Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Ik hoor/lees al erg veel mensen die slecht geslapen hebben. Partner en ik hebben ook allebei liggen draaien en woelen vannacht en om de haverklap wakker. Wordt een lange dag zo...

Herfstappeltaart schreef op 11-03-2025 om 07:13:

Aan wat ik vannacht gedroomd heb: Mijn man en ik hadden een prijs gewoonen, en wel het bezoeken van een klassiek concert met Thierry Baudet

hahaha , waar komen zulke dromen vandaan he

Aan de stroomstoring van gisteravond. Bij het licht van een zaklamp eten af staan maken,  we koken nog op gas.  Na het eten alles in de vaatwasser gezet en met een beetje gekookt water in een teiltje toch geprobeerd het fornuis te poetsen,  ziet er niet uit nu. De vaatwasser heeft vannacht kunnen draaien, want rond bedtijd hadden we weer stroom. 
Wel blij dat man afgelopen zomer alle ledstrips die we in de vouwwagen gebruiken (op batterijen) uit de vouwwagen had gehaald,  toen ik de vaat aan kant had lag in elke kamer zo'n strip om toch een beetje licht te hebben. 
Zo maar even die keuken opnieuw doen.

Dolfje schreef op 11-03-2025 om 07:54:

[..]

hahaha , waar komen zulke dromen vandaan he

Ja onbegrijpelijk!

Schoondochter schreef op 11-03-2025 om 07:27:

Ik hoor/lees al erg veel mensen die slecht geslapen hebben. Partner en ik hebben ook allebei liggen draaien en woelen vannacht en om de haverklap wakker. Wordt een lange dag zo...

Het is bijna volle maan, eigenlijk nog een beetje vroeg, maar dat schijnt wel invloed te hebben.

Ik heb ook slecht geslapen. Al een paar dagen.

Aan wat ik vannacht gedroomd heb: Mijn man en ik hadden een prijs gewoonen, en wel het bezoeken van een klassiek concert met Thierry Baudet

Ik dacht dat ik vannacht gek gedroomd had maar dit slaat alles. 

Ik was in een restaurant waar je eerst moest betalen en dan bij een zuil moest bestellen en dat lukte mij maar niet en niemand wilde helpen. Ik heb overigens wel goed geslapen. 

Ik dacht buikpijn doordat ik gassy was maar toch niet, wel beetje die pijn gister maar niet gassy. Stoelgang is ook gewoon prima. Denk dat het mn maag is, zit ook hoger dan mijn 'gebruikelijke' buikpijn. Zit nu aan een bordje warme havermout met lijnzaad en hou het op water, thee en makkelijk verteerbare dingen. Hopelijk helpt dat wat. Zou vandaag de muren af gaan schuren maar ik hou het maar even bij wat kleinere klusjes vandaag. 

Met kind in een speelparadijs. In de hoek een scherm met memory en dus een rij kinderen voor het scherm ipv in de speeltoestellen. Waarom heeft een speelparadijs ook een scherm. Schermen genoeg thuis, ik ga juist op pad om ze te ontwijken. 

Haha, zo bizar hoe je soms kan dromen! 

Ik droomde een paar nachten terug dat ik met de vriend van een collega in bed lag. Was niks gebeurd verder, al vonden we elkaar wel leuk. Maar collega geloofde dat niet 😅 

Toen ik haar gister op het werk zag, kwam die droom ineens weer naar boven en ik voelde me zo ongemakkelijk ineens 🤣

Ik moest het 2 keer lezen omdat ik dacht iets te missen of niet goed te lezen Na zo'n droom zou ik de hele dag van slag zijn 

Tuinfluiter schreef op 11-03-2025 om 09:32:

[..]

Ik dacht dat ik vannacht gek gedroomd had maar dit slaat alles.

Ik was in een restaurant waar je eerst moest betalen en dan bij een zuil moest bestellen en dat lukte mij maar niet en niemand wilde helpen. Ik heb overigens wel goed geslapen.

Maar wel wakker geworden met honger?

Koettie schreef op 11-03-2025 om 09:43:

Ik dacht buikpijn doordat ik gassy was maar toch niet, wel beetje die pijn gister maar niet gassy. Stoelgang is ook gewoon prima. Denk dat het mn maag is, zit ook hoger dan mijn 'gebruikelijke' buikpijn. Zit nu aan een bordje warme havermout met lijnzaad en hou het op water, thee en makkelijk verteerbare dingen. Hopelijk helpt dat wat. Zou vandaag de muren af gaan schuren maar ik hou het maar even bij wat kleinere klusjes vandaag.

Kan me vaag herinneren dat je daar tijdens je vakantie ook al last van had? Misschien toch 'n keer een maagzuurremmer kopen om te kijken of dat werkt. 

Yumi schreef op 11-03-2025 om 11:33:

[..]

Kan me vaag herinneren dat je daar tijdens je vakantie ook al last van had? Misschien toch 'n keer een maagzuurremmer kopen om te kijken of dat werkt.

Ja, toen voor het eerst! Maar voelde toch weer heel anders dan dit. Heb maagtabletten maar die doen niets. Misschien een maagzuurremmer halen vanmiddag inderdaad. 

Yumi schreef op 11-03-2025 om 11:29:

[..]

Maar wel wakker geworden met honger?

Dat weer niet, was om 5 uur ik voelde me verdrietig tot ik door had dat het een droom was en toen nog 2 uurtjes geslapen. 

ergenis van vandaag: ik zit op een pakket te wachten en de tijd verschuift steeds waardoor ik niet weet hoe laat het nou komt. En t is net eens voor mezelf maar voor vriend. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.