Huiskamer
Tara82
08-03-2025 om 20:08
Loulou39 schreef op 08-03-2025 om 18:45:
[..]
Hahaha, dat heeft ie snel gefixt 😂
(Wat voor hond heb je? Ik snap het als je geen antwoord geeft hoor, maar ik vind honden (en katten) zo leuk!)
Een Berner Sennen van 2 jaar oud. Het is een schatje, maar zo veel haar. Inmiddels begint het wel te voelen dat hij onze hond is en niet meer van het familielid waar hij van was. Eigenlijk wilde we nog geen hond, maar om eerlijk te zijn is het toch wel fijn en gezellig om weer een hond te hebben.
Rogue
08-03-2025 om 21:46
Tara82 schreef op 08-03-2025 om 20:08:
[..]
Een Berner Sennen van 2 jaar oud. Het is een schatje, maar zo veel haar. Inmiddels begint het wel te voelen dat hij onze hond is en niet meer van het familielid waar hij van was. Eigenlijk wilde we nog geen hond, maar om eerlijk te zijn is het toch wel fijn en gezellig om weer een hond te hebben.
aawh die zijn zo leuk, maar ze lijken me wel pittig.
vergeet nooit meer dat filmpje van de premier van Ierland(?) die een pressconferentie hield en ondertussen ook zijn berner sennen pup bezig moest houden.
heb me doodgelachen
Loulou39
08-03-2025 om 22:03
Tara82 schreef op 08-03-2025 om 20:08:
[..]
Oooh die zijn leuk ❤️
Dat zijn ook echte honden, helemaal leuk!
Haren hou je volgens mij toch, tenzij je van die “niet verharende” honden neemt.
Ik heb met mijn katten ook altijd overal haren en daarbij ook de haren van de hond waar ik regelmatig mee loop/op pas, dat is ook weer een andere kleur haar 😅.
Tara82
09-03-2025 om 09:17
Haren heb je inderdaad sowieso, maar het verschil in hoeveel haar je overal vind tussen een labrador en een Berner Sennen is toch wel behoorlijk. Het zijn nu echt plukken die ook 1 minuut na het vegen en stofzuigen weer overal liggen. We hadden hem al geborsteld, maar dat moeten we vandaag nog maar een keer doen.
SuzyQFive
09-03-2025 om 09:29
ik heb een kat die altijd veel verhaart. Sinds kort heb ik een dierenharenborstel voor de stofzuiger, ideaal voor de matten en tapijt (alleen in de zithoek).
SuzyQFive
09-03-2025 om 09:50
Loulou39 schreef op 07-03-2025 om 22:35:
[..]
Ja, denk het ook. Zo jammer dat mensen denken dat hun mening zo belangrijk en origineel is dat ze die meteen moeten posten, zelfs na 8 pagina’s reacties…
Lucht wel op om het een keer te zeggen, merk ik 😁
Ik zat hier nog aan te denken net: als een topic veel reacties heeft gaan ik niet eerst alles lezen maar begin ik bij het begin en soms reageer ik dan tijdens het lezen. Dan kan het inderdaad wel eens zijn dat er dubbele dingen staan. Of eigenlijk lees ik nooit eerst alle reacties.
Naminokurashi
09-03-2025 om 12:18
waarom zie ik steeds die gore reclame van het Voedingscentrum hier op het forum
Rogue
09-03-2025 om 14:44
aan mezelf, 5 spijkerjasjes en geen een past bij me outfit 
En waarom rijd de tram zo langzaam
Koettie
09-03-2025 om 16:09
Heb een hele opgeblazen buik, echt last van! Loop al de hele dag met mn broek open want dicht is te oncomfortabel 
Yumi
09-03-2025 om 17:29
Wou net een paar eieren koken, nog niet eerder meegemaakt dat ze helemaal onder de poep zaten. Geen zin meer in eieren en baal dat ik ze gisteren na bezorgen in de koelkast heb gezet, goor
Beterlaat2021!
09-03-2025 om 18:22
Ik had een emmertje soep van de Jumbo, dat nog niet over de datum was. Na opwarmen zag het er heel raar uit, het schuimde bijna. Dus maar weggegooid. Durfde het niet te eten.
HAHA!wait..what
09-03-2025 om 21:30
Gisteren hadden we een verjaardag van vrienden. Toen vroeg een vriendin wanneer ik verwachtte dat onze zoon (hij is 10!) uit de kast zou komen.
Ik antwoordde met; nou, ik hoop nooit!
Ze keek van; hoe durf je dat nou te zeggen?
Maar ik heb maar rustig uitgelegd dat ik hoopte dat hij bij ons nooit het gevoel zou moeten krijgen dat hij zoiets moet aankondigen.. Dat ik hoopte dat hij met hetzelfde gemak zou vertellen dat hij verliefd is of verkering heeft met een Nick als met een Emma o.i.d.
Het is een heel zachte jongen en hij speelt veel met meisjes en houdt niet van voetbal e.d.
So what? Ik erger me er eigenlijk vooral aan dat het blijkbaar nogal een ding zou zijn bij waarschijnlijk een (groot?) gedeelte van de mensen
Mama-Inge
10-03-2025 om 03:06
Man gisteravond: nee hoor het gaat niet vriezen, 2 graden.
Ik zei nog, kleed over de auto want ook met die temperatuur wil de boel wel dicht gaan.
Man, nee hoor, niet nodig en heeft het kleed ergens opgeruimd
3x raden wie er net stond te ramen krabben 😐😐