Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Officeel is het eens in de twee jaar geloof ik. Ik heb ze een mail gestuurd, kijken wat er gebeurt.

Ginevra en Lientje inloggen bij mijn bevolkingsonderzoek. Daar kun je zien wanneer je voor het laatst een onderzoek hebt gehad en wanneer je een oproep kunt verwachten
Mijn Bevolkingsonderzoek

Zelf ook even ingelogd, tekort aan personeel....

Uw uitnodiging komt later

Het is voorlopig niet mogelijk om vrouwen elke 2 jaar uit te nodigen voor het bevolkingsonderzoek borstkanker. Dit komt door een tekort aan personeel. Als we voldoende nieuwe medewerkers hebben opgeleid, kunnen we onze cliënten weer iedere 2 jaar uitnodigen.

Het bevolkingsonderzoek moet voor alle vrouwen in Nederland gelijk zijn. Dat is op dit moment niet het geval. In de ene regio moeten vrouwen (veel) langer wachten op het borstonderzoek dan in een andere regio. Om de regionale verschillen te verkleinen, hebben wij de inzet van de mobiele onderzoekscentra anders gepland. Voor een aantal plaatsen in Nederland betekent dat, dat we onze cliënten op een andere locatie uitnodigen voor het onderzoek. Het voordeel hiervan is dat u minder lang hoeft te wachten op het borstonderzoek. Het kan echter wel betekenen dat u verder en langer moeten reizen naar het onderzoekscentrum dan u gewend bent.

Broodjebrie schreef op 17-03-2025 om 16:03:

[..]

Ik sluit me hierbij volledig aan.

ik ook.  

Had voor mn verbouwing een excel die ik bij hield maar kan hem opeens niet meer openen. Crap laptop!! 

Koettie schreef op 18-03-2025 om 06:29:

Had voor mn verbouwing een excel die ik bij hield maar kan hem opeens niet meer openen. Crap laptop!!

Kun je een eerdere versie herstellen? Wellicht helpt dat. 

Kon moeilijk in slaap komen en dan ook nog om 6.30u wakker 

Op vakantie en sinds gisteren koppijn en vannacht ineens weer veel gedroomd over werk en  net huilend wakker geworden. Zie er blijkbaar dan toch tegenop om dinsdag weer te gaan werken( voor de vakantie speelde er het een en ander nl wat enigszins wel opgelost is/ zou worden maar hoe en wat precies weet ik nog niet).

Dolfje schreef op 18-03-2025 om 08:39:

Op vakantie en sinds gisteren koppijn en vannacht ineens weer veel gedroomd over werk en net huilend wakker geworden. Zie er blijkbaar dan toch tegenop om dinsdag weer te gaan werken( voor de vakantie speelde er het een en ander nl wat enigszins wel opgelost is/ zou worden maar hoe en wat precies weet ik nog niet).

ik ben een week te vroeg ongesteld hoedan!

lientje69 schreef op 17-03-2025 om 15:56:

[..]

Misschien ben ik wel gewoon een zeikwijf...

Maar waar ik nu om huil is niet heel raar in elk geval. Gaat om een rechtszaak voor dochter. En heb het gevoel vreselijk gefaald te hebben..Heb haar niet kunnen beschermen hiertegen. En de kans is groot dat de dader er met therapie en taakstraf afkomt. Dat maakt me woest. Maar vooral intens verdrietig.

Heel veel sterkte

Schoondochter schreef op 18-03-2025 om 08:02:

[..]

Kun je een eerdere versie herstellen? Wellicht helpt dat.

Heel gedoe maar is inmiddels gelukt met een oude versie! 

Dat was spannend. Rechtzaak ging bijna niet door. 5 kwartier te laat was de officier.  En de advocaat van ons kon dus niet tot het eind blijven. Dat was mijn ergernis  voor vandaag. Zó veel stress gehad.

lientje69 schreef op 18-03-2025 om 15:29:

Dat was spannend. Rechtzaak ging bijna niet door. 5 kwartier te laat was de officier. En de advocaat van ons kon dus niet tot het eind blijven. Dat was mijn ergernis voor vandaag. Zó veel stress gehad.

Gelukkig is het wel doorgegaan. Wat een stress heb je toch Lientje 

Hopelijk komen jullie hierna in een minder stressvolle periode.

Er is iemand vanaf 16.30 uur aan het boren, waarom? 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

18-03-2025 om 18:32

Yumi schreef op 18-03-2025 om 18:28:

Er is iemand vanaf 16.30 uur aan het boren, waarom?

tja, omdat iemand dan uit het werk komt en nog gaat klussen? 

Friezinnetje schreef op 18-03-2025 om 18:32:

[..]

tja, omdat iemand dan uit het werk komt en nog gaat klussen?

Dat snap ik zelfs  

Ik was niet duidelijk bedoelde eigenlijk, waarom zo lang? Hoeveel gaten en pluggen wil je maken, het bleef maar doorgaan. Half uurtje geleden pas gestopt.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.