Huiskamer
MissHolmes
27-04-2025 om 18:13
Rogue schreef op 27-04-2025 om 15:20:
[..]
maar echt,
monster heeft me van de week per ongeluk gekrabt, ik lag de slapen en hij sprong boven op me en nu heb ik kras op me pols
![]()
OT ; gisteraaf waren een opstootjes in de stad, de ME moest er zelfs aan te pas komen.
waarom kunnen mensen nooit normaal doen
en blijkbaar heeft de reining ook een extra vrije dag of ze zijn later begonnen maar het was een veldslag qua troep in de stad
Dit vraag ik me dikwijls af, ook bijvoorbeeld sinds ik een auto heb. In Nederland zijn veel automobilisten erg ongeduldig en agressief en ik snap echt niet waarom. Wat win je daar mee, net als met de boel afbreken tijdens K-dag...
Romir
27-04-2025 om 23:01
MissHolmes schreef op 27-04-2025 om 18:13:
[..]
Dit vraag ik me dikwijls af, ook bijvoorbeeld sinds ik een auto heb. In Nederland zijn veel automobilisten erg ongeduldig en agressief en ik snap echt niet waarom. Wat win je daar mee, net als met de boel afbreken tijdens K-dag...
![]()
Nou inderdaad. Als ik weer eens word ingehaald door zo'n malloot hoop ik stiekem weleens dat hij zijn auto tegen een boom in de berm plant. Maar misschien hoort dit meer thuis in het topic 'wat je niet hardop wil zeggen'. Zo triest hoe zulke types anderen in gevaar brengen met hun rijgedrag. Ik had vanavond iemand voor me die zijn spiegels niet gebruikte. Ik haalde hem in en hij plant zijn auto opeens voor me op de linkerbaan. Kinderen en man lagen half te dutten en waren door mijn noodrem klaarwakker.
Yumi
27-04-2025 om 23:10
Romir schreef op 27-04-2025 om 23:01:
[..]
Nou inderdaad. Als ik weer eens word ingehaald door zo'n malloot hoop ik stiekem weleens dat hij zijn auto tegen een boom in de berm plant. Maar misschien hoort dit meer thuis in het topic 'wat je niet hardop wil zeggen'. Zo triest hoe zulke types anderen in gevaar brengen met hun rijgedrag. Ik had vanavond iemand voor me die zijn spiegels niet gebruikte. Ik haalde hem in en hij plant zijn auto opeens voor me op de linkerbaan. Kinderen en man lagen half te dutten en waren door mijn noodrem klaarwakker.
Iemand een auto ongeluk toewensen, vind ik nergens in thuis horen! Kan me voorstellen dat je schrikt, maar je gaat echt te ver.
Ginevra
28-04-2025 om 00:07
webwinkels die >600 producten in een bepaalde categorie hebben, zonder mogelijkheid op relevante(!) criteria te filteren.
ik kijk naar jou, anwb.
lientje69
28-04-2025 om 08:37
En nog steeds geen recept van het ziekenhuis voor de medicatie. Dus wéér bellen. Arts is afwezig.. uhm zijn er verder geen artsen die een recept kunnen uitschrijven dan ?? Grr. Ik blijf bellen. Apotheek- ziekenhuis- apotheek- ziekenhuis. En dat terwijl ze ze in februari al door hadden moeten sturen. 
Bailey26
28-04-2025 om 08:41
lientje69 schreef op 28-04-2025 om 08:37:
En nog steeds geen recept van het ziekenhuis voor de medicatie. Dus wéér bellen. Arts is afwezig.. uhm zijn er verder geen artsen die een recept kunnen uitschrijven dan ?? Grr. Ik blijf bellen. Apotheek- ziekenhuis- apotheek- ziekenhuis. En dat terwijl ze ze in februari al door hadden moeten sturen.
Jeetje wat een gedoe zeg
Bailey26
28-04-2025 om 12:51
Ik had vorige week al bij man aangegeven dat ik niet zo lekker in mijn vel zit. En dat hij wat van de regelzaken moet overnemen omdat ik het even niet kan overzien.
Tot op heden nog niet gebeurt maar ondertussen wel van alles blijven vragen.
Mijn antwoord is nu 'ik weet het niet'. Na een halfuur was hij het al zat, tja dan moet je niet zo veel vragen 
watertoren
28-04-2025 om 13:10
Aan mezelf. Ik had jurken besteld bij Wehkamp maar het was niks. Dat was de laatste keer dat ik online besteld had. Ik ging ze net inleveren bij een DHL sercicepoint. Ik moest zoeken en was daar nog nooit geweest. Toen ik alles ingeleverd had wist ik niet meer waar ik mijn auto gezet had. Na een kwartier zoeken barstte ik in tranen uit. Ik was in paniek. Een lieve man kwam naar mij toe. Ik mocht bij hem in de auto stappen en hij heeft een ronde in de buurt gereden en zo kwam ik toch bij mijn auto terecht. Ik ben hem zo dankbaar.
Xandora
28-04-2025 om 13:58
dat de bezorgtijd van GLS constant wijzigt vandaag, net gauw iets gedaan omdat het een uur geleden bezorgd zou worden. Had al mijn dingen al gedaan kunnen hebben als ik wist dat de tijd nog 3 keer zou wijzigen
MissHolmes
28-04-2025 om 14:06
Rogue schreef op 28-04-2025 om 12:38:
opa
katis weer bezig……,
Deze kat is echt next level met zijn grind![]()

Dolfje
28-04-2025 om 15:52
Dingen moeten stel op sprong af en iedereen die input erover moet /kan geven is op vakantie.
lientje69
28-04-2025 om 16:06
Broodjebrie schreef op 28-04-2025 om 15:55:
aan mezelf. Niet alleen vandaag, maar sinds een week of 2.
en blijkbaar heeft de reining ook een extra vrije dag of ze zijn later begonnen maar het was een veldslag qua troep in de stad