Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

lientje69 schreef op 01-04-2025 om 15:46:

Ik blijf huilen
En moet rust houden na een ingreep maar moet nu gewoon wat doen dus ben aan het opruimen gegaan.
Mijn hoofd is stuk, ik kan geen rust hebben nu.

Goh Lientje, misschien afleiding zoeken door een rustige wandeling? Voor je herstel is dat echt belangrijk. 

deurtje bellers

Soms heb ik zin om te gillen! Overal moet ik achteraan, niks gaat vanzelf 😱

Gisteren de gemeentereiniging gebeld omdat er in de straat al vanaf donderdag aan 2 kanten een complete huisraad staat. Inclusief bankstellen, 2 kapotte tv's en maar liefst 4 koelkasten!  Als die ammoniak gaan lekken zijn de rapen gaar...
Als je als bewoner belt wordt grof vuil gratis opgehaald maar de bewoners hebben dat duidelijk niet gedaan.  De beide trottoirs liggen zo vol dat kinderwagens en rolstoelen er niet langs kunnen!

Yumi schreef op 01-04-2025 om 18:13:

[..]

Goh Lientje, misschien afleiding zoeken door een rustige wandeling? Voor je herstel is dat echt belangrijk.

Denk dat nu wandelen nog een brug te ver is. Is net 26 uur terug mijn ingreep

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

01-04-2025 om 20:44

Ergeren, ergeren, maar ik was vooral gisteravond even flink aan het balen. Ik lag op bed en viel bijna in slaap, toen er nog een 20-tal vliegtuigen terugkwamen op vliegbasis Leeuwarden. Hels kabaal, dus ik was weer helemaal wakker. En dit gaat nog 12 dagen duren. Elke avond rond die tijd komen er groepen terug. Behalve op vrijdag en in het weekend. Grote oefening met diverse landen en ong 100 straaljagers ed. En ik weet dat het belangrijk is, vooral in deze tijd, maar ja

lientje69 schreef op 01-04-2025 om 19:26:

[..]

Denk dat nu wandelen nog een brug te ver is. Is net 26 uur terug mijn ingreep

🌸

Friezinnetje schreef op 01-04-2025 om 20:44:

Ergeren, ergeren, maar ik was vooral gisteravond even flink aan het balen. Ik lag op bed en viel bijna in slaap, toen er nog een 20-tal vliegtuigen terugkwamen op vliegbasis Leeuwarden. Hels kabaal, dus ik was weer helemaal wakker. En dit gaat nog 12 dagen duren. Elke avond rond die tijd komen er groepen terug. Behalve op vrijdag en in het weekend. Grote oefening met diverse landen en ong 100 straaljagers ed. En ik weet dat het belangrijk is, vooral in deze tijd, maar ja

Hier vloog vorige week in de avond steeds een Hercules over. Dat was al veel lawaai. Laat staan 20 tal vliegtuigen. Ik begrijp je irritatie. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

01-04-2025 om 21:14

Grindelwald schreef op 01-04-2025 om 21:05:

[..]

Hier vloog vorige week in de avond steeds een Hercules over. Dat was al veel lawaai. Laat staan 20 tal vliegtuigen. Ik begrijp je irritatie.

ze komen om 23.30 uur nog een keer overvliegen. Echt niet fijn. En je hoort nu steeds het 'gerommel' in de lucht van de vliegtuigen die ergens in de omgeving vliegen. 

Zooo druk op werk, zo'n gekke dag. Ben kapot en zie nu al op tegen de herrie vanavond. En slaap alleen want vriend had geen zin in de herrie. Logisch wel maar sip

Een halfdronken man die tot vijf keer toe vraag heh, wat, heh... Ik moet bijna schreeuwen. Ik wist niet dat drank ook doof maakte. De achtergrond was overigens stil. 

Moederkareltje schreef op 01-04-2025 om 21:23:

Een halfdronken man die tot vijf keer toe vraag heh, wat, heh... Ik moet bijna schreeuwen. Ik wist niet dat drank ook doof maakte. De achtergrond was overigens stil.

Ik denk ook dat drank doof maakt (en dat schreef ik afgelopen zaterdag ook al letterlijk in dit topic, maar blij dat je het herhaalt en het je samen met mij afvraagt: samen staan we sterk in onze irritatie 😁💪🏼).

Even uit nieuwsgierigheid: waar was die man? Moest je met hem praten? Iets met werk?
Ik hoop dat het goed is afgelopen 🌸

Loulou39 schreef op 01-04-2025 om 21:53:

[..]

Ik denk ook dat drank doof maakt (en dat schreef ik afgelopen zaterdag ook al letterlijk in dit topic, maar blij dat je het herhaalt en het je samen met mij afvraagt: samen staan we sterk in onze irritatie 😁💪🏼).

Even uit nieuwsgierigheid: waar was die man? Moest je met hem praten? Iets met werk?
Ik hoop dat het goed is afgelopen 🌸

We zitten naar een woningruil te zoeken buiten de grote stad en deze man had een woning met 3 slaapkamers te ruil maar kwam dus met een halve liter bier in zijn handen bij ons binnen om te kijken. Hij wil elke dag meer geld erbij ter compensatie als hij ruilt omdat hij erop achteruit gaat. De teller staat nu op 4000. De woningnood is een ellende.

Moederkareltje schreef op 01-04-2025 om 22:13:

[..]

We zitten naar een woningruil te zoeken buiten de grote stad en deze man had een woning met 3 slaapkamers te ruil maar kwam dus met een halve liter bier in zijn handen bij ons binnen om te kijken. Hij wil elke dag meer geld erbij ter compensatie als hij ruilt omdat hij erop achteruit gaat. De teller staat nu op 4000. De woningnood is een ellende.

Nee joh! Wat een mafkees, ik hoop dat je niet verder met hem hoeft..

De woningmarkt is zeker een ellende, ik heb er zelf ook veel last van, dus ik snap je helemaal.
Ik hoop dat jullie gauw een fijn huis vinden 🤞🏼🌸

Grindelwald schreef op 01-04-2025 om 21:05:

[..]

Wij wonen onder de route van een vrachtvliegtuig naar Johannesburg die 2 keer per week gaat. Is het enige vliegtuig dat ik hier hoor en die gaat altijd rond 23:00 over. Ik lig dan al in bed, maar hoor hem altijd. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.