Huiskamer
Yumi
17-03-2025 om 15:13
Rockstar schreef op 17-03-2025 om 12:15:
[..]
Ik zou er geen probleem mee hebben als mensen hun dieren gewoon onder controle hadden, maar ik heb weleens bijna op de grond gelegen omdat een hond zich voor mijn fiets/skeelers wierp en mijn paard is weleens op hol geslagen omdat een hond het nodig vond om in zijn staart te gaan hangen of in de benen te bijten. Echt, doe wat je wil met je hond maar hou hem uit mijn buurt!
Maar daar mankeert het tegenwoordig helaas aan, ze zijn vaak niet onder controle.
Wat erg dat je dat moest meemaken, met je paard, zoiets blijft je bij is mijn ervaring.
lientje69
17-03-2025 om 15:44
Ik kan maar niet stoppen met huilen. Ben boos op mezelf. Zou nu juist de steun voor dochter moeten zijn. Maar ik trek het allemaal niet meer. En dat terwijl zij zo sterk en moedig is. En het om haar moet draaien. En niet om mij.
Herfstappeltaart
17-03-2025 om 15:46
lientje69 schreef op 17-03-2025 om 15:44:
Ik kan maar niet stoppen met huilen. Ben boos op mezelf. Zou nu juist de steun voor dochter moeten zijn. Maar ik trek het allemaal niet meer. En dat terwijl zij zo sterk en moedig is. En het om haar moet draaien. En niet om mij.
Ik weet niet wat er aan de hand is, maar jij bent ook maar een mens Lientje. Ik heb door al jouw posts vaak het idee dat je aan alle kanten enorm overvraagd wordt. Pas goed op jezelf
🍀
lientje69
17-03-2025 om 15:56
Herfstappeltaart schreef op 17-03-2025 om 15:46:
[..]
Ik weet niet wat er aan de hand is, maar jij bent ook maar een mens Lientje. Ik heb door al jouw posts vaak het idee dat je aan alle kanten enorm overvraagd wordt. Pas goed op jezelf
🍀
Misschien ben ik wel gewoon een zeikwijf...
Maar waar ik nu om huil is niet heel raar in elk geval. Gaat om een rechtszaak voor dochter. En heb het gevoel vreselijk gefaald te hebben..Heb haar niet kunnen beschermen hiertegen. En de kans is groot dat de dader er met therapie en taakstraf afkomt. Dat maakt me woest. Maar vooral intens verdrietig.
Herfstappeltaart
17-03-2025 om 15:57
lientje69 schreef op 17-03-2025 om 15:56:
[..]
Maar waar ik nu om huil is niet heel raar in elk geval. Gaat om een rechtszaak voor dochter. En heb het gevoel vreselijk gefaald te hebben..Heb haar niet kunnen beschermen hiertegen. En de kans is groot dat de dader er met therapie en taakstraf afkomt. Dat maakt me woest. Maar vooral intens verdrietig.
Sterkte.
Broodjebrie
17-03-2025 om 16:03
Herfstappeltaart schreef op 17-03-2025 om 15:46:
[..]
🍀
Ik sluit me hierbij volledig aan.
Bakblik
17-03-2025 om 16:09
[..]

Weet wel Lientje: Wat haar is overkomen is niet haar schuld en dat jij haar voor je gevoel niet hebt kunnen beschermen hiervoor is ook niet jouw schuld. Je kunt niet de schuld van de hele wereld op jouw schouders nemen. Dan heb je geen leven meer. Hoe moeilijk ook: Zet het van je af, je kon er niks aan doen!
Ik leef met jullie mee!
Evaluna
17-03-2025 om 16:33
Sterkte Lientje!
Ik erger me aan mijn moeder. Geen gesprek mee te voeren, vat alles anders op. Denkt dat dochter het wel lekker vindt om thuis te zitten. Nou, nee, niemand in de brugklas zit voor de lol een half jaar thuis 😥.
En ga zo maar door. Ben er wel weer klaar mee.
oudmaarnognietkoud
17-03-2025 om 16:43
Netherfield schreef op 17-03-2025 om 09:39:
Ik erger me enorm aan alle peuken overal op de grond. Waarom denken rokers dat de hele wereld hun asbak is?
Vreselijk. Ik woon in een behoorlijk prijzig appartementen complex nabij Amsterdam. Onderaan de balkons werkelijk idiote hoeveelheden peuken. Ik erger mij daar groen en scheel aan.
Al van alles geprobeerd. Vorige week alle asbakken van de kringloop gekocht. Beneden op het "weggeefkastje" gezet met het verzoek er eentje mee te pakken en op je balkon te zetten.
Dag erop waren alle asbakken meegenomen maar nog steeds peuken onderaan de flat. (Gelijk met het neerzetten van die asbakken had ik op straat alle peuken opgeveegd maar helaas liggen er nu alweer een stuk of 50
Hoe los ik dit in hemelsnaam op?
Rogue
17-03-2025 om 16:45
sterkte Lientje
aan mezelf ; ik moest onverwachts snel weg (vanmorgen)en heb in mijn haast alleen me jas telefoon en huissleutels meegenomen.
telefoon is inmiddels op 4%
Yumi
17-03-2025 om 17:23
[..]
Niemand kan zijn kinderen 24 uur per dag beschermen, dus ga aub niet de schuld bij jezelf leggen. Sterkte Lientje
Brachiosaurus
17-03-2025 om 17:28
HONDENPOEP.
Echt ik wordt er zo agressief van, dat ik voor de derde keer vandaag poep onder mijn nieuwe schoenen kan poetsen.
En dat ik om een of andere vreemde reden ineens overal ben uitgelogd, fora, maar ook netflix, disney etc.
Raar, en irritant want ik weet de ww niet.
Ginevra
17-03-2025 om 18:02
Ik heb ooit een keer de oproep voor de tietenpletter overgeslagen, omdat ik dat in die periode niet kon hebben.
Nou, zie dan nog maar eens in het systeem terug te komen voor een nieuwe afspraak. Gewoon de oproep afwachten voor de volgende keer dat die bus in mijn woonplaats komt is kennelijk geen optie. Selecteren in welke plaats je wil is ook geen optie. Je moet eerst een datum opgeven en dan krijg je te horen dat de bus dan in Groningen of Lutjebroek of weetikveelwaar is. Lekker handig. Alsof je straf moet krijgen omdat je je niet braaf aan hun schema houdt of zoiets.
lientje69
17-03-2025 om 18:06
Ginevra schreef op 17-03-2025 om 18:02:
Ik heb ooit een keer de oproep voor de tietenpletter overgeslagen, omdat ik dat in die periode niet kon hebben.
Nou, zie dan nog maar eens in het systeem terug te komen voor een nieuwe afspraak. Gewoon de oproep afwachten voor de volgende keer dat die bus in mijn woonplaats komt is kennelijk geen optie. Selecteren in welke plaats je wil is ook geen optie. Je moet eerst een datum opgeven en dan krijg je te horen dat de bus dan in Groningen of Lutjebroek of weetikveelwaar is. Lekker handig. Alsof je straf moet krijgen omdat je je niet braaf aan hun schema houdt of zoiets.
O ja. Daar loop ik nu ook tegenaan. Hoop nog een nieuwe oproep te krijgen over een jaar dan misschien? Of is het maar 1 keer in de 5 jaar ?