Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Gekrijs bij de buurtspeeltuin op dit moment

Rogue schreef op 11-02-2025 om 18:11:

[..]

wat een muts,

[..]

had ik laatst ook ruim gvd je rommel op

Jaa echt letterlijk schijtirritant.. 

Broodjebrie schreef op 11-02-2025 om 14:18:

ik stapte toen straks uit de auto en op het moment dat ik de straat over wil steken naar cliënt stap ik in hondenstront. Gadverdamme

Ik haat dit. Ook zo leuk als je na het staan in een drol je auto instapt. En het dan begint te ruiken in de auto. En alles onder de poep zit. 😡

Grindelwald schreef op 11-02-2025 om 18:31:

[..]

Ik haat dit. Ook zo leuk als je na het staan in een drol je auto instapt. En het dan begint te ruiken in de auto. En alles onder de poep zit. 😡

Oh dat is helemaal ellende 

QuarterlyDinosaur18

QuarterlyDinosaur18

11-02-2025 om 19:20

Normaal zijn de buikkrampen rondom ongesteldheid niet zo geniepig maar wat is het nu irritant pijnlijk. Duik even een paar uur onder een fleecedeken in de lappenmand en ga ook niet koken. Hutspot uit de vriezer opwarmen en Netflixen. 

Edit, nee HBO. Een andere forummer had het over GOT. Die kan best in de herhaling. 

Mensen die vrap/frap zeggen als het over wrap gaat. Hoor dat steeds vaker in filmpjes op social media.

Aan het ( nu al) urenlange gekrijs, geschreeuw en met deuren gooien van mijn puberburen. Ik heb 5 minuten geleden moeder geappt dat ik dat gekrijs langzamerhand zat begin te worden.” Ik ook, appte ze terug, maar ze hebben ruzie, dus ik weet niet hoe ik het stil moet krijgen.”
Ik heb terug geappt dat ik met plezier even langskom om ze wat manieren te leren. 
“ nou, nou”, kreeg ik terug. Nu ben ik helemaal witheet.

Koko67 schreef op 11-02-2025 om 19:56:

Aan het ( nu al) urenlange gekrijs, geschreeuw en met deuren gooien van mijn puberburen. Ik heb 5 minuten geleden moeder geappt dat ik dat gekrijs langzamerhand zat begin te worden.” Ik ook, appte ze terug, maar ze hebben ruzie, dus ik weet niet hoe ik het stil moet krijgen.”
Ik heb terug geappt dat ik met plezier even langskom om ze wat manieren te leren.

Ik had als ouder gezegd: je bent welkom, ik zet de deur alvast open.

Koko67 schreef op 11-02-2025 om 19:56:

Dus die moeder zit wanhopig met haar handen in het haar en jij gaat dreigen? Ik snap wel dat ze niet zo goed weet hoe te reageren.

En ik snap ook dat jij hier helemaal gek van wordt. Is het ondertussen wat rustiger?

Aan automobilisten die hun auto niet sneeuwvrij hadden gemaakt. 

Aan het eeuwige grauwe grijze flutweer

De bemoeizucht (in mijn ogen) van schoonfamilie. Als we hulp nodig hebben vragen we het wel. 

Dat er iemand gisteravond of vannacht over gegeven heeft in/rond het toilet en niet goed opgeruimd/ schoon gemaakt is.
Kom ik uit bed om te gaan werken, mag ik eerst nog gaan poetsen 

Mama-Inge schreef op 12-02-2025 om 03:22:

Dat er iemand gisteravond of vannacht over gegeven heeft in/rond het toilet en niet goed opgeruimd/ schoon gemaakt is.
Kom ik uit bed om te gaan werken, mag ik eerst nog gaan poetsen

ik had de hele famiie wakker gemaakt .

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.