Huiskamer
Poezie
15-04-2025 om 16:42
lientje69 schreef op 15-04-2025 om 16:09:
Nee. Was t maar zo'n feest. In de zorg mag je fouten van de roosteraars meestal zelf oplossen. Is helaas ook mijn ervaring.
Idioot zeg. Ze hebben jullie hard nodig en dan behandelen ze jullie zo.
Dolfje
15-04-2025 om 16:46
Echt waarom ga ik nog naar de zelfscan bij de ah? Had mooi mijn tasje vol geladen " ping" controle" Zegt ze na het terug doen van mijn boodschappen " oh het blijft niet meer staan"
Nee het zat er met zorg in.
Echt gekmakend die controle elke keer. Het was dat er zoals altijd maar 1 kassa open was en daar stond een flinke rij.
Broodjebrie
15-04-2025 om 16:49
Poezie schreef op 15-04-2025 om 16:42:
[..]
Idioot zeg. Ze hebben jullie hard nodig en dan behandelen ze jullie zo.
Yep.. ze vroeg zelfs nog of ik op m'n vaste vrije dag nog extra kon werken.. dat heb ik echt geweigerd.
Xandora
15-04-2025 om 18:51
Dolfje schreef op 15-04-2025 om 16:46:
Echt waarom ga ik nog naar de zelfscan bij de ah? Had mooi mijn tasje vol geladen " ping" controle" Zegt ze na het terug doen van mijn boodschappen " oh het blijft niet meer staan"
Nee het zat er met zorg in.
Echt gekmakend die controle elke keer. Het was dat er zoals altijd maar 1 kassa open was en daar stond een flinke rij.
Ook vaak gehad inderdaad. Daarom stop ik het niet gelijk in de tas meer, geen controle? dan pak ik t pas in. Anders liggen de breekbare spullen onderop of op z'n kant.
Yumi
15-04-2025 om 19:01
Yumi schreef op 15-04-2025 om 12:18:
Marktplaats... krijg een bod accepteer het, en vraag wanneer ze het wil ophalen. Antwoord, kan je mij een appje sturen met haar telefoonnummer. Waarom zou ik dat doen? Communiceren kan prima via marktplaats, ik vind het al vervelend om mijn adres te geven geen zin om daar ook nog mijn tel nr bij te doen. Via marktplaats laten weten dat ik de communicatie daar wil houden, gelezen maar geen antwoord
Krijg net een bericht van Marktplaats, het account van deze persoon is geblokkeerd vanwege het vermoeden onveilig handelen. Dat ik alert moet zijn als ik nog contact heb met deze gebruiker. Goed dat mijn voelsprieten me waarschuwden 
Schoondochter
15-04-2025 om 21:16
Grindelwald schreef op 15-04-2025 om 21:03:
Dat ik alweer verkouden ben, de vierde keer deze winter/voorjaar.
Vervelend hè! Ik ben nu voor de derde keer aan de beurt en ben er heel erg klaar mee. Vier keer lijkt me helemaal verschrikkelijk.
Bellebelle
15-04-2025 om 22:19
Aan mijn directeur. Die had besloten een medewerker in een zeer belangrijke functie niet te vervangen, waardoor ik veel extra werk had, een bepaald proces veel meer onrust en stress veroorzaakte dan nodig was en het allemaal stroever liep dat had gekund.
Yumi
15-04-2025 om 22:27
Misselijk van de slaap en vermoeidheid, mijn nieuwe buren zijn weer flink bezig met klussen. Dit is week 3, tot nu toe gaan ze dagelijks door tot 23.30 uur. (op een enkele dag na) 
Yumi
16-04-2025 om 07:49
Koettie schreef op 15-04-2025 om 22:33:
Even aanbellen? Dat is gewoon aso
Dat heb ik in de eerste week 'n keer gedaan. Was rond 23.00u ze smeten om 23.30u de voordeur dicht. Dat heeft dus niet geholpen en nog steeds niet. Hoorde dat de klusser een zoon is en dat hij hier niet komt wonen, dat stelt me een beetje gerust. Alhoewel het ook iets zegt over de bewoner, want ik zou het nooit goed vinden dat iemand zo laat zou klussen en de buren er wakker van liggen.
Chiquita
16-04-2025 om 14:43
https://www.rtl.nl/nieuws/politiek/artikel/5504461/initiatiefwet-d66-maak-euthanasie-makkelijker-voor-dementerende
"Het is een vergaand wetsvoorstel, dat zeker tot felle kritiek van christelijke en conservatieve partijen zal leiden. Het is de vraag of een Kamermeerderheid het voorstel van D66 wil steunen."
"Uit eeneen eerdere enquête van het RTL Nieuwspanel bleek dat veel mensen voorstander zijn van de herziening van de euthanasie-regels.
WTF: een meerderheid van de bevolking wil herziening en de VOLKSVERTEGENWOORDIGING gaat anders beslissen. Ik dacht nog altijd dat in een democratie die volksvertegenwoordiging de 'wil' van de stemmers zou moeten uitvoeren
Dolfje
16-04-2025 om 15:06
Ik heb een mailtje gestuurd wat wel iets klantvriendelijker had mogen zijn en kreeg, redelijk terecht al had ik wel gelijk, een boze mail terug. En nu blijft dat maar in mijn hoofd zitten.
Op inhoud heb ik gewoon gelijk maar had het iets anders moeten verwoorden.
lientje69
16-04-2025 om 17:05
Dolfje schreef op 16-04-2025 om 15:06:
Ik heb een mailtje gestuurd wat wel iets klantvriendelijker had mogen zijn en kreeg, redelijk terecht al had ik wel gelijk, een boze mail terug. En nu blijft dat maar in mijn hoofd zitten.
Op inhoud heb ik gewoon gelijk maar had het iets anders moeten verwoorden.
Herkenbaar.