Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Aan mijn linkerknie, die uit het niets heeft besloten pijn te gaan doen. Beterschap aan alle zieken!

Ik ben na een goede nachtrust (hè, gelukkig, eindelijk weer eens lekker slapen) weer opgeknapt. Kennelijk hielp de extra deken, ik werd regelmatig om 4 uur 's ochtends wakker en sliep daarna slecht. Nu wel even wakker maar daarna weer geslapen als een roosje!
Ik heb nog wel een wat schrale keel, maar veeeeeeeel helderder dan gisteren.

Aan mijn man die momenteel door dichte oren heel weinig hoort. Zo irritant. Niet dat hij er iets aan kan doen natuurlijk. Ironisch genoeg waren we vanmiddag ook nog bij de KNO arts, maar dat was voor mijn oren. Ik heb buisjes laten plaatsen en hoor nu allerlei ruis die ik anders niet hoorde. Nog een ergernis was dat ik volgens de afspraak een half uur eerder aanwezig moest zijn voor de verdoving en uiteindelijk natuurlijk pas een kwartier na de echte tijd aan de beurt was. Dus een half uur extra zitten wachten voor niks. 

@Tara, ik spuit zelf mijn oren uit met een klein blaasbalgje dat ik vul met lauw water. Misschien is dat iets voor je man. Als je zoekt op oorspuit ballonpomp vind je er wel. 

Papieren zakdoekje in de zwarte was   

Vergeten mijn antibiotica te druppelen door extreme drukte op het werk.

Yumi schreef op 18-02-2025 om 18:36:

Oooh nee dat is een ellende

Yumi schreef op 18-02-2025 om 18:36:

The worst… 

Heb trouwens ook wel eens een luier in de was gehad. 

teveel, poes maakt er een zooitje van vandaag,  had zowel vanmorgen als vanmiddag lopen kotsen.
en een paar uur geleden in zijn eigen rotzooi gestaan dus kon weer gaan dweilen.
en ik probeer een resevering temaken en na 2 dagen eindelijk een restaurant, maar nu wordt de dag een probleem 

wilde morgen naar de film, maar de film waar ik graag heen wil draait niet en ik wil donderdag de stad zoveel mogelijk mijden iets met voetbal supporters 

dat ik om half 7 al klaarwakker was.

Dat keiharde geboor hiernaast. Gisteren konden mijn kinderen smiddags geen dutje doen door de teringherrie. Ik heb kapotharde hoofdpijn want de 2000ste terrornacht met de kinderen en dan dit vanaf sochtendsvroeg. Het lijkt wel alsof ze hier binnen enkele seconden door de muur komen. 

Moederkareltje schreef op 19-02-2025 om 09:45:

Dat keiharde geboor hiernaast. Gisteren konden mijn kinderen smiddags geen dutje doen door de teringherrie. Ik heb kapotharde hoofdpijn want de 2000ste terrornacht met de kinderen en dan dit vanaf sochtendsvroeg. Het lijkt wel alsof ze hier binnen enkele seconden door de muur komen.

Kan je bij vrienden terecht waar je 'n paar uur uit de herrie bent, of naar de bibliotheek? Mijn kleinkind vindt de bib helemaal geweldig en moeders kan met een drankje toekijken.(kindergedeelte)

Yumi schreef op 19-02-2025 om 10:05:

[..]

Kan je bij vrienden terecht waar je 'n paar uur uit de herrie bent, of naar de bibliotheek? Mijn kleinkind vindt de bib helemaal geweldig en moeders kan met een drankje toekijken.(kindergedeelte)

Ik trek de beste vent straks gewoon door de muur heen. Mijn dochter moet haar ochtendslaapje doen. 

Ik ga morgen weer een paar dagen naar familie. Was gisteren wel veel weg om de herrie te ontlopen maar nu met de hoofdpijn geen puf voor. 

Ben weer te laat met vakantie nemen. Leer het ook nooit en nu poef is accuut al mn energie op. Maandag al weekje vrijgevraagd voor maart maar merkte vanmorgenop werk dat ik beetje op was. Vandaag en morgen grotendeels vrij. Vanmorgen één afspraak en morgenmiddag ook eentje. Verder vrij, even niets doen. 

AH die steeds vroeger op de stoep staat, 7.30u aanbellen de volgende keer doe ik niet open  heb er de hele morgen last van. In alle vroegte als ik net wakker ben met boodschappen aan de gang... ik trek dat niet.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.