Huiskamer
FaithfulDuck87
16-03-2025 om 19:25
niet alleen vandaag maar al weken: Alle vreemde pagina's die in mijn tijdlijn posten op Facebook. We zitten nu in een hobbie-periode geloof ik. De borduur/waterverf/aquarel/naaien pagina's vliegen in het rond. En Japanse en Noorse pagina's. En ik blokkeer ze, maar ze zijn er elke keer weer. Ik moet eerst wel 20 van zulke pagina's door voordat ik bij mijn eigen vrienden ben.
Koettie
16-03-2025 om 20:20
Mn zusje heeft weer een terugval volgens mij. Ze zegt van niet maar alle signs are there. Daar gaan we weer.
Netherfield
17-03-2025 om 08:29
Man is met zijn nog vrij nieuwe racefiets onderuit gegaan vanmorgen op weg naar werk. Fiets licht beschadigd, gat in zijn broek en zijn jas. En ik hoopte nog dat deze maand niet zo duur zou worden en ik meer kon sparen…
Dolfje
17-03-2025 om 09:21
Rokers in de hotelkamer naast ons. In de kamer mag je niet roken en ook niet bij het zwembad , alleen op bepaalde plekken buiten op de terrassen..Maar dus wel op je balkon. Ik gooi xoals elke ochtend net lekker de deur open en hoor de vogeltjes en de zee en hup die gore stinkrook waait hier zo binnen.
lientje69
17-03-2025 om 09:25
Netherfield schreef op 17-03-2025 om 08:29:
Man is met zijn nog vrij nieuwe racefiets onderuit gegaan vanmorgen op weg naar werk. Fiets licht beschadigd, gat in zijn broek en zijn jas. En ik hoopte nog dat deze maand niet zo duur zou worden en ik meer kon sparen…
Wat balen Netherfield. Hopelijk is hij zelf oké? Het zit altijd tegen als je wilt sparen lijkt t wel.
Dolfje , vies dat roken zeg. En zeker als je op vakantie bent.
lientje69
17-03-2025 om 09:27
Ik moet om de anderhalf uur plassen. En een hoeveelheden, abnormaal zeg. Heel apart. Als dat zo blijft morgen mijn bloedsuiker maar ff controleren. Heb zelf zo'n apparaatje gekocht toen ik de opleiding in de zorg deed.
Dolfje
17-03-2025 om 09:28
lientje69 schreef op 17-03-2025 om 09:25:
[..]
Dolfje , vies dat roken zeg. En zeker als je op vakantie bent.
ja heel goor en de een na de ander steken ze op.
lientje69
17-03-2025 om 09:37
Dolfje schreef op 17-03-2025 om 09:32:
Oh en dan ook het bijbehorende hoesten en gerochel
Dat is nóg smeriger
Netherfield
17-03-2025 om 09:39
Ik erger me enorm aan alle peuken overal op de grond. Waarom denken rokers dat de hele wereld hun asbak is?
lientje69
17-03-2025 om 09:41
Netherfield schreef op 17-03-2025 om 09:39:
Ik erger me enorm aan alle peuken overal op de grond. Waarom denken rokers dat de hele wereld hun asbak is?
Luiheid. Gemakzucht. Uittrappen met hun schoenen op de grond en te lamlendig om te bukken even...
Wieder
17-03-2025 om 09:57
Mijn laatste vakantiedag. Ik heb veel geklust en achterstallig werk gedaan in mijn week vakantie, dat was fijn, geeft rust. Ik had het zo gepland dat ik vandaag niks meer hoefde te doen, iedereen naar zijn/ haar werk en ik de dag beginnen met vegeteren in mijn bed en de rest van de dag doelloos series kijken met mijn benen omhoog op de bank.
Nou, niets van dat al. Man had de wifi gesloopt dus vandaag komt er een monteur. Tussen 8 en 12, dus ik om kwart over 7 mijn bed uit, de dagelijkse schoonmaakwerkzaamheden gedaan, hoefde niet perse want stof is geduldig, dat ligt er morgen ook nog wel. Met werkelijk niets meer te doen ging ik met een kop thee op de bank zitten, krijg ik een bericht, om kwart voor 10: De monteur is verhinderd, uw nieuwe afspraak is vandaag tussen 12:00 en 15:59. Tot uiterlijk 24 uur van tevoren kan je de afspraak online wijzigen. Handig!" Heel handig, zeker als jullie je daar zelf ook aan zouden houden. En ik kan wegens gebrek aan wifi niet eens al wachtend met mijn benen omhoog op de bank doelloos series kijken. En nu begint mijn 4G ook al te haperen...
stokstaart
17-03-2025 om 09:57
Dolfje schreef op 17-03-2025 om 09:21:
Rokers in de hotelkamer naast ons. In de kamer mag je niet roken en ook niet bij het zwembad , alleen op bepaalde plekken buiten op de terrassen..Maar dus wel op je balkon. Ik gooi xoals elke ochtend net lekker de deur open en hoor de vogeltjes en de zee en hup die gore stinkrook waait hier zo binnen.
Ik had een andere kamer gevraagd. Het zou ook gaan om mijn vakantie. Heel idioot dat je dan wel op je balkon mag roken
Rockstar
17-03-2025 om 12:15
Yumi schreef op 16-03-2025 om 10:29:
[..]
Ik heb daar ook zo'n hekel aan, zou fijn zijn als er meer gewezen wordt naar die uitlaatveldjes en het verbod van loslopen.
Ik zou er geen probleem mee hebben als mensen hun dieren gewoon onder controle hadden, maar ik heb weleens bijna op de grond gelegen omdat een hond zich voor mijn fiets/skeelers wierp en mijn paard is weleens op hol geslagen omdat een hond het nodig vond om in zijn staart te gaan hangen of in de benen te bijten. Echt, doe wat je wil met je hond maar hou hem uit mijn buurt!
Mayosate
17-03-2025 om 13:26
Pff ben al de hele dag op zoek naar een leuke, betaalbare accommodatie bij de Afsluitdijk, zowel aan de Noord-Holland kant of Friesland kant. Waar babies ook kunnen logeren en wat niet gelijk 300 euro per nacht is in september. Is nog best lastig ![]()