Huiskamer
Koettie
25-04-2025 om 11:43
Ergernis aan mezelf/de situatie. Heel blij met vriend maar hij weet nog steeds niet of hij kinderen wil. Gelukkig wordt er wel over gepraat de afgelopen tijd, eerst was het stilte want tja, ongemakkelijk onderwerp. Maar heb er over gedroomd vannacht en werd helemaal verdrietig wakker van. Blegh, blijft een beetje hangen.
Dolfje
25-04-2025 om 13:43
Waarom kan je overal ( Ah, Jumbo) alleen 4 tompouzen kopen en niet 2? ik hoef er geen 4.
Bakblik
25-04-2025 om 14:02
Dolfje schreef op 25-04-2025 om 13:43:
Waarom kan je overal ( Ah, Jumbo) alleen 4 tompouzen kopen en niet 2? ik hoef er geen 4.
Dan moet je naar de bakker. Maar zelfs dan geen garantie op succes.
Ons dorp heeft een lokale Koningsdag lekkernij die vorig jaar omwille van snel veel verkopen ook alleen nog in dozen van 4 werd verkocht. Linker rij pinnen rechter rij gepast contant. Middelste rij als je een keuze wilde uit het normale gebak wat voor de gelegenheid ook allemaal in oranje was versierd.
Auwereel
25-04-2025 om 14:10
Aan een webshop waar ik bepaalde cavia-kruiden bestelde, en die niet meer naar pakketpunten wil sturen omdat het daar slecht bezorgd wordt. Eigenlijk erger ik me dus aan pakketbezorgers, een pakketpunt is toch vrij eenvoudig om het daar te bezorgen, waarom komen pakketjes daar juist niet aan? Ik ben meestal niet thuis, dus laat het graag bij een pakketpunt bezorgen. Als ik wel thuis ben, krijg ik ook een "we hebben je gemist" boodschap in de brievenbus, dus dan laat ik het ook graag bij een pakketpunt bezorgen. Als het daar niet bezorgd wordt, waar dan wel?!
Dolfje
25-04-2025 om 15:12
Bakblik schreef op 25-04-2025 om 14:02:
[..]
Dan moet je naar de bakker. Maar zelfs dan geen garantie op succes.
Ja en daar zijn ze idioot duur.
Loulou39
25-04-2025 om 15:39
Rogue schreef op 25-04-2025 om 11:15:
[..]
Als ik dit zo lees, ben ik blij dat mijn opa kat in zijn jonge jaren nooit wat heeft gehad.
Ernstigste was een oogontsteking, maar dat ging gelukkig snel over want druppelen was een ramp.
nu kwakkelt hij wel met zijn gezondheid, en maakt een zooitje van de bak.
maar volgens de DA, heeft hij ouderdomskwalen.
Ach gos! Lieve opa kat 😁💕
Maar daar moet ik ook niet aan denken, oogdruppels bij mijn katten: dat zou drama zijn! Zelf dingen die “lekker” zijn, zoals dus Novacam en laxapast etc. vinden ze verschrikkelijk.
Ik heb vandaag leren injecteren 😱. Als ik een naald zie word ik al duizelig, laat staan als ik m in m’n schatje moet prikken… ( wel gelukt trouwens).
Nog even on topic qua ergernis, de prijs van dierenmedicijnen! Die fabrikanten doen het goed 😅
Pooh-Bear
25-04-2025 om 15:59
update over mijn dierenarts ergernis van gisteren.
Man ging vanmorgen naar de dierenarts omdat recept op te halen. Nu zat er een andere assistent die behulpzamer was. Volgens haar had de andere assistente nooit dat 3 ml flesje moeten geven die is inderdaad veel te duur. We hebben nu een 30 ml flesje die is wil iets duurder dan de novacam maar niet zo heel veel. 3 ml is 28 euro en 30 ml 43.
We hebben afgesproken om het het weekend te proberen als onze kat het weigert mag het flesje terug en gaan hun proberen om de novacam voor ons te regelen. (De reden dat ze zijn overgestapt is omdat novacam moeilijk te krijgen is.
Yumi
25-04-2025 om 17:33
Auwereel schreef op 25-04-2025 om 14:10:
Aan een webshop waar ik bepaalde cavia-kruiden bestelde, en die niet meer naar pakketpunten wil sturen omdat het daar slecht bezorgd wordt. Eigenlijk erger ik me dus aan pakketbezorgers, een pakketpunt is toch vrij eenvoudig om het daar te bezorgen, waarom komen pakketjes daar juist niet aan? Ik ben meestal niet thuis, dus laat het graag bij een pakketpunt bezorgen. Als ik wel thuis ben, krijg ik ook een "we hebben je gemist" boodschap in de brievenbus, dus dan laat ik het ook graag bij een pakketpunt bezorgen. Als het daar niet bezorgd wordt, waar dan wel?!
Ander pakketpunt? Bij de meeste webshops kan je kiezen. Weet niet of het bij jou mogelijk is, maar collega's lieten ook regelmatig op het werk bezorgen.
Liara
25-04-2025 om 17:35
Gadsakke. Ik heb sinds een week een nieuwe salontafel, maar daar zit waarschijnlijk iets van houtworm in. Ondertussen zitten er al 5 gaatjes in de tafel. En dat zie je dan natuurlijk net voor het weekend, als de klantenservice er niet meer is
Rogue
25-04-2025 om 18:08
Loulou39 schreef op 25-04-2025 om 15:39:
[..]
Ach gos! Lieve opa kat 😁💕
Maar daar moet ik ook niet aan denken, oogdruppels bij mijn katten: dat zou drama zijn! Zelf dingen die “lekker” zijn, zoals dus Novacam en laxapast etc. vinden ze verschrikkelijk.
Ik heb vandaag leren injecteren 😱. Als ik een naald zie word ik al duizelig, laat staan als ik m in m’n schatje moet prikken… ( wel gelukt trouwens).
Nog even on topic qua ergernis, de prijs van dierenmedicijnen! Die fabrikanten doen het goed 😅
yep we moesten hem in een dekentje wikkelen, maar het bleef een gevecht
het zijn net kleine kindjes
Loulou39
25-04-2025 om 19:10
Rogue schreef op 25-04-2025 om 18:08:
[..]
yep we moesten hem in een dekentje wikkelen, maar het bleef een gevecht
![]()
het zijn net kleine kindjes
![]()
Hahaha, maar dan wel met hele scherpe nageltjes!
lientje69
25-04-2025 om 19:38
Mijn ergernis: artsen die beloven recepten door te sturen maar dat niet doen. En nu krijg ik van de apotheek bericht : we hebben geen recepten meer dus u krijgt niks. Dus ziekenhuis weer bellen. Ze beloven het door te sturen. Fingers crossed, is al eerder mis gegaan en dan zit man zonder medicijnen. 
Bakblik
25-04-2025 om 19:46
lientje69 schreef op 25-04-2025 om 19:38:
Mijn ergernis: artsen die beloven recepten door te sturen maar dat niet doen. En nu krijg ik van de apotheek bericht : we hebben geen recepten meer dus u krijgt niks. Dus ziekenhuis weer bellen. Ze beloven het door te sturen. Fingers crossed, is al eerder mis gegaan en dan zit man zonder medicijnen.
Herken de frustratie helemaal.
Auwereel
25-04-2025 om 19:49
Yumi schreef op 25-04-2025 om 17:33:
[..]
Ander pakketpunt? Bij de meeste webshops kan je kiezen. Weet niet of het bij jou mogelijk is, maar collega's lieten ook regelmatig op het werk bezorgen.
Die webshop levert alleen nog maar aan huisadressen, niet meer aan pakketpunten.
Bij mijn werk bezorgen, mag niet, zelf als ze vermoeden dat het voor privegebruik is, wordt het teruggestuurd. Op een gegeven moment wilden ze bij onderzoeksgroep Water een onderzoek doen waar een kinder-buitenbadje handig voor was, maar die kwam dus niet aan bij de onderzoekers.
Ik ga dus nu naar een andere webshop en ik hoop dat die aan een pakketpunt blijf leveren.