Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Dolfje schreef op 11-02-2025 om 06:38:

Veel te vroeg wakker geworden met een stijve nek en koppijn

O bah. Hiervan heb ik ook net anderhalve dag achter de rug. 

Sneeuw en ijzel😡

Ik snap het dat iemand op een forum en ander wil aanspreken op grensoverschrijdend forumgedrag maar waarom quote je dat grensoverschrijdende bericht dan? Als er dan anderen zijn die melden en de moderator haalt het originele bericht weg dan blijft het alsnog leesbaar in de 4-5 (?) Berichten waarin het gequote is. 
Meldt bij de moderator of spreek de schrijver aan met diens naam en de tijd dat het bericht geplaatst is. Zo van: Pietje ik vind jouw bericht van vandaag geplaatst om 11.28 niet door de beugel kunnen. 

NB: Ik heb even gewacht met dit bericht typen om te voorkomen dat iedereen het weggehaalde bericht makkelijk kan terugvinden , omdat het ergens op de laatste pagina staat. 

Heb zo'n hersenmist vandaag, krijg echt niets nuttigs uit mn handen terwijl het juist een goed moment is om mn werk administratieve bij te werken want loop achter. 

En elektricien belt net dat het raam in mn slaapkamer kapot is. Hij vermoed een vogel oid, zit echt duidelijk begin in t midden van het raam. