Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Ik erger me aan mijn eigen lamlendigheid.
En dan wel perse zelf brood willen bakken 

Dolfje schreef op 30-05-2025 om 14:50:

Wij liepen net een restaurant /hotel binnen om te lunchen. Ik zat al aan de tafel en man vraagt aan de serveerster waar de wc is. Hij kreeg als antwoord " daar buiten is een openbaar toilet, hier is alleen voor gasten " man zegt dat hij een gast is en dat mens zegt " daar is de deur meneer" Nou dus mooi niet dat wij daar gaan eten dus he. Wat een raar mens.

Ik vind dat altijd zó raar,  als je moet plassen moet je plassen toch. Dat heet gastvrijheid,  nu kom je misschien alleen naar de wc (jullie niet,  maar bij wijze van), en volgende keer denk je: daar waren ze vriendelijk, we gaan daar iets eten! En anders niet, je moet de wc's toch schoonmaken,  die paar personen extra op een dag, als het er al een paar zijn...

JtM

JtM

30-05-2025 om 16:41 Topicstarter

Sinds vanochtend doet de linkerkant van m'n gezicht al pijn. Alsof deze bont en blauw is. Is het niet natuurlijk maar doet echt pijn. Hopelijk morgen weer over.

Broodjebrie schreef op 30-05-2025 om 15:24:

[..]

Huh wat een rare situatie.

Ja hé, nu zagen wij dat op Google er meer van zulke reacties staan.

Wieder schreef op 30-05-2025 om 16:29:

[..]

Ik vind dat altijd zó raar, als je moet plassen moet je plassen toch. Dat heet gastvrijheid, nu kom je misschien alleen naar de wc (jullie niet, maar bij wijze van), en volgende keer denk je: daar waren ze vriendelijk, we gaan daar iets eten! En anders niet, je moet de wc's toch schoonmaken, die paar personen extra op een dag, als het er al een paar zijn...

Nou precies. 

Dolfje schreef op 30-05-2025 om 17:44:

[..]

Ja hé, nu zagen wij dat op Google er meer van zulke reacties staan.

Ah.. nou hoe raak je je klanten kwijt.

Zo ben ik een tijdje geleden met een vriendin naar een restaurant gegaan, we liepen er vaak langs maar zijn er nooit naar binnen gegaan, dus we besloten er eens te gaan eten. Van tevoren checkte ik wat reviews en het regende klachten. Toch maar gegaan maar dat was eens en nooit weer! Lang leve de reviews..

Een eigenaar van één van onze stamrestaurants gaf aan dat juist niet-klanten er een zooitje van naken, dingen kapotmaken of pikken. Die heb ik een lijstje gegeven van alle restaurants in de buurt ( een paar deuren verderop) die groter zijn en waar niet-gasten wel welkom zijn. Was hij blij mee.
Maar een restaurant waar je als gast kennelijk ook niet naar de wc mag, dat is raar. Of dacht ze dat je op zou stappen zodra je naar de wc was geweest?

Auwereel schreef op 30-05-2025 om 17:53:

Of dacht ze dat je op zou stappen zodra je naar de wc was geweest?

Waarschijnlijk maar ik zat al aan de tafel met de menukaart in mijn hand en ze zag man teruglopen naar mij en zei niks.

Ik heb binnenkort een sollicitatiegesprek. Maar nu moet ik een nieuwe outfit. Ik haat winkelen en online ook nog niks gevonden waarvan ik denk ja leuk. 

aan de vakantieplanning.

Hemke schreef op 30-05-2025 om 22:16:

aan de vakantieplanning.

Dit maakt me nieuwsgierig of gaat het om de planning op het werk? Want je eigen vakantie plannen is toch juist leuk? Tenminste, ik hou van die voorpret.

Net alweer een wesp naar buiten gebracht. En nou niet weer naar binnen vandaag..

er is een topic ineens verdwenen, dat vind ik echt heel maf.

Aan mijn vriend. 
Die is naar de wc geweest, wast zijn handen niet en zit vervolgens aan mijn eten. 
Nou vriend, dit mag jij dus opeten, ik hoef dat niet meer. Bah

En dan reageren met een verwijt mijn kant op, wat hier helemaal niks mee te maken heeft. 

Bah..

Schoondochter schreef op 31-05-2025 om 12:25:

er is een topic ineens verdwenen, dat vind ik echt heel maf.

Welke dan? Misschien heeft de topicstarter daarom gevraagd?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.