Huiskamer
Loulou39
27-02-2025 om 21:32
Rogue schreef op 27-02-2025 om 21:18:
[..]
Ik werd om 0300 wakker, omdat ik naar de wc moest en kwam toen moeilijk in slaap, maar ben ergens helemaal knock-out gegaan want ik heb vriend's wekker niet eens gehoord (hij ook niet werd wakker van mijn wekker
![]()
)
Hahaha, toch nog goed ingehaald 😁
Dolfje
27-02-2025 om 21:36
Dat ik nu ff niet uit deze rotbui kom door wat er vandaag op het werk gebeurde. Krijg mijn zinnen niet verzet. Zou me moeten verheugen op het carnaval en andere leuke dingen maar heb nu nergens zin in.
Broodjebrie
27-02-2025 om 22:03
Dolfje schreef op 27-02-2025 om 21:36:
Dat ik nu ff niet uit deze rotbui kom door wat er vandaag op het werk gebeurde. Krijg mijn zinnen niet verzet. Zou me moeten verheugen op het carnaval en andere leuke dingen maar heb nu nergens zin in.

Yumi
27-02-2025 om 22:28
Aan het verslag van een gesprek, denk dat ik per ongeluk Chinees heb zitten wauwelen
Er staan dingen in die ik zo ongeveer gezegd heb, maar het tijdsbestek klopt niet en het was in een ander periode. Echt ik was blij met het gesprek, maar er mag een grote streep door de tekst, hier heb ik geen fuck aan 
Mayosate
28-02-2025 om 11:13
Ik blijf me ergeren aan mensen die weken lang niet reageren op een whatsapje, waarvan de inhoud nou niet echt koetjes-kalfjes niveau is. Een ‘goede’ vriendin een update gegeven mbt mijn gezondheid, het gaat niet zo goed de laatste weken helaas. Ben ook volledig ziek gemeld. Maar na 2 weken nog steeds geen reactie, maar wel continu actief op andere social media met posten enz. Die vriendin haat bellen, neemt ook nooit op als je belt dus de enige communicatie is via WhatsApp en af en toe als er een afspraak gemaakt wordt die niet door haar afgezegd wordt.
ik vind dit echt irritant worden, en asociaal eigenlijk. Ik wil helemaal op deze manier geen vrienden met iemand zijn maar ergens ben ik dan bang dat ik te hoge verwachtingen aan iemand stel omdat ik een reactie verwacht. Op z’n minst beterschap had ik verwacht oid
SuzyQFive
28-02-2025 om 11:17
Dolfje schreef op 27-02-2025 om 21:36:
Gaat het vandaag wat beter ?
Dolfje
28-02-2025 om 11:50
SuzyQFive schreef op 28-02-2025 om 11:17:
[..]
Gaat het vandaag wat beter ?
ik doe mijn best maar over en weer geapp hierover helpt niet echt. Krijg maandag in elk geval een gesprek.
Cindy79
28-02-2025 om 12:43
Ook een hekel aan als ik een appje verstuur, en dan weken moet wachten. ( ach ja bellen kan ook natuurlijk )
Aan het weer verkouden zijn, paar weken terug onwijs zere holtes, en nu hoesten en niesen, amper tot geen slaap gehad. En slaap de laatste tijd slecht.
Beterlaat2021!
28-02-2025 om 12:54
Ergernis : spitsuur in de Lidl. Eén gewone kassa open en 10 zelfscans. Wij moesten 2 x hulp inroepen, omdat er iets niet geaccepteerd werd door de zelfscan. Tenslotte kregen we ook nog een steekproef!!
En er was een jonge moeder op rolschaatsen in de winkel, met in de ene hand een wandelwagen met kind en in de andere een winkelwagen....
Schoondochter
28-02-2025 om 13:03
Mayosate schreef op 28-02-2025 om 11:13:
Ik blijf me ergeren aan mensen die weken lang niet reageren op een whatsapje, waarvan de inhoud nou niet echt koetjes-kalfjes niveau is. Een ‘goede’ vriendin een update gegeven mbt mijn gezondheid, het gaat niet zo goed de laatste weken helaas. Ben ook volledig ziek gemeld. Maar na 2 weken nog steeds geen reactie, maar wel continu actief op andere social media met posten enz. Die vriendin haat bellen, neemt ook nooit op als je belt dus de enige communicatie is via WhatsApp en af en toe als er een afspraak gemaakt wordt die niet door haar afgezegd wordt.
ik vind dit echt irritant worden, en asociaal eigenlijk. Ik wil helemaal op deze manier geen vrienden met iemand zijn maar ergens ben ik dan bang dat ik te hoge verwachtingen aan iemand stel omdat ik een reactie verwacht. Op z’n minst beterschap had ik verwacht oid
Een reactie verwachten van een vriendin is echt niet een te hoge verwachting hebben!
Grindelwald
28-02-2025 om 14:34
Schoondochter schreef op 28-02-2025 om 13:03:
[..]
Een reactie verwachten van een vriendin is echt niet een te hoge verwachting hebben!
Dit!
Betwijfel of het wel een echte vriendin is. Niet oppakken van telefoon, afspraken steeds afzeggen en nu geen reactie geven op jouw appje.
Ik zou het initiatief de komende tijd bij haar leggen en als ze geen contact zoekt weet je genoeg. Niet leuk natuurlijk maar geeft wel duidelijkheid.
Grindelwald
28-02-2025 om 14:38
Dolfje schreef op 28-02-2025 om 11:50:
[..]
ik doe mijn best maar over en weer geapp hierover helpt niet echt. Krijg maandag in elk geval een gesprek.
Hopelijk kan je dan je frustraties uiten! Zo vervelend dat je altijd je best doet op je werk en wanneer het puntje bij het paaltje komt daar dan geen waardering voor terug krijgt. Het wordt altijd maar vanzelfsprekend gevonden.
Koettie
28-02-2025 om 14:42
Ben in mn eentje een hoop aan het zeulen. Misverstand, dacht dat er mensen zouden helpen maar lag aan mij, had niet goed gelezen. Maar wil het wel af dus nu mn eentje hard bezig. Foutieve laminaat ligt inmiddels in de container.. Maar had wat voeten in de aarden. Buren hadden er allemaal shit in gedaan, dat er allemaal weer uitgegooid. Betaal bijna driehonderd euro voor een container, ruim je eigen zooi op!
Dolfje
28-02-2025 om 15:11
Grindelwald schreef op 28-02-2025 om 14:38:
[..]
Hopelijk kan je dan je frustraties uiten! Zo vervelend dat je altijd je best doet op je werk en wanneer het puntje bij het paaltje komt daar dan geen waardering voor terug krijgt. Het wordt altijd maar vanzelfsprekend gevonden.
precies dat is het. En het komt vast goed maar ze mogen van hogerhand best weten dat als het op een andere manier was gegaan het niet zo gevoeld had.
Maar goed het is weekend en de carnavals-spullen liggen klaar
)