, dan opent hij meteen mijn eigen mail, terwijl ik al drie keer heel bewust heb uitgelogd en alles heb gewist.
Dolfje
01-06-2025 om 16:10
Ik krijg een appje van een collega, of ik ff iets kan doorsturen. Nee het is zondag. Ben net thuis van een lekker weekend weg. Ga echt niet inloggen op mijn werkomgeving omdat jij jouw zaken niet op orde hebt doordeweeks.
watertoren
01-06-2025 om 16:27
Dolfje schreef op 01-06-2025 om 16:10:
Ik krijg een appje van een collega, of ik ff iets kan doorsturen. Nee het is zondag. Ben net thuis van een lekker weekend weg. Ga echt niet inloggen op mijn werkomgeving omdat jij jouw zaken niet op orde hebt doordeweeks.
Groot gelijk! vakantie en weekend is om je even niet bezig te houden met werk. Gelukkig voor jou nog een paar daagjes werken en dan weer vakantie
Dolfje
01-06-2025 om 16:37
watertoren schreef op 01-06-2025 om 16:27:
[..]
Groot gelijk! vakantie en weekend is om je even niet bezig te houden met werk. Gelukkig voor jou nog een paar daagjes werken en dan weer vakantie
Ja zo'n zin in!
kerst
01-06-2025 om 20:42
Net die bril die ik het meest nodig hebt ben ik kwijt
Gisteren heb ik hem nog gezien. En dat is niet het enige dat kwijt is..
(Dat wordt nog wat, in augustus moet ik ook nog wegens renovatie een half jaar naar een tijdelijke woning)
Cle0
01-06-2025 om 21:17
Aan mijn telefoon die niet wil ontgrendelen en vindt dat ik het over 28712 seconden nog maar eens moet proberen. Dat is best lang 😏
Grindelwald
01-06-2025 om 21:54
Ik kijk naar Ex on the beach op MTV
Wat een domme mensen. Lomp en agressief. Verschrikkelijk.
Muurbloem1985
02-06-2025 om 12:52
Ik erger mij aan sommige comments over berichten van Freek van Suzan. Hoe lomp mensen kunnen zijn op social media vind ik soms ongelofelijk, comments als "Het gebeurt heel vaak dan dan hoor je er niks over blabla" Ik ben mijn lieve moeder verloren aan die vreselijke ziekte en weet dat het vaak voorkomt, maar je kunt toch wel compasie opbrengen voor die jongen? Zijn hele wereld is naar de klote en dan plaatsen mensen zulke dingen, trouwens natuurlijk niet alle mensen plaatsen zulke dingen maar ik heb ze wel voorbij zien komen dat wil ik er wel even bij gezegd hebben.
joky
02-06-2025 om 13:49
Muurbloem1985 schreef op 02-06-2025 om 12:52:
Ik erger mij aan sommige comments over berichten van Freek van Suzan. Hoe lomp mensen kunnen zijn op social media vind ik soms ongelofelijk, comments als "Het gebeurt heel vaak dan dan hoor je er niks over blabla" Ik ben mijn lieve moeder verloren aan die vreselijke ziekte en weet dat het vaak voorkomt, maar je kunt toch wel compasie opbrengen voor die jongen? Zijn hele wereld is naar de klote en dan plaatsen mensen zulke dingen, trouwens natuurlijk niet alle mensen plaatsen zulke dingen maar ik heb ze wel voorbij zien komen dat wil ik er wel even bij gezegd hebben.
Doen sommige mensen altijd. Stoor ik mij ook mateloos aan. Heb ook voldoende in de familie mee gemaakt door die kakziekte.maar daar heeft Freek niks mee van doen.ik gun hem en Suzan nog n heerlijke lange tijd samen.