Huiskamer
Happyapple
13-05-2025 om 17:54
Aan dat ik overal en nergens mensen intreeticket zie schrijven ipv entreeticket. 
amarna
13-05-2025 om 18:26
Vanmiddag een gesprekje met Trijntje Oosterhuis op de radio. Een heleboel Engelse woorden. "Awkward", "ik was surprised", "we gaan celebraten".
Ik erger me green en yellow aan dat popi-semi-amerikaanse taaltje !
Koettie
13-05-2025 om 19:46
Wilde een ambulance bellen voor een cliënt maar die weigerde dat doodleuk. Ging liever lekker met z'n maten in de auto. Kreeg ik nog op mn kop van de huisarts ook, hou op hoor. Is gelukkig goed aangekomen in het ziekenhuis maar kon wel gillen. Zo koppig!
Neweve
13-05-2025 om 20:00
Dat mijn "gratis" marktplaats advertentie komt toch niet of laat opdagen waarschijnlijk weer uitkomt. Hij heeft nog 5 minuten maar ik heb er niet veel vertrouwen in.
Meestal vraag ik dan 1-5 euro, om een of andere reden zijn mensen dan toch stipter met hun afspraak. Maar ik dacht ach ik probeer het een keer, dan is het sneller weg.
Alsof ik toch de hele dag thuis ben voor dingen die ik gratis weg geef...
Dees!
13-05-2025 om 20:21
Neweve schreef op 13-05-2025 om 20:00:
Dat mijn "gratis" marktplaats advertentie komt toch niet of laat opdagen waarschijnlijk weer uitkomt. Hij heeft nog 5 minuten maar ik heb er niet veel vertrouwen in.
Meestal vraag ik dan 1-5 euro, om een of andere reden zijn mensen dan toch stipter met hun afspraak. Maar ik dacht ach ik probeer het een keer, dan is het sneller weg.
Alsof ik toch de hele dag thuis ben voor dingen die ik gratis weg geef...
Waarom zet je het dan niet bij de voordeur?
Neweve
13-05-2025 om 20:42
Dees! schreef op 13-05-2025 om 20:21:
[..]
Waarom zet je het dan niet bij de voordeur?
Het is voor mij alleen te zwaar om te tillen (en staat op dit moment al buiten bij de achterdeur).
Je kan er wel bij zonder aan te bellen maar het voelt ook niet prettig om een vreemde "zomaar" in je achtertuin te hebben.
Heb het eerder wel gedaan, maar ook wel eens een slechte review gehad omdat ik het onbeheerd had neergezet... (Onze voortuin is heel ondiep).
Dolfje
14-05-2025 om 07:37
Ledlampjes. Ik werd vannacht wakker en er zat hier in huis weer van alles te knipperen..modem, pc, telefoon en weet ik wat. Ik wil het gewoon donker hebben s'nachts. Ik haat stand-by lampjes op apparaten.
Bakblik
14-05-2025 om 07:42
Dolfje schreef op 14-05-2025 om 07:37:
Ledlampjes. Ik werd vannacht wakker en er zat hier in huis weer van alles te knipperen..modem, pc, telefoon en weet ik wat. Ik wil het gewoon donker hebben s'nachts. Ik haat stand-by lampjes op apparaten.
En dan gewoon echt helemaal uit doen? Hier gaat alles echt op de ultieme uitstand, alleen mijn wekker niet.
Bailey26
14-05-2025 om 08:44
Kom steeds dezelfde moeder op bakfiets en kleutertje op eigen fiets tegen die midden op de weg fietsen. En omdat ik van rechts komt gebaart moeder steeds dat ik voor moet. Maar ja als zij breed midden op de (smalle) weg fietsen/stoppen kan ik die weg niet in met de auto. Kan ze wel iedere keer boos kijken dat ik stop maar over haar heen rijden is ook zo onaardig.
Yumi
14-05-2025 om 09:22
Yumi schreef op 12-05-2025 om 13:59:
[..]
Slaolie en afwasmiddel daar zou ik nooit aan gedacht hebben. Fijn dat je handen weer schoon zijn!
Kreeg net een telefoontje, ze weten niet of de afspraak kan doorgaan ivm spoedklussen. Hoor het voor 16.30u, nu twijfel ik of de afspraak niet op moet schuiven
![]()
Ze zijn niet geweest, nieuwe afspraak gemaakt voor vandaag we beginnen om 8 uur.... nog niemand gezien, voor niets zo vroeg opgestaan
Yumi
14-05-2025 om 10:58
Yumi schreef op 14-05-2025 om 09:22:
[..]
Ze zijn niet geweest, nieuwe afspraak gemaakt voor vandaag we beginnen om 8 uur.... nog niemand gezien, voor niets zo vroeg opgestaan
![]()
Ze zijn geweest, niet de juiste spullen in de bus er wordt binnenkort een nieuwe afspraak ingepland.... nummer 3 in de reeks. Nu de badkamer schoonmaken
Dolfje
14-05-2025 om 12:31
Bakblik schreef op 14-05-2025 om 07:42:
[..]
En dan gewoon echt helemaal uit doen? Hier gaat alles echt op de ultieme uitstand, alleen mijn wekker niet.
Hier het meeste ook maar man was uiteraard weer van alles vergeten.
Bakblik
14-05-2025 om 13:52
Dolfje schreef op 14-05-2025 om 12:31:
[..]
Hier het meeste ook maar man was uiteraard weer van alles vergeten.
Tja, mannen..........
Alles uit?
Ja alles uit!
En dan gaat er om bijvoorbeeld 03.00 groot licht aan in de werkhoek op onze slaapkamer. Een proefproject voor het werk iets met een timer en een sensor die reageert op de hoeveelheid licht. Niet eenmalig maar 3 nachten op rij.
Dolfje
14-05-2025 om 13:59
Bakblik schreef op 14-05-2025 om 13:52:
[..]
Tja, mannen..........
![]()
Alles uit?
Ja alles uit!
En dan gaat er om bijvoorbeeld 03.00 groot licht aan in de werkhoek op onze slaapkamer. Een proefproject voor het werk iets met een timer en een sensor die reageert op de hoeveelheid licht. Niet eenmalig maar 3 nachten op rij.