Huiskamer
Netherfield
28-02-2025 om 16:05
Ik had nieuwe borden besteld, 1 ervan zat kapot in de doos. Via de website een formulier ingevuld waarbij ik foto’s moest toevoegen van de doos met zichtbaar adreslabel, de verpakking in de doos en van het bord zelf. Krijg ik een mailtje van de klantenservice, waarin ze vragen om precies dezelfde foto’s! In een replymail de foto’s er maar weer aangehangen en ingestuurd. Konden ze de eerste niet goed zien? Waren ze niet goed? We gaan het zien. En ik ergerde me ook aan de aanhef van de e-mail, Beste (mijnvoornaam). Wat is er gebeurd met beste mevrouw mijnachternaam?
Dolfje
28-02-2025 om 16:08
Netherfield schreef op 28-02-2025 om 16:05:
En ik ergerde me ook aan de aanhef van de e-mail, Beste (mijnvoornaam). Wat is er gebeurd met beste mevrouw mijnachternaam?
oh ja verschrikkelijk , wij " moeten" dat ook in de mail maar ik doe dat bijna nooit bij de eerste mail.
Naminokurashi
28-02-2025 om 17:11
Dolfje schreef op 28-02-2025 om 16:08:
[..]
oh ja verschrikkelijk , wij " moeten" dat ook in de mail maar ik doe dat bijna nooit bij de eerste mail.
Daar heb ik ook een hekel aan. Ik heb niet met je geknikkerd, zeiden wij vroeger. Of ben geen familie van je
Mama-Inge
28-02-2025 om 18:46
Aan de communicatie in de groepsapp van kind zijn sport.
Er word gevraagd: wie komt er vanavond? (In verband met carnaval).
De 1 na de ander zegt te komen.
En dan ineens: de training gaat niet door.
Man vraagt wat de reden is en krijgt als antwoord: dat is privé.
Prima, maar schrijf dan, door privé omstandigheden kan de les niet door gaan.
Vervolgens een foto in de app, van de trainer, die in een ziekenhuisbed ligt met de opmerking richting mijn man: denk dat dit genoeg reden is.
Die foto vragen we niet om, privé is privé en meer hoeven we dan ook niet te weten, hoe vervelend het voor die man ook is.
Had het idee dat zijn vrouw zich aangevallen voelde door de vraag van man.
En nogal om aandacht zit te vragen.
Thora
28-02-2025 om 19:10
Ik zit ook in een aantal groepsapps en waar ik moeite mee heb is als iemand iets vraagt in de trant van......Heeft iemand en oude fiets over (zeg maar wat hoor). En dan de reacties. Ik niet, ik niet, ik niet. Ik ook niet. Helaas, ik niet.
Okee het is misschien beleefd. Maar dat was niet de vraag.
PinkFlower
28-02-2025 om 19:20
Mama-Inge schreef op 28-02-2025 om 18:46:
Vervolgens een foto in de app, van de trainer, die in een ziekenhuisbed ligt met de opmerking richting mijn man: denk dat dit genoeg reden is.
Die foto vragen we niet om, privé is privé en meer hoeven we dan ook niet te weten, hoe vervelend het voor die man ook is.
Kinderachtig ook. Alsof je kan ruiken wat er aan de hand is. Leg meteen uit. En dan is idd wegens prive omstandigheden ook een goede reden. Maar zo passief agressief met die foto....
Auwereel
28-02-2025 om 20:48
Cindy79 schreef op 28-02-2025 om 12:43:
Ook een hekel aan als ik een appje verstuur, en dan weken moet wachten. ( ach ja bellen kan ook natuurlijk )
Bellen kan echt niet meer, dat is alleen voor Noodgevallen met een hoofdletter!
Grindelwald
28-02-2025 om 20:59
Dolfje schreef op 28-02-2025 om 15:11:
[..]
precies dat is het. En het komt vast goed maar ze mogen van hogerhand best weten dat als het op een andere manier was gegaan het niet zo gevoeld had.
Maar goed het is weekend en de carnavals-spullen liggen klaar![]()
Veel plezier!
Dolfje
01-03-2025 om 10:50
Thora schreef op 28-02-2025 om 19:10:
Ik zit ook in een aantal groepsapps en waar ik moeite mee heb is als iemand iets vraagt in de trant van......Heeft iemand en oude fiets over (zeg maar wat hoor). En dan de reacties. Ik niet, ik niet, ik niet. Ik ook niet. Helaas, ik niet.
ja daar hebben mijn collegas ook een handje van. Krijg je 9 keer ik kan niet of ik ben er al. Dat laatste vind ik nog irritanter.
Netherfield
01-03-2025 om 11:12
Het handvat van mijn wasmand is gebroken. Vroeger ging ik dan naar de Blokker…
Wieder
01-03-2025 om 11:29
Netherfield schreef op 01-03-2025 om 11:12:
Wij hebben/hadden geen Blokker, dus ik ga voor zulke dingen naar Action. Misschien een alternatief?
Naminokurashi
01-03-2025 om 11:36
De Hema of Wibra
Rogue
01-03-2025 om 12:38
Xenos misschien, de website van de Blokker is nog in de lucht 🤔.
Thora schreef op 28-02-2025 om 19:10:
Ik ga daar zo slecht op.
kerst
01-03-2025 om 13:19
Overal de potten rabarber in de winkels op. Online niet te bestellen. Duurt nog minstens tot eind april voordat er nieuwe rabarber uit het seizoen er is. Hopelijk voor die tijd weinig regen!
Thora
01-03-2025 om 14:04
Mama-Inge schreef op 28-02-2025 om 18:46:
Dat is net zoiets als mensen die op Faceboek posten: Zit al 2 uur te wachten in het ziekenhuis................. Of #verdrietig.