Huiskamer
Broodjebrie
24-05-2025 om 16:23
watertoren schreef op 24-05-2025 om 10:29:
[..]
Ik rook al weer een jaar of 7,5. Ik was gestopt toen mijn man ziek was en hij is inmiddels al 9 jaar dood. De asbakken waren trouwens niet duur bij de Action. En nee, ik ga voorlopig niet stoppen want de wil is er niet. Ik geniet echt van mijn sigaretje.
Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd: wat vind jij zo lekker aan een sigaret?
Yumi
24-05-2025 om 16:34
Schemerlampje schreef op 24-05-2025 om 15:17:
[..]
Wat zijn ze allemaal aan het doen dan? Als er al een nieuwe keuken en badkamer in zit, valt er toch niet zo veel te klussen? Zeker niet in een huurhuis. Vloer er in, beetje schilderen en wat dingen ophangen, dan ben je er toch wel?
Ik weet het niet, begrijp er ook niks van. Volgens de dochter moesten ze echt alles doen. Toen ik hier 3 jaar geleden kwam ook, maar verven en behangen hoor je niet, dus blijft de vloer over en die ligt ook in 'n dag. Misschien maken ze zelf het e.a, wandmeubel aan de muur of zo, geen idee. O ja en heel veel rookpauzes, niet normaal trek regelmatig m'n was naar binnen.
Yumi
24-05-2025 om 16:37
Koettie schreef op 24-05-2025 om 16:04:
[..]
Pffff oh ja jij had die horrorburen die achterlijke tijden aanhouden. Zou daar ook knettergek van worden. Maar reageerde meer op het hoeveel werk kan het nou zijn.. Veel!
Bij een koopwoning wel, maar dit is een sociale huurwoning waarin de keuken/badkamer al gedaan waren.
Blauwevis
24-05-2025 om 16:52
Schemerlampje schreef op 24-05-2025 om 15:17:
[..]
Wat zijn ze allemaal aan het doen dan? Als er al een nieuwe keuken en badkamer in zit, valt er toch niet zo veel te klussen? Zeker niet in een huurhuis. Vloer er in, beetje schilderen en wat dingen ophangen, dan ben je er toch wel?
Ik heb destijds in mijn huurwoning die dingen gedaan die je benoemd. Ik woon er nu 10 jaar en wou dat ik het destijds grondiger had aangepakt, dus daar ben ik nu mee bezig. Mijn huurwoning is 100 jaar oud en zit ook aan 100 jaar lagen verf en beschadigingen op de ooit zo mooie jaren 20 kozijnen en paneeldeuren, dus die ben ik nu aan het restaureren. Oude vloerbedekking van de trap gehaald, dus alle lijmresten afbijten en schuren. Is heel veel werk.
Yumi
24-05-2025 om 23:28
Yumi schreef op 23-05-2025 om 07:57:
Gisterenavond, verslik me en blijf hoesten. Vannacht af en toe wakker geworden met een zeehondenhoest, nu keelpijn en die rare hoest. Vreemd 🤔
Afgelopen nacht hooguit een paar uur geslapen, en nu lukt het weer niet. Hoest me het gompus, broomhexine gekocht en dat was blijkbaar nodig.... want, dat wil je niet weten. Baal enorm, maandag op vakantie, zou het liefst thuisblijven. Waarom nu?
Koettie
25-05-2025 om 00:28
Zou Naar een festivaltje gaan (binnen) en niet gegaan want weer duur grapje en was al mega brak maar zie net filmpje van een band die ik heel graag had willen zien. Vette fomo!
En mn zusje is heel verdrietig, kwam haar ex daar tegen die vader wordt. Naar dat ik er niet was om haar op te vangen.
Dolfje
25-05-2025 om 07:14
Yumi schreef op 24-05-2025 om 23:28:
[..]
Afgelopen nacht hooguit een paar uur geslapen, en nu lukt het weer niet. Hoest me het gompus, broomhexine gekocht en dat was blijkbaar nodig.... want, dat wil je niet weten. Baal enorm, maandag op vakantie, zou het liefst thuisblijven. Waarom nu?
![]()
beterschap! Hopelijk knap je vandaag goed genoeg op om morgen te gaan.
watertoren
25-05-2025 om 08:37
Broodjebrie schreef op 24-05-2025 om 16:23:
[..]
Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd: wat vind jij zo lekker aan een sigaret?
De smaak. Ik vind het echt lekker.
Broodjebrie
25-05-2025 om 08:50
watertoren schreef op 25-05-2025 om 08:37:
[..]
De smaak. Ik vind het echt lekker.
Oké.
Yumi
25-05-2025 om 11:31
Dolfje schreef op 25-05-2025 om 07:14:
[..]
beterschap! Hopelijk knap je vandaag goed genoeg op om morgen te gaan.
Dank je, ik hoop het ook, de huisarts denkt dat het mooie weer me misschien wel goed doet. Aangezien ik met zoon en kleinkind ga, zou ik liever thuisblijven, moet er niet aan denken dat ze ook ziek worden. Misschien moet ik het vliegtuig "missen", ze kunnen ook met zijn 2tjes. Ben ik wellenswaar hoop geld kwijt, maar dat moet dan maar.
Dolfje
25-05-2025 om 13:09
Yumi schreef op 25-05-2025 om 11:31:
[..]
Dank je, ik hoop het ook, de huisarts denkt dat het mooie weer me misschien wel goed doet. Aangezien ik met zoon en kleinkind ga, zou ik liever thuisblijven, moet er niet aan denken dat ze ook ziek worden. Misschien moet ik het vliegtuig "missen", ze kunnen ook met zijn 2tjes. Ben ik wellenswaar hoop geld kwijt, maar dat moet dan maar.
Is het een lange reis? Flink paracetamol erin nog een optie? Weet niet of je koorts hebt maar zonder koorts zou ik gaan. Inderdaad doet mooi weer vaak wel goed.
BlairW
25-05-2025 om 13:29
watertoren schreef op 24-05-2025 om 10:22:
[..]
O, dat doe ik ook hoor. Ik was meer dan een jaar gestopt maar ik bleef er zin in hebben. Ik droomde er zelfs over. Sinds ik weer rook zit ik wel veel lekkerder in mijn vel.
Tot je longkanker hebt, dan zit je een stuk minder lekker in je vel.
Ik erger me aan de sportschool. Het is er sinds een tijdje echt best warm binnen. Alsof ik in een zweethut sta te sporten ofzo. Mijn hele nek en haar is nat na een uurtje sporten, vreselijk. De thermostaat mag wel een stukje omlaag.
Yumi
25-05-2025 om 13:53
Dolfje schreef op 25-05-2025 om 13:09:
[..]
Is het een lange reis? Flink paracetamol erin nog een optie? Weet niet of je koorts hebt maar zonder koorts zou ik gaan. Inderdaad doet mooi weer vaak wel goed.
Nee deze keer gelukkig niet, we vliegen er in 2 1/2 uur heen. Ik krijg nooit koorts, weet niet of dat een voordeel is, waarschijnlijk niet koorts ruimt ook op. Ik slik 2 paracetamol en 2 broomhexine, om de 8 uur. Denk dat ik die broomhexine minder ga innemen want die kan maag en darmklachten geven. Heb ook het idee dat ik gisteren en vannacht daardoor een hoop slijm kwijt ben, maar het nu niets meer doet.
lientje69
25-05-2025 om 14:33
Yumi schreef op 25-05-2025 om 13:53:
[..]
Nee deze keer gelukkig niet, we vliegen er in 2 1/2 uur heen. Ik krijg nooit koorts, weet niet of dat een voordeel is, waarschijnlijk niet koorts ruimt ook op. Ik slik 2 paracetamol en 2 broomhexine, om de 8 uur. Denk dat ik die broomhexine minder ga innemen want die kan maag en darmklachten geven. Heb ook het idee dat ik gisteren en vannacht daardoor een hoop slijm kwijt ben, maar het nu niets meer doet.
Codeïne tabletjes bij de huisarts halen? Of vlieg je morgen al vroeg? Je woont niet bij mij in de buurt denk anders had ik nog wel wat voor je.
Of noscapect. Bij drogist verkrijgbaar. Werkt ook wel redelijk.
Bailey26
25-05-2025 om 14:54
komen thuis van de camping, zit mijn appelboom weer onder de luis.
En de kat heeft weer tegen het gordijn aangepist.