Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Koettie schreef op 21-02-2025 om 14:45:

Krijg een punthoofd van de gamma. Moet perse wachten op de leverancier voor 'de beste oplossing'. Gewezen op hun eigen voorwaarden, dat zij verantwoordelijk zijn voor geleverde spullen en zij vinden op antwoord van de leverancier wachten verantwoordelijkheid nemen. Mn dichten pakken worden vrijdag opgehaald en over nieuws van de de open pakketen moet ik dus wachten terwijl het mega in de weg ligt allemaal. Morgen ergens maar nieuwe vloer scoren. Meteen twee weken vertraging door dit grrr

Lekker makkelijk afgeschoven van Gamma. Bloed irritant idd want je hele planning loopt zo in de soep. 

oh koettie wat balen weer joh..

Ik baal van de ns. Uitgerekend dit weekend dat ik naar een evenement ga hebben ze werkzaamheden. Dus maar eerder van huis.. zal mij benieuwen hoelaat ik vanavond thuis ben.

Ik ga zo naar een vloerenboer, gister alleen gehad over garantie en wanneer ze kunnen leveren. Dat is bij de meeste dinsdag al dus straks even met een fris hoofd nieuwe vloer uitzoeken. Mn zusje kan hem dan in ontvangst nemen en de keuken meneer is er dan ook. De vloermeneer al gebeld voor donderdag, hopelijk is de keuken dan al af. Als dat lukt is de vertraging maar een week. 

En dan duimen op mn geld terug maar betwijfel het eigenlijk. Hoewel ik er wel moeilijk over ga doen, zodra de nieuwe ligt. Gelukkig geen dure vloer geweest. 

Aan mijn af en toe impulsieve ik. Plamuur voor de zoldertrap gekocht en moest ik natuurlijk direct even proberen, maar ik wou eigenlijk een kast van de overloop naar zolder verhuizen omdat ik de overloop wou schilderen. Even paar uurtjes wachten dan maar.

Dat geboor van de buren, nu al bijna twee weken af en aan. Er blijven daar geen muren meer over!
En het meest irritant vind ik dan dat “net niet boren”, dat het een beetje zo’n klagelijk geluid is. Boor dan even echt een gat…

Loulou39 schreef op 22-02-2025 om 14:36:

Dat geboor van de buren, nu al bijna twee weken af en aan. Er blijven daar geen muren meer over!
En het meest irritant vind ik dan dat “net niet boren”, dat het een beetje zo’n klagelijk geluid is. Boor dan even echt een gat…

Waarschijnlijk draaien ze dan een schroef in 😂

SuzyQFive schreef op 22-02-2025 om 14:57:

[..]

Waarschijnlijk draaien ze dan een schroef in 😂

O echt? Haha dat wist ik niet. Nou dan hebben ze zeker weten een muur vol schroeven 😅

Hadden man en ik ons verheugd om samen op de bank Rizzoli & Isles te kijken, komt er opeens een suffe film…

Schemerlampje schreef op 22-02-2025 om 20:10:

Hadden man en ik ons verheugd om samen op de bank Rizzoli & Isles te kijken, komt er opeens een suffe film…

Wou ik dus ook kijken. Wat ik wel weet is dat 11 maart seizoen 4 is, maar dat is pas om middernacht 

Ik zou Amazon prime nemen. Daar staan alle seizoenen van Rizzoli op. Kan je tenminste doorkijken.

Vanmiddag vergeten te lunchen.
Hopelijk niet vannacht wakker daardoor.

Schemerlampje schreef op 22-02-2025 om 20:10:

Ik heb uit frustratie mijn prime abonnement weer opnieuw aangeslingerd. Pakken ze eerst mijn vooravond af door het naar de zaterdag te verplaatsen en poef weg

oudmaarnognietkoud schreef op 21-02-2025 om 18:16:

[..]

Afgelopen zomer zoon uit zn werk gehaald. Toen ik uit mijn auto stapte had ik mijn zonnebril op de passagiersstoel gelegd.

Zoon stapt in en zonder iets te zeggen had hij mijn bril op de bestuurdersstoel gelegd.

Waardoor ik dus op die bril ging zitten. Was een bril van een tientje maar het metalen pootje brak af en stak achterin mijn bovenbeen. En goed diep ook, auw auw, daar heb ik best een poosje last van gehad.

Maar dat was dus een oude ergernis.

Aiii dat klinkt pijnlijk. Maar het moet wel een stevige bril zijn geweest, die van mij verbuigt al als je ernaar kijkt.  

Vanmiddag klein flesje tonic gekocht om vanavond een Gin Tonic te maken. Net geopend en ik neem een slok... zit er geen prik meer in. Kan meteen de gootsteen in.

Geen oog dicht gedaan vannacht, volgens mn telefoon nog geen drie uur geslapen. Kan best kloppen. Echt zin om te werken vandaag, pff. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.