Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Dolfje schreef op 17-05-2025 om 17:45:

[..]

Ja en ik verwacht nog veel meer problemen na de aankomende update..

Aan kinderen die hier op de stoep met hun stoepjes continu langs scheuren, vlak langs de auto’s. Ga dan aan de overkant scheuren waar geen auto’s langs de stoep staan.

gaat die klote wind ooit nog liggen, zat te bibberen op de fiets en mijn wasrek is al 2x omgevlogen

Waarom word er nu weer vuurwerk afgestoken? 

Naminokurashi schreef op 18-05-2025 om 16:25:

PSV kampioen

Naminokurashi schreef op 18-05-2025 om 16:25:

Hier is vaak vuurwerk als er een belangrijke voetbalwedstrijd is, of een paar knallen als de dealer weer nieuwe voorraad heeft.

Kan opeens Picnic niet meer op zondagavond laten bezorgen. In het weekend zijn wij niet thuis. En maandagavond is ook niet handig want dan moeten we alsnog elke zondag er aan denken om boodschappen te doen voor de maandag.

Bailey26 schreef op 18-05-2025 om 18:54:

Kan opeens Picnic niet meer op zondagavond laten bezorgen. In het weekend zijn wij niet thuis. En maandagavond is ook niet handig want dan moeten we alsnog elke zondag er aan denken om boodschappen te doen voor de maandag.

Je kan toch met de weekboodschappen ook iets voor maandag mee bestellen? 

Aan die lul die op een verder compleet lege 80km weg zeker 10km op mijn bumper heeft gereden? Waarom?
Ik reed keurig de max snelheid met 82/83 km p/u.
Eigenlijk had ik gewoon even ergens moeten stoppen en hem laten passeren. 
Dat had mij 10 km ergernis gescheeld. 

oudmaarnognietkoud schreef op 18-05-2025 om 20:15:

Aan die lul die op een verder compleet lege 80km weg zeker 10km op mijn bumper heeft gereden? Waarom?
Ik reed keurig de max snelheid met 82/83 km p/u.
Eigenlijk had ik gewoon even ergens moeten stoppen en hem laten passeren.
Dat had mij 10 km ergernis gescheeld.

Oh ja, dat is zo vreselijk irritant. Ik ga dan van de weeromstuit precies 80 km/u op mijn kilometerteller rijden.

Gisteren reden we achter een auto die de volgende tekst achterop had: “The closer you get, the slower I drive”. Terwijl hij veel te dicht achter zijn voorganger reed….

Een bonbon die niet in 1 keer in je mond past en dan redelijk vloeibare vulling blijkt te hebben.  Ik heb de kleren nu nog aan maar kan zo de was in na 1 dagje.  Spijkerbroek,  vestje en shirt overal zit caramelstroop op. Mijn vingers heb ik afgelikt😋

Ik erger me aan een iemand die in in de tuin mieren verdelgt. Dat je binnen geen mieren wil, logisch, maar buiten? laat die beestjes lopen. Er is al veel te veel vergif.

Er kan veel in de airfryer maar een tortilla niet. Het huis staat blauw en het ding zit vast aan de bovenkant. En het is niet dat we vanavond niet gegeten hebben, dus waarom moest er überhaupt een tortilla in de airfryer? Anyway, een mislukt experiment, pak volgende keer maar gewoon een pan. Ik wilde eigenlijk naar bed maar eerst maar even het huis luchten, wat een stank 😅

dat de avond zo snel gaat, loop voor mij gevoel 2uur achter 

Dat ik omdat ik zaterdag gewerkt heb alleen gisteren weekend had. Het was een leuke dag maar ik ben nog zo ontzettend moe. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.