Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Liara schreef op 25-04-2025 om 17:35:

Gadsakke. Ik heb sinds een week een nieuwe salontafel, maar daar zit waarschijnlijk iets van houtworm in. Ondertussen zitten er al 5 gaatjes in de tafel. En dat zie je dan natuurlijk net voor het weekend, als de klantenservice er niet meer is

ben je mooi klaar mee zeg, jakkes!

lientje69 schreef op 25-04-2025 om 19:38:

Mijn ergernis: artsen die beloven recepten door te sturen maar dat niet doen. En nu krijg ik van de apotheek bericht : we hebben geen recepten meer dus u krijgt niks. Dus ziekenhuis weer bellen. Ze beloven het door te sturen. Fingers crossed, is al eerder mis gegaan en dan zit man zonder medicijnen.

Je zou zeggen, wat is er moeilijk aan doorsturen? Ook eng, zonder medicijnen zitten...

Auwereel schreef op 25-04-2025 om 19:52:

[..]

Je zou zeggen, wat is er moeilijk aan doorsturen? Ook eng, zonder medicijnen zitten...

Gelukkig geen levensbedreigend medicijn maar wel een waar je een spiegel van moet houden. Dus hoop dat ze op tijd binnen zijn. Had gevraagd aan de apotheek of ze me een seintje wilden geven als ze volgende week het recept nog niet hebben.  Geen tijd voor mevrouw, dan moet u ons zelf maar weer bellen. Heb het maar in mijn telefoon gezet als reminder. Is al de tweede of derde keer dat het ziekenhuis ze vergeet.

Gelukkig bestel ik altijd redelijk op tijd want bij onze apotheek houdende huisarts is de levertijd 5 werkdagen....

lientje69 schreef op 25-04-2025 om 20:05:

[..]

Gelukkig geen levensbedreigend medicijn maar wel een waar je een spiegel van moet houden. Dus hoop dat ze op tijd binnen zijn. Had gevraagd aan de apotheek of ze me een seintje wilden geven als ze volgende week het recept nog niet hebben. Geen tijd voor mevrouw, dan moet u ons zelf maar weer bellen. Heb het maar in mijn telefoon gezet als reminder. Is al de tweede of derde keer dat het ziekenhuis ze vergeet.

Zucht zeg! 

Auwereel schreef op 25-04-2025 om 19:49:

[..]

Die webshop levert alleen nog maar aan huisadressen, niet meer aan pakketpunten.

Bij mijn werk bezorgen, mag niet, zelf als ze vermoeden dat het voor privegebruik is, wordt het teruggestuurd. Op een gegeven moment wilden ze bij onderzoeksgroep Water een onderzoek doen waar een kinder-buitenbadje handig voor was, maar die kwam dus niet aan bij de onderzoekers.

Ik ga dus nu naar een andere webshop en ik hoop dat die aan een pakketpunt blijf leveren.

Lastig Auwereel, hoop dat je een andere webshop vindt of misschien een aardige buurtbewoner/vrienden die je pakket willen aannemen.

Hoewel ik erg aardige buren heb, wil ik ze zo min mogelijk lastig vallen met mijn bestellingen!

[..]

Gelukkig geen levensbedreigend medicijn maar wel een waar je een spiegel van moet houden. Dus hoop dat ze op tijd binnen zijn. Had gevraagd aan de apotheek of ze me een seintje wilden geven als ze volgende week het recept nog niet hebben. Geen tijd voor mevrouw, dan moet u ons zelf maar weer bellen. Heb het maar in mijn telefoon gezet als reminder. Is al de tweede of derde keer dat het ziekenhuis ze vergeet.

Gelukkig bestel ik altijd redelijk op tijd want bij onze apotheek houdende huisarts is de levertijd 5 werkdagen....

Ik begin altijd 30 dagen vantevoren met aanvragen bij de apotheek.  Daar hebben ze dan voor een heel jaar herhalingen in de computer staan. Als ik van 1 type pil aan de laatste doos begin dan weet ik dat ik nog voor 30 dagen heb een dan is het soms nog moeilijk om de boel op tijd in huis te hebben.  Moet altijd besteld worden. 

Vorige maand is er iets fout gegaan in mijn voordeel. Ik heb nu voor 3 weken teveel pillen in huis. Dat is mijn "geheime voorraad ".

Ik ga door met mijn systeem zoals het werkte en leg van de volgende batch weer voor 3 weken apart.  Dit om de boel niet over de datum te laten gaan.  Als het dan een keer helemaal uit de hand loopt dan heb ik nog die geheime voorraad. 

[..]

😯

Bij mijn huisarts  en dat vind ik al lang.. en de apotheek zit er niet bij in, maar op hetzelfde terrein.

Mensen die op Koningsnacht buiten in een woonwijk gaan praten 😡
Hou gewoon je bek en ga in de kroeg schreeuwen.

kerst schreef op 25-04-2025 om 22:18:

[..]

😯

Bij mijn huisarts en dat vind ik al lang.. en de apotheek zit er niet bij in, maar op hetzelfde terrein.

Woon in de polder hè. Daar gaat alles langzamer.

Man, die broodjes gekocht had en boos werd omdat ik met kind ook wat te eten had gekocht 
Hij is nog steeds chagrijnig
Alsof hij alleen mag bepalen wat er gegeten gaat worden 
Mijn eetlust was acuut over

Plassen op koningsdag 

Koettie schreef op 26-04-2025 om 15:50:

Plassen op koningsdag

Een van de grootste ergernissen, idd 

Bij mij was gisteren het moeten plassen als je op een heel vreemd tijdstip in de file beland een ergernis.

plassen op Koningsdag. Ik was een patatje halen en de snackbar had een briefje op het toilet. 1,50 euro... das een dure plas 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.