Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Tuinfluiter schreef op 11-03-2025 om 09:32:

[..]

Ik dacht dat ik vannacht gek gedroomd had maar dit slaat alles.

Ik was in een restaurant waar je eerst moest betalen en dan bij een zuil moest bestellen en dat lukte mij maar niet en niemand wilde helpen. Ik heb overigens wel goed geslapen.

Yumi schreef op 11-03-2025 om 11:26:

[..]

Ik moest het 2 keer lezen omdat ik dacht iets te missen of niet goed te lezen Na zo'n droom zou ik de hele dag van slag zijn

Ja ik moest ook echt even bijkomen toen de wekker ging. 

Dat ik naar een film zit te kijken die ik eigenlijk best een beetje stom vind. Mja, ik wil toch weten hoe het afloopt he 
Dat heb ik ook wel eens met een boek. Net niet leuk/spannend genoeg om uit te lezen maar toch willen weten hoe het afloopt. 

Ik liep tegen een mooie bol wol aan voor een omslagdoek. Helemaal blij!
Maar ipv aan de slag te gaan ben ik al een uur aan het zoeken naar het perfecte patroon. Gewoon lekker weg halen, maar dan wel een mooie steek of patroon. Het lijkt een onmogelijke combinatie en als ik gewoon begonnen was had ik tenminste wat gehad 

Evaluna schreef op 11-03-2025 om 16:56:

Maar ipv aan de slag te gaan ben ik al een uur aan het zoeken naar het perfecte patroon. Gewoon lekker weg halen, maar dan wel een mooie steek of patroon. Het lijkt een onmogelijke combinatie en als ik gewoon begonnen was had ik tenminste wat gehad

https://mooizelfgemaakt.nl/southbay-patroon/ 

Dit southbay patroon vind ik geweldig voor een omslagdoek. heb er al diverse gehaakt in dit patroon. Valt soepel en in wol of katoen het wordt altijd mooi.

Dat ik net mijn raam dicht moest doen omdat er iemand aan het bbq'en is, wat een stank!
De wind staat ook niet echt gunstig

Kind had vandaag studiedag en ik werd ziek wakker. Niet echt leuk zo. Al hebben we wel samen een serie gekeken.
Ik heb zo'n nare hoofdpijn en duizelig en wat misselijk. 
Nu heb ik morgen ook nog een afspraak in het ziekenhuis dus ik hoop (mede daardoor) dat ik me morgen weer beter voel Anders toch maar afzeggen maar het kwam juist zo perfect uit! 

noas_1993 schreef op 11-03-2025 om 17:57:

Dat ik net mijn raam dicht moest doen omdat er iemand aan het bbq'en is, wat een stank!
De wind staat ook niet echt gunstig

Oh bah.. Ook best bijzonder met dit weer trouwens

HAHA!wait..what schreef op 11-03-2025 om 18:59:

[..]

Oh bah.. Ook best bijzonder met dit weer trouwens

Haha dat wou ik ook typen.. als ze het nou vorige week deden.

Evaluna schreef op 11-03-2025 om 16:56:

Haha, daar heb ik ook altijd last van 😂

Bakblik schreef op 11-03-2025 om 17:06:

[..]

https://mooizelfgemaakt.nl/southbay-patroon/

Dit southbay patroon vind ik geweldig voor een omslagdoek. heb er al diverse gehaakt in dit patroon. Valt soepel en in wol of katoen het wordt altijd mooi.

Deze ziet er serieus mooi uit!

dat ik verkouden begin te worden en dat ik ongesteld ben geworden. 

Evaluna schreef op 11-03-2025 om 23:05:

[..]

Deze ziet er serieus mooi uit!

R staan genoeg van die tekeningen met het patroon op internet en als je een beetje handig bent heb je daar genoeg aan.  Er is ook nog een variant met een mooie afwerkrand met kleine puntjes.  Als ik vanmiddag ben uitgewerkt ga ik daar even een linkje van zoeken voor je. 

Huilbuien in mijn slaap  
Ben helemaal raar wakker geworden.

Och Lientje toch, dat klinkt naar

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.