Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Zin in chocola/iets lekkers. Maar op dit moment alleen maar dingen in huis die mwoah zijn..
En ik moet nog boodschappen doen maar dan haal ik waarschijnlijk te veel ongezonde dingen 😅

lientje69 schreef op 12-02-2025 om 10:43:

[..]

Overigens kan je veel vinden op farmaceutisch kompas. Tik je geneesmiddel in en je hebt alle info erover. Ik heb het als app op mijn telefoon staan maar via de site kan ook ( werk in de zorg )

Of op apotheek.nl Dat is toegankelijker voor "leken". 

Yumi schreef op 12-02-2025 om 12:11:

Gebruik een al een aantal dagen antibiotica voor een ontsteking aan mijn oog, althans dat probeer ik, maar wat een drama om het in mijn oog te krijgen.
Ooglid omlaag en een sliertje in het gootje trekken. Klinkt simpel, maar als je het tubetje wegtrekt blijft dat spul aan de tube hangen, en laat niet los.

Eerst even een paar maal knipperen voor je het tubetje weg trekt. Breekt het sliertje af.

Marin125 schreef op 13-02-2025 om 14:21:

[..]

Eerst even een paar maal knipperen voor je het tubetje weg trekt. Breekt het sliertje af.

Ga ik morgen proberen 👍️

Verplicht werkoverleg op het werk en geen enkele parkeerplaats te vinden... drama.

Ben helemaal gesloopt van deze week. Jammer dat ik niet drie dagen pm menstruatieverlof kan nemen. God wat moest ik mezelf voortslepen deze week. Eten bestellen en vroeg naar bed. 

En vriend is op vakantie en ben er wel weer klaar mee. Had t niet verwacht maar mis hem. Gelukkig zondagavond weer terug 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

13-02-2025 om 18:20

ik moet morgen voor het eerst naar school, en er zijn nu al 2 leraren niet aanwezig, en ik heb geen idee wat ik morgen moet doen

Marin125 schreef op 13-02-2025 om 14:21:

[..]

Ik moest een cavia met een oogprobleem met vergelijkbare zalf behandelen en had hetzelfde probleem, en natuurlijk ook dat zo'n beestje niet stil wil zitten. De volgende keer moet ik dus een manier vinden om de caaf te laten knipperen.

Mijn telefoon  begint " af " te raken. En nu moet ik dus een nieuwe. Naast dat ik het zonde van mijn geld vind, heb ik er zo'n hekel aan.  Alles weer installeren, overzetten en maar hopen dat er niks mist/ alles werkt.  En ik ben al niet zo super handig met dat soort dingen.  Grrrr. Grote ergernis.

lientje69 schreef op 13-02-2025 om 22:22:

Mijn telefoon begint " af " te raken. En nu moet ik dus een nieuwe. Naast dat ik het zonde van mijn geld vind, heb ik er zo'n hekel aan. Alles weer installeren, overzetten en maar hopen dat er niks mist/ alles werkt. En ik ben al niet zo super handig met dat soort dingen. Grrrr. Grote ergernis.

Snap ik zo! Maar het bleek hier zo veel makkelijker dan waar ik bang voor was.

Ik keek er enorm tegenop, terwijl de telefoons al het werk deden: ongeveer 15/20 minuten en het was klaar.

Maar het blijft zonde van geld en materialen dat mobieltjes maar zo kort meegaan

Auwereel schreef op 14-02-2025 om 07:43:

Maar het blijft zonde van geld en materialen dat mobieltjes maar zo kort meegaan

Dat vind ik ook ja. Heb deze net 4 jaar nu. Ik neem express al een vrij goedkope. Geef er niet meer dan 300 euro aan uit. Maar het blijft zonde. Het ding wordt traag, laadt niet lekker meer op ( moet steeds met het stekkertje rommelen  voor goed contact. )

Denk ook eens aan refurbished.

Aan mezelf. Eigenlijk aan de kruimels in de besteklade maar dat is al weken en elke keer denk ik " dadelijk even schoonmaken" maar dan doe ik de la dicht en vergeet ik de kruimels. Tot ik weer bestek nodig heb

Beterlaat2021! schreef op 14-02-2025 om 09:51:

Denk ook eens aan refurbished.

Heb pas een nieuwe telefoon gekocht, deed het prima maar 5 jaar oud geen updates meer. Om die reden kon ik de bank app binnenkort niet meer gebruiken, dus daar zou ik wel op letten. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.