Huiskamer
stokstaart
24-02-2025 om 08:45
Aan de Albert Heijn.
Steeds meer vega A-merken gaan eruit en alles wordt vervangen door Terra. En Terra is echt niet te hachelen. Van de week een blik kidneybonen die echt muf en melig smaakten. Hoezo krijg je het voor elkaar een kidneyboon suf en melig te laten smaken.
De sojayoghurt die naar karton smaakt, geef me mijn Oatly terug!
Ik ga wel naar de Jumbo voortaan.
Yumi
24-02-2025 om 09:18
stokstaart schreef op 24-02-2025 om 08:45:
Aan de Albert Heijn.
Steeds meer vega A-merken gaan eruit en alles wordt vervangen door Terra. En Terra is echt niet te hachelen. Van de week een blik kidneybonen die echt muf en melig smaakten. Hoezo krijg je het voor elkaar een kidneyboon suf en melig te laten smaken.
De sojayoghurt die naar karton smaakt, geef me mijn Oatly terug!
Ik ga wel naar de Jumbo voortaan.
Dat herken ik, laatst kreeg ik de yoghurt ipv de kwark van Terra bezorgd en dacht dat die bedorven was echt zo goor. Weggegooid en geld terug via de app.
stokstaart
24-02-2025 om 17:04
Ik vind de kwark ook niet te doen Yumi. Ik had altijd die van Oatly, die hebben ze eruit gegooid. Ze willen vooral dat men Terra troep koopt. Tegenwoordig haal ik dus Alpro unsweetend, die hebben ze nog wel en is wel lekker.
oudmaarnognietkoud
24-02-2025 om 17:42
Koettie schreef op 22-02-2025 om 10:10:
Ik ga zo naar een vloerenboer, gister alleen gehad over garantie en wanneer ze kunnen leveren. Dat is bij de meeste dinsdag al dus straks even met een fris hoofd nieuwe vloer uitzoeken. Mn zusje kan hem dan in ontvangst nemen en de keuken meneer is er dan ook. De vloermeneer al gebeld voor donderdag, hopelijk is de keuken dan al af. Als dat lukt is de vertraging maar een week.
En dan duimen op mn geld terug maar betwijfel het eigenlijk. Hoewel ik er wel moeilijk over ga doen, zodra de nieuwe ligt. Gelukkig geen dure vloer geweest.
Dit doet mij aan een oud topic denken van Djoels. De vloerhoer. Ik hoop dat het voor jouw soepeler verloopt. Verhuizen is zonder dit soort perikelen al stressvol genoeg.
kerst
24-02-2025 om 17:55
De verhuurder van mijn huis belde vorige week maandag op mijn vaste telefoon voor een huisafspraak.Mijn mobiele nummer heeft ze gelukkig niet. Ik heb donderdag teruggebeld, maar er was niemand bereikbaar wegens de voorjaarsvakantie
Nu vandaag weer op mijn antwoordapparaat verhuurder dat ze alleen nog komende donderdag om 9 uur kan. Dan had je eerder moeten bellen muts.
Yumi
24-02-2025 om 18:15
stokstaart schreef op 24-02-2025 om 17:04:
Ik vind de kwark ook niet te doen Yumi. Ik had altijd die van Oatly, die hebben ze eruit gegooid. Ze willen vooral dat men Terra troep koopt. Tegenwoordig haal ik dus Alpro unsweetend, die hebben ze nog wel en is wel lekker.
Ik neem die Terra voor de eiwitten/spieropbouw, zit 9 gr en de Alpro 4 per 100gr. Ben helemaal niet vd toetjes, maar ga de Alpro proberen, goed vd afwisseling
Yumi
24-02-2025 om 19:16
Nieuwe bril nodig, wat kost dat belachelijk veel tijd. Meting en bril uitzoeken 2 uur (afspraak) de keuze was snel gemaakt. Maar dan.... al die opties, glas keuzes genoeg en daarnaast iets voor mij nieuw een bril plan, soort huur van je bril met een verzekering voor schade, verlies of sterkte die verandert. Dan wil ik de voorwaarden, zien en doornemen 14 blz.
Niet te doen, om die reden geen keuze gemaakt, de hele rataplan mee naar huis genomen, dat plan lijkt leuk maar die kleine lettertjes
Jammer van de tijd, nou kan ik morgen nog 'n keer terug 🤨
HAHA!wait..what
24-02-2025 om 19:26
Scheur in de muur door een verbouwing (nu aan het slopen) aan de overkant. En ze zijn nog maar net begonnen dus waarschijnlijk blijft het hier niet bij 
Broodjebrie
24-02-2025 om 19:29
ik erger me aan de rommelige weken op mijn werk. Veel collega's zijn blijkbaar ziek of hebben vakantie. En zelf heb ik ook wat cliënten die op vakantie zijn dus ik val hier en daar in, zal blij zijn als ik volgende week zelf vakantie heb.. als het goed is is het daarna wel rustiger qua werk.
