Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Nikki1973 schreef op 07-03-2025 om 19:35:

[..]

Heel stom inderdaad. Ben dus niet de enige die deze ergenis heeft.

Zeker niet, van mij hoeft die muziek ook niet, daarnaast mogen die deprimerende folders ook die kleedkamer uit! Sta je daar met ontbloot bovenlijf, naar die ellende te staren, kom op zeg  

Dat ik soms een reactie post en dan twee reacties later zegt iemand precies hetzelfde alsof het een nieuw briljant idee is…. zijn mijn berichten niet zichtbaar? Lezen mensen wel? (Meestal op het “andere” forum)

Loulou39 schreef op 07-03-2025 om 20:38:

Dat ik soms een reactie post en dan twee reacties later zegt iemand precies hetzelfde alsof het een nieuw briljant idee is…. zijn mijn berichten niet zichtbaar? Lezen mensen wel?

Dat zijn mensen die direct een idee posten zonder de rest van het draadje te hebben gelezen.

Zucht, twee dagen was in de machine laten zitten. 
Zucht2, wil morgen fietsen maar heb mijn accu nog in mijn fiets laten zitten en het licht bij mijn schuur doet het niet en ik heb geen zin om daar ‘helemaal’ heen te lopen (achter in de tuin). Dan morgenochtend maar even doen. 

Loulou39 schreef op 07-03-2025 om 20:38:

Dat ik soms een reactie post en dan twee reacties later zegt iemand precies hetzelfde alsof het een nieuw briljant idee is…. zijn mijn berichten niet zichtbaar? Lezen mensen wel? (Meestal op het “andere” forum)

Ik had het hier in dit topic zelfs. Maar op het "andere forum" is het schering en inslag. Daar was zelfs een topic erover geopend.

Sven Kockelman die premier Schoof in de studio heeft en door hem heen praat als hij een vraag wil beantwoorden. 

Auwereel schreef op 07-03-2025 om 20:40:

[..]

Dat zijn mensen die direct een idee posten zonder de rest van het draadje te hebben gelezen.

Ja, denk het ook. Zo jammer dat mensen denken dat hun mening zo belangrijk en origineel is dat ze die meteen moeten posten, zelfs na 8 pagina’s reacties…

Lucht wel op om het een keer te zeggen, merk ik 😁

In mijn Postnl-app zie ik dat ik vandaag post krijg, tot zover niks geks
Maar zodra ik de zin ''tijdelijk geen elektriciteit'' lees (staat direct onder het adres) krijg ik lichtelijke paniek.
Natuurlijk gaat het vast geen dag duren, maar ik denk wel gelijk aan mijn vriezer en koelkast. Ik hoop maar dat alles goed gaat met de werkzaamheden!

Er is nog niks op hun site te lezen, ook een ergernis! Ik wil nu weten hoe en wat!

Onze nieuwe hond heeft net in de tuin de piep bal van onze vorige hond gevonden en het is direct zijn nieuwe lievelings speeltje geworden . Ik hoor nu een al een half uur alleen maar gepiep van die bal uit de tuin komen. De vorige hond keek nooit om naar die bal. Ik heb besloten dat die bal niet mee naar binnen mag.

Tara82 schreef op 08-03-2025 om 16:40:

Onze nieuwe hond heeft net in de tuin de piep bal van onze vorige hond gevonden en het is direct zijn nieuwe lievelings speeltje geworden . Ik hoor nu een al een half uur alleen maar gepiep van die bal uit de tuin komen. De vorige hond keek nooit om naar die bal. Ik heb besloten dat die bal niet mee naar binnen mag.

Ik zou hem ook niet buiten laten, tenzij je geen buren hebt.

Nikki1973 schreef op 07-03-2025 om 14:42:

vanochtend voor bevolkingsonderzoek borstkanker. Mooi op tijd, t was heel rustig in de wachtkamer. Werd op tijd geholpen, prima. Maar toen kwam ik in dat kleedkamertje, staat daar keihard radio/ muziek aan, waarom?

Misschien om te voorkomen dat je hoort wat er in de onderzoekskamer gezegd wordt?

Heb je gezegd dat je de muziek te hard vindt?

Ik heb een mini puistje bij mijn bovenlip en die doet toch pijn. Waarom doen juist die altijd zo een pijn? Ook bij mijn neus doen ze altijd pijn

Schemerlampje schreef op 08-03-2025 om 16:41:

[..]

Ik zou hem ook niet buiten laten, tenzij je geen buren hebt.

Piep bal is inmiddels stuk gebeten, dus die ligt nu in de afvalbak. Niemand die er meer last van heeft. 

Tara82 schreef op 08-03-2025 om 18:12:

[..]

Piep bal is inmiddels stuk gebeten, dus die ligt nu in de afvalbak. Niemand die er meer last van heeft.

Hahaha, dat heeft ie snel gefixt 😂

(Wat voor hond heb je? Ik snap het als je geen antwoord geeft hoor, maar ik vind honden (en katten) zo leuk!)

Aan mijn lijf. Vanochtend schoot het me in de bil / heup en dat doet echt zeer. Ik loop daardoor ook niet echt lekker.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.