Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Thora schreef op 07-03-2025 om 13:40:

[..]

Nee hoor dat doen ze niet expres. Net zoals ze nooit expres niet op zeil, plavuizen of laminaat kotsen, maar altijd op kleed.

nah bedoel meer dat de laatste tijd  elke ochtend raak is, van de week had hij gekotst en vandaag dit 

Ik zit er vandaag doorheen, heb zin om de hele dag op de bank te gaan liggen vreten en zuipen 

vanochtend voor bevolkingsonderzoek borstkanker. Mooi op tijd, t was heel rustig in de wachtkamer. Werd op tijd geholpen, prima. Maar toen kwam ik in dat kleedkamertje, staat daar keihard radio/ muziek aan, waarom? 

ik erger me aan de buren, de schutting ligt er bijna uit maar volgens hun staat ie er nog maar 2 jaar in. Rondje street view waar je oude streetview foto’s kan bekijken laat zien dat ie er al 15 jaar in zit 😅

SuzyQFive schreef op 07-03-2025 om 11:15:

Als we dan toch over de zorg zeuren:
Ik heb een hersenaandoening en de neuroloog had mij per ongeluk laten uitschrijven. Hierdoor moet ik dus opnieuw op de wachtlijst. De laatste twee weken weer enorme klachten en mijn zicht wordt ook steeds slechter.
Mijn overbuuf (oogarts) die zei: maar met jouw aandoening moet je ook jaarlijks een oogonderzoek hebben. Ik heb dat onderzoek alleen twee keer in het begin gehad… 8 en 7jr geleden.
Wachtlijst is enkele maanden en ik moet inmiddels weer allerlei anti-misselijkheidsmedicatie slikken doordat mijn hoofd voor misselijkheid zorgt en ik word knettergek van mijn oorsuizen daardoor (hoor mijn eigen hartslag woeshen).

Klinkt niet best Suzy. Kan je huisarts hier nog iets in betekenen? Dat je versneld ergens terecht kunt voor je ogen?

Nikki1973 schreef op 07-03-2025 om 14:42:

vanochtend voor bevolkingsonderzoek borstkanker. Mooi op tijd, t was heel rustig in de wachtkamer. Werd op tijd geholpen, prima. Maar toen kwam ik in dat kleedkamertje, staat daar keihard radio/ muziek aan, waarom?

Ik las ergens anders hier ook een klacht over harde radio's bij de dokter. Waarschijnlijk omdat er een dun wandje tussen zit en je anders gesprekken kunt verstaan. 

Miekje6 schreef op 07-03-2025 om 15:19:

[..]

Ik las ergens anders hier ook een klacht over harde radio's bij de dokter. Waarschijnlijk omdat er een dun wandje tussen zit en je anders gesprekken kunt verstaan.

Geen idee, bij mijn huisarts is nooit muziek. 

Dit betrof alleen de kleedkamer, ook in de röntgen ruimte was het stil. 
Er is gewoon zo vaak muziek op plekken waar ik dat niet verwacht of het niets toevoegt. Ik vind dat vervelend en heb daar last van door mijn ass.

absor schreef op 06-03-2025 om 18:53:

de nieuwste iftar rage. Overal worden ineens iftars georganiseerd? Bij kind op de hogeschool (daar ook nog semiverplichr voor iedereen) bij dochter op de middelbare. Wat is dit voor nieuws?

Hier erger ik mij ook intens aan. Op scholen,  advertenties in supermarkten,  op tv, op de radio. Het interesseert me niet en ik hoef er niks over te horen. Opgedrongen gezeur

Thora schreef op 07-03-2025 om 13:40:

[..]

Nee hoor dat doen ze niet expres. Net zoals ze nooit expres niet op zeil, plavuizen of laminaat kotsen, maar altijd op kleed.

Mijn kat kotst meerdere keren per week, maar kan dat behalve op het tapijt ook prima op het laminaat hoor…. wel altijd precies op de naden, zodat die allemaal beschadigen😩

Bij mijn huisarts staat de radio ook zo idioot hard. Waarom. Sowieso altijd die muziek overal. Tijd geleden in een restaurant konden wij elkaar amper verstaan. Ik kom daar dan niet weer.

lientje69 schreef op 07-03-2025 om 15:14:

[..]

Klinkt niet best Suzy. Kan je huisarts hier nog iets in betekenen? Dat je versneld ergens terecht kunt voor je ogen?

Ik had geen zin om vandaag daar mijn dag aan kwijt te zijn, maar zal maandag bellen. 

Ik moest woensdag oefeningen voor mijn kuiten doen bij de fysio en nu heb ik echt onwijs spierpijn in mijn kuiten 😂. 

Grindelwald schreef op 07-03-2025 om 16:27:. Tijd geleden in een restaurant konden wij elkaar amper verstaan. Ik kom daar dan niet weer.

Nee daar kan ik op afknappen, heb weleens gevraagd of de muziek zachter mocht en dat was geen probleem gelukkig. 

Nikki1973 schreef op 07-03-2025 om 14:42:

Ik had hetzelfde. Begreep ook niet waarom de radio zo hard stond in het kleedkamertje bij het borstonderzoek.

kerst schreef op 07-03-2025 om 18:22:

[..]

Ik had hetzelfde. Begreep ook niet waarom de radio zo hard stond in het kleedkamertje bij het borstonderzoek.

Heel stom inderdaad. Ben dus niet de enige die deze ergenis heeft. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.