Schemerlampje
24-02-2025 om 22:54
HAHA!wait..what schreef op 24-02-2025 om 19:26:
Scheur in de muur door een verbouwing (nu aan het slopen) aan de overkant. En ze zijn nog maar net begonnen dus waarschijnlijk blijft het hier niet bij
Heb je goede voor en na foto’s, als bewijs? Dan kun je de schade misschien verhalen? En ik heb ook weleens gelezen dat er ergens de manier van slopen aangepast werd omdat er schade ontstond aan huizen in de buurt.
SuzyQFive
25-02-2025 om 07:51
HAHA!wait..what schreef op 24-02-2025 om 19:26:
Dat is verrot zeg! Alles heel goed vastleggen. Maak foto’s, ook van muren die nu nog goed zijn. Binnen en buiten.
Meld dit ook meteen bij de opzichter en bouw-en woningtoezicht van je gemeente.
Ik woon in het bevingsgebied en het is hier zeker een paar keer per jaar raak met scheuren.
Netherfield
25-02-2025 om 08:12
Ik erger me aan hoe een kennis met haar kinderen omgaat. Gescheiden, ex gaat elk jaar in de zomer met de kinderen op vakantie naar het buitenland. Omdat zij vindt dat de kinderen daar erg moe van worden, gaat ze met vriend en kinderen een weekje naar een huisje in Nederland, niet op een park oid. Nu heeft ex besloten dit jaar toch niet met de kinderen op vakantie te gaan en gaat zij als kinderen bij ex zijn, met vriend een weekje weg. Dus, zegt ze, gaan de kinderen maar een keer niet op vakantie dit jaar. Daarnaast gaan ze ook bijna nooit een dagje weg met ze. Kinderen zeggen, met mama doen we nooit iets leuks. Ik vind het gewoon sneu.
HAHA!wait..what
25-02-2025 om 12:11
SuzyQFive schreef op 25-02-2025 om 07:51:
[..]
Dat is verrot zeg! Alles heel goed vastleggen. Maak foto’s, ook van muren die nu nog goed zijn. Binnen en buiten.
Meld dit ook meteen bij de opzichter en bouw-en woningtoezicht van je gemeente.
Ik woon in het bevingsgebied en het is hier zeker een paar keer per jaar raak met scheuren.
Bedankt voor de tips! We hebben er een foto van gemaakt en buurvrouw heeft hetzelfde. Maar de gemeente gelooft niet dat het daardoor komt.. foto's van ervoor hebben we niet! Maar gaan nu maar wel foto's van alles maken.
Wat rot dat je er zoveel last van hebt! Hebben jullie 'gewoon' pech of wordt er wel wat geregeld?
HAHA!wait..what
25-02-2025 om 12:21
Ik erger me er trouwens ook aan dat ik slecht ben in in knopen doorhakken!
Wasmachine gaat het binnenkort een keer begeven denk ik (is 14 jaar dus op zich niet gek) dus op zoek naar een nieuwe.
Ik dacht aan een AEG want die hebben we nu ook maar er zitten zoveel verschillende snufjes op tegenwoordig! Stoomfunctie, automatische dosering en bedienen via app e.d.
Ik weet echt niet meer wat ik moet kiezen, haha! Enige belangrijke vond ik voor mijn zoektocht dat het minimaal een 8 kg en 1600 toeren wasmachine moest zijn.. En nu krijg ik stress omdat ik bang ben dat ik de verkeerde keuze maak als ik voor een basic exemplaar ga 😅
Mayosate
25-02-2025 om 12:41
HAHA!wait..what schreef op 25-02-2025 om 12:21:
Ik erger me er trouwens ook aan dat ik slecht ben in in knopen doorhakken!
Wasmachine gaat het binnenkort een keer begeven denk ik (is 14 jaar dus op zich niet gek) dus op zoek naar een nieuwe.
Ik dacht aan een AEG want die hebben we nu ook maar er zitten zoveel verschillende snufjes op tegenwoordig! Stoomfunctie, automatische dosering en bedienen via app e.d.
Ik weet echt niet meer wat ik moet kiezen, haha! Enige belangrijke vond ik voor mijn zoektocht dat het minimaal een 8 kg en 1600 toeren wasmachine moest zijn.. En nu krijg ik stress omdat ik bang ben dat ik de verkeerde keuze maak als ik voor een basic exemplaar ga 😅
Ik ben laatst voor een redelijk basic exemplaar van Samsung gegaan (eco bubbel) en ben er blij mee. Ik gebruik maar 2 was standen (katoen en dagelijkse was) dus al die extra opties waren voor mij niet nodig. Heb er geen spijt van en scheelde enorm veel geld