Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Wieder schreef op 20-04-2025 om 04:04:

Niet vandaag, maar nu, as we speak! Echtgenoot is verkouden, dat is op zich al niet te nachelen want echtgenoot is nu eenmaal een man dus vertoont mannelijk gedrag en is niet te doen als hij ziek is. Nou ja, een snotneus heeft. Nu krijgt hij een enorme hoestbui waar ik wakker van word. Niet erg, want bij verkoudheden komen die nou eenmaal onvermijdelijk opzetten en vaak in de nacht. Doe je niks aan, zeg ik niks van, maar de komende uren ben ik wakker want ík ben nu eenmaal een vrouw van een zekere leeftijd en wakker is Wakker, dus het duurt weer even voor ik slaap. Maar wat dúrft echtgenoot nu te doen? Hij stopt met zijn hoestbui en valt acuut in slaap én hij snurkt direct! Hoe durft hij!

Volgens mij heb ik trouwens ook misofonie als het gaat om snurken, zou dat bestaan? Want ik kan vast veel hebben 's nachts, hoest me wakker en ik denk: kan gebeuren! Maar ga liggen snurken en ik word agressief 😅

Snurken kan ik ook niet tegen, moest echt zorgen dat ik eerder sliep. 
Maar sinds vriend een cpap heeft geen last meer van gelukkig. 

CreaBea schreef op 20-04-2025 om 09:17:

Paasontbijt klaarmaken, trek je de verpakking afbakbroodjes open: schimmel!

Gatsie, dat heb ik het ook een paar keer gehad, sinds die tijd koop ik ze zelden meer, of kijk echt heel goed of ze er nog goed uitzien. Zo heb ik diverse keren een pak afgegeven aan een supermarktmedewerker, "deze is niet goed meer" en dan pak ik geen andere die er wel goed uitziet, want mijn lust is dan weer vergaan.

Dat gesnurk doet me aan iemand denken... ik lag er al een hele tijd wakker van en dacht dat hij wel anders zou gaan ademhalen als ik zijn neus dichtkneep  Dat deed hij... maar (te) lang niet... Uiteindelijk  leek het iemand, die te lang onderwater was geweest en naar lucht happend zijn mond open deed  Moet er nog steeds om lachen, hij begreep niet waardoor hij het ineens zo benauwd kreeg, en ik zei niks

SuzyQFive schreef op 20-04-2025 om 14:02:

[..]

Snurken kan ik ook niet tegen, moest echt zorgen dat ik eerder sliep.
Maar sinds vriend een cpap heeft geen last meer van gelukkig.

Ik kan er ook niet tegen. Gelukkig snurkt mijn man bijna niet. En ik slaap altijd met oordoppen in.

Als mijn man echt hard zo snurken dan ga ik apart slapen. Ik word er echt agressief van. Snurkende mensen halen het slechtste in mij naar boven. 

Grindelwald schreef op 20-04-2025 om 17:45:

[..]

Ik kan er ook niet tegen. Gelukkig snurkt mijn man bijna niet. En ik slaap altijd met oordoppen in.

Als mijn man echt hard zo snurken dan ga ik apart slapen. Ik word er echt agressief van. Snurkende mensen halen het slechtste in mij naar boven.

Mijn man snurkt niet hard, maar ik ben nogal onverdraagzaam op dat gebied. Ik ben oordoppen gaan dragen omdat hij ademt. Overdag vind ik het prima, dat hij dat doet. 's Nachts vind ik het hoogst irritant 😆.

Mijn kat wil alleen natvoer van het Aldi merk Alexis eten. Rest van de merken laat mevrouw gewoon de helft staan..

Wieder schreef op 20-04-2025 om 18:06:

[..]

Mijn man snurkt niet hard, maar ik ben nogal onverdraagzaam op dat gebied. Ik ben oordoppen gaan dragen omdat hij ademt. Overdag vind ik het prima, dat hij dat doet. 's Nachts vind ik het hoogst irritant 😆.

Wieder schreef op 20-04-2025 om 18:06:

[..]

Zo herkenbaar! 

In ons kleine centrum hier zit een leegstaand pandje wat al een tijdje verbouwd wordt. Lees nu net op facebook wat er komt. Een tweede vestiging van een  budget sportschool.  Er zit al jaren een prima sportschool en nu dus van een andere keten 2 zaken ipv een leuke winkel.

2 dagen geleden, 'n vriendin appt gaan we iets leuks doen, of uit eten? Antwoord, zin in een etentje, heb je iets in gedachte? Gisteren, gezellig maar welke restaurant? Ik noem een paar restaurants op. Vandaag, ik vind alles goed. Vraag ,heb je naar het menukaart van dat nieuwe restaurant gekeken, vindt je dat wat?  Antwoord, heb nu geen tijd, laat het morgen weten. 
Waarom vraag je mij of we iets gaan doen en heb je 3 dagen nodig om een keuze te maken? Ik word er kriegel van, hoe moeilijk kan het zijn?!  Morgen dag 3, en dan gaat ze vast miepen over de tijd....  We hebben altijd veel lol samen, maar iets simpels als een afspraak, is bij haar zo lastig.

Ik kan mij zo aan de kortzichtigheid van mijn flatgenoot ergeren.
Blijkbaar heeft die voor 1 jaar afval zakken opgestapeld in huis en besluit dat nu ales weg moet. Alle ondergrondse containers zitten vol en de rest is er gewoon voor gegooid.
Die stank is niet te harden nu. 

rooiekater schreef op 21-04-2025 om 06:01:

Ik kan mij zo aan de kortzichtigheid van mijn flatgenoot ergeren.
Blijkbaar heeft die voor 1 jaar afval zakken opgestapeld in huis en besluit dat nu ales weg moet. Alle ondergrondse containers zitten vol en de rest is er gewoon voor gegooid.
Die stank is niet te harden nu.

Volle afvalzakken in huis?   

Maar als dat jou huisgenoot is, dan heb je er toch al veel langer last van? Als je afvalzakken 'n jaar lang in huis opstapelt dan wemelt het van de vliegen en muizen en stink je al veel langer de tent uit. 

Of begrijp ik je niet goed en bedoel je medebewoner van een appartementencomplex? Hoe dan ook, ik zou de reinigingsdienst bellen van jou Gemeente.

Grindelwald schreef op 20-04-2025 om 17:45:

[..]

snurken is niet meer dan opscheppen over hoe lekker je slaapt . 

mijn vriend snurkt soms, als het echt te luid geef ik hem gewoon een duw. 

bij de katten vind ik wel grappig, een snurkte poes zo hard dat hij er zelf wakker van werd 

Rogue schreef op 21-04-2025 om 11:00:

[..]

snurken is niet meer dan opscheppen over hoe lekker je slaapt .

Dát is wat me eraan irriteert, en dat wist ik niet eens! Bedankt voor het verwoorden 😂

Wieder schreef op 21-04-2025 om 11:10:

[..]

Dát is wat me eraan irriteert, en dat wist ik niet eens! Bedankt voor het verwoorden 😂

200w.gif?cid=6c09b9524asyr4nywgh83qgeafbezotuy758pjngehobb6ix&ep=v1_gifs_search&rid=200w.gif&ct=g

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.