Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Ik kan de situatie niet neerzetten, te specifiek en te herkenbaar. Maar wat kunnen kopers van een huis irrationeel, onzakelijk, slordig en nalatig en brutaal zijn zeg. Ik zou graag de stekker uit het hele proces trekken en ze de pest laten krijgen maar dat gaat helaas niet.

Auwereel schreef op 13-02-2025 om 19:55:

[..]

Ik moest een cavia met een oogprobleem met vergelijkbare zalf behandelen en had hetzelfde probleem, en natuurlijk ook dat zo'n beestje niet stil wil zitten. De volgende keer moet ik dus een manier vinden om de caaf te laten knipperen.

Even blazen 

lientje69 schreef op 14-02-2025 om 08:15:

[..]

Dat vind ik ook ja. Heb deze net 4 jaar nu. Ik neem express al een vrij goedkope. Geef er niet meer dan 300 euro aan uit. Maar het blijft zonde. Het ding wordt traag, laadt niet lekker meer op ( moet steeds met het stekkertje rommelen voor goed contact. )

Misschien heb je lint in je oplaadpunt? 
Dochter heeft een Samsung A55, die maakt echt mooie foto’s en is niet duur. 

SuzyQFive schreef op 14-02-2025 om 12:45:

[..]

Even blazen

Dat ga ik onthouden (en even uitproberen bij gezonde cavia's)

Marin125 schreef op 13-02-2025 om 14:21:

[..]

Eerst even een paar maal knipperen voor je het tubetje weg trekt. Breekt het sliertje af.

Helaas heeft niet gewerkt, het moet in mijn oog niet in mijn wimpers.

Week lang die plakzooi rond mijn oog en het lijkt niets te doen. Voorgeschreven voor week, maar mag volgens gebruiksaanwijzing max 2 weken. Toch nog even volhouden, ontsteking zit er al 2 maanden 

Heb ik vakantie, gaan ze maandag de badkamer bij de buren renoveren 😖. 

SuzyQFive schreef op 14-02-2025 om 19:11:

Heb ik vakantie, gaan ze maandag de badkamer bij de buren renoveren 😖.

Oh ellende! Dat wordt herrie.

Yumi schreef op 14-02-2025 om 13:48:

[..]

Helaas heeft niet gewerkt, het moet in mijn oog niet in mijn wimpers.

Week lang die plakzooi rond mijn oog en het lijkt niets te doen. Voorgeschreven voor week, maar mag volgens gebruiksaanwijzing max 2 weken. Toch nog even volhouden, ontsteking zit er al 2 maanden

Zalf wat opwarmen door even in je handen te houden (is het minder stug).

Onderste ooglid iets naar beneden trekken. Zalf in het oog. Bij het "einde" stoppen, ooglid loslaten, knipperen (zalf zit in het oog) en tube weg halen. Zou je hooguit op dat plekje wat op je wimpers kunnen krijgen.

Moet wel zeggen dat ik het zo bij mijn patiënten doe. Zelf nog niet nodig gehad. 

https://youtu.be/R3SYGKfJ90s?si=7ke4yf-S6D_aPqS3 

Ik laat ze dus iets eerder knipperen om het sliertje af te breken.

Beterlaat2021! schreef op 14-02-2025 om 09:51:

Denk ook eens aan refurbished.

Naar gekeken. Was 40 euro goedkoper.  Dan koop ik toch echt liever nieuw..

SuzyQFive schreef op 14-02-2025 om 12:50:

[..]

Misschien heb je lint in je oplaadpunt?
Dochter heeft een Samsung A55, die maakt echt mooie foto’s en is niet duur.

Ik heb een onverwoestbare. Ken mezelf

Soort bouwtelefoon. Kan van 1,5 meter vallen zonder schade, half uur onder water enz. Kost momenteel in de vernieuwde uitvoering  298 euro. Hoe scherp foto's  ed zijn vind ik niet  superbelangrijk. Als dat er een beetje redelijk uitziet ben ik al tevreden.  Gebruik hem vooral voor internet, facebook, WhatsApp en bankieren en een spelletje.  Hoeft niet heel luxe voor mij. 

Ugh.. We hebben sinds november een nieuwe badkamer en toilet.
We vonden de afwerking van het plafond naar de deur/raam toe nogal vreemd maar we dachten dat het misschien niet anders kon. 
Toch foto's gestuurd naar de badkamer meneer en hij had het weer doorgestuurd naar het bedrijf die het plafond had geplaatst. Ondertussen kwam er op de badkamer op dat slecht afgewerkte stuk ook al schimmel.

Deze week hadden ze eindelijk tijd om langs te komen. Hij dacht dat hij voor een kapot lampje kwam (ook al zo gek). Toen ik hem wees op het plafond zei ie dat ze dat altijd heel anders afwerkten en wie dat in godsnaam zo gemaakt had. Hij kon het niet zo oplossen en nu moeten beide plafonds er waarschijnlijk helemaal uit weer.

Zul je net zien dat ik er weer een dag vrij voor moet vragen ofzo. Ik hoop maar dat ze het wel op een nette manier gaan oplossen en het niet een te groot gedoe oplevert! 

lientje69 schreef op 14-02-2025 om 19:38:

[..]

Ik heb een onverwoestbare. Ken mezelf

Maar dan nog kun je lint in je oplaadpunt hebben, had je dat gecheckt? Mijn buurvrouw had dat laatst ook, was zo opgelost.

Loulou39 schreef op 14-02-2025 om 20:55:

[..]

Maar dan nog kun je lint in je oplaadpunt hebben, had je dat gecheckt? Mijn buurvrouw had dat laatst ook, was zo opgelost.

Ik vraag me nu al een tijdje af wat lint in je oplaadpunt zou kunnen zijn 🤔😅. Ik weet wat lint is en wat een oplaadpunt is,  maar met de combinatie van woorden kunnen mijn hersenen niet veel... 

Dolfje schreef op 14-02-2025 om 10:01:

Aan mezelf. Eigenlijk aan de kruimels in de besteklade maar dat is al weken en elke keer denk ik " dadelijk even schoonmaken" maar dan doe ik de la dicht en vergeet ik de kruimels. Tot ik weer bestek nodig heb

Ben je niet de enige, ik heb thuis ook zo'n la, iedere keer als ik weer thuis kom denk ik van 'oh ja even doen" het gebeurd. Nu zit ik weer op zee en die kruimels, ach niemand die het ziet en zo gaat het al 2 jaar.

Zeefietser schreef op 14-02-2025 om 21:24:

[..]

Ben je niet de enige, ik heb thuis ook zo'n la, iedere keer als ik weer thuis kom denk ik van 'oh ja even doen" het gebeurd. Nu zit ik weer op zee en die kruimels, ach niemand die het ziet en zo gaat het al 2 jaar.

ik heb het vanmorgen schoongemaakt. Om daarna te realiseren dat de la daaronder ook vol kruimels zat. En nu nog zit

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.