Huiskamer
Yumi
12-05-2025 om 13:59
Bakblik schreef op 12-05-2025 om 13:50:
[..]
![]()
Ik had dan een gelukje bij een ongeluk, die man van het bergingsbedrijf bleef buiten. Ik was net geen meegelopen naar waar de auto was gestrand. Inmiddels heb ik mijn hand schoon met slaolie en daarna afwasmiddel.
Succes met je riolering! Dat kan ook heel vies zijn.
Slaolie en afwasmiddel daar zou ik nooit aan gedacht hebben. Fijn dat je handen weer schoon zijn!
Kreeg net een telefoontje, ze weten niet of de afspraak kan doorgaan ivm spoedklussen. Hoor het voor 16.30u, nu twijfel ik of de afspraak niet op moet schuiven
Bakblik
12-05-2025 om 14:09
Yumi schreef op 12-05-2025 om 13:59:
[..]
Slaolie en afwasmiddel daar zou ik nooit aan gedacht hebben. Fijn dat je handen weer schoon zijn!
Kreeg net een telefoontje, ze weten niet of de afspraak kan doorgaan ivm spoedklussen. Hoor het voor 16.30u, nu twijfel ik of de afspraak niet op moet schuiven
![]()
Ik heb een chemicus in spe als dochter. Even appen en ze had een antwoord. Wasbenzine kan ook maar dat is niet zo lekker voor de huid.
Yumi
12-05-2025 om 14:15
Bakblik schreef op 12-05-2025 om 14:09:
[..]
Ik heb een chemicus in spe als dochter. Even appen en ze had een antwoord. Wasbenzine kan ook maar dat is niet zo lekker voor de huid.
Handig zo'n dochter, misschien kan ze een hulplijn voor schoonmaaktips openen
Dolfje
12-05-2025 om 14:18
Ik krijg een mail van leidinggevende gericht aan team en andere collega's dat ik komende wel wel even dit en dat doe. Mij is niks gevraagd. Nu is het een klusje van niks maar toch vind ik het raar om zo te lezen. Vraag het mij eerst!
Ginevra
12-05-2025 om 14:54
Blauwevis schreef op 12-05-2025 om 13:37:
Mijn sociale netwerk wat ik niet heb. Heb zoveel troep wat naar de stort moet maar heb geen vervoer, op laten halen kan niet en een container huren is te duur. De ruimte wat mijn slaapkamer zou worden staat nu volgebouwd met zooi en had me zo verheugd om die kamer op te knappen zodra het vakantiegeld binnen is.
Iets huren? Bij greenwheels kun je bv ook een bestelwagentje huren. Bij een verhuurbedrijf kun je een busje huren. Moet je wel een rijbewijs hebben natuurlijk. Maar als je geen sociaal netwerk hebt is een rijbewijs sowieso erg handig, want je wil ook wel eens naar de IKEA of een bouwmarkt of zo.
Toevoeging: dat is aanzienlijk goedkoper dan een container huren. Als je een greenwheels abbo hebt heb je voor 2-3 tientjes een paar uur een bestelwagentje.
Bakblik
12-05-2025 om 15:08
Yumi schreef op 12-05-2025 om 14:15:
[..]
Handig zo'n dochter, misschien kan ze een hulplijn voor schoonmaaktips openen
![]()
Nu even niet ze is druk met haar bachelor project.
🙄
Ze heeft wel instagram waar ze regelmatig post ook over alledaagse zaken.
Bailey26
12-05-2025 om 17:18
Er zit een hoornaar in de schuur en dat stomme beest vliegt maar niet weg
Poezie
13-05-2025 om 08:04
Ginevra schreef op 12-05-2025 om 14:54:
[..]
Iets huren? Bij greenwheels kun je bv ook een bestelwagentje huren. Bij een verhuurbedrijf kun je een busje huren. Moet je wel een rijbewijs hebben natuurlijk. Maar als je geen sociaal netwerk hebt is een rijbewijs sowieso erg handig, want je wil ook wel eens naar de IKEA of een bouwmarkt of zo.
Toevoeging: dat is aanzienlijk goedkoper dan een container huren. Als je een greenwheels abbo hebt heb je voor 2-3 tientjes een paar uur een bestelwagentje.
Hier kun je bij het groot vuil gratis een bakfiets lenen. (Wel met borg volgens mij)
HAHA!wait..what
13-05-2025 om 11:05
Hoofdpijn. En ik weet waar het door komt (achter iets gekomen waar ik zo kwaad om ben geworden maar niks mee kan).
En dus kan ik het beter naast me neer leggen maar ohh wat is dat moeilijk. Mijn hoofd draait overuren 
Herfstappeltaart
13-05-2025 om 12:58
Aan de overmatige aandacht voor het Songfestival in de journaals.
Zilver_gray
13-05-2025 om 13:06
Herfstappeltaart schreef op 13-05-2025 om 12:58:
Ja ik hoor die draak van een lied continu voorbij komen
Broodjebrie
13-05-2025 om 13:24
Herfstappeltaart schreef op 13-05-2025 om 12:58:
Nu snap ik waarom, ik dacht dat Nederland pas zaterdag aan de beurt was maar dat is vanavond dus al. Ik ga niet kijken, ik hoor het morgen wel, want tegen de tijd dat claude aan de beurt is lig ik al in bed.
Thora
13-05-2025 om 14:12
Een ergernis van gisteren. In Radar was een vrouw aan het woord. Ik meen dat het over AI ging en Adobe en zij was een deskundige (of wat daarvoor door moet gaan). De vrouw gebruikte steeds weer het woord oprecht waar het helemaal niet hoorde. Ja, ze willen dat oprecht niet, ze vinden dat oprecht heel vervelend. Ik heb mij daar oprecht heel erg aan geergerd.
Ted68
13-05-2025 om 14:15
Aan mijn Bank.....We willen een groot deel van de Hypotheek aflossen....Wist niet dat dit zo moeilijk ging....Kan er langzaam een soap over schrijven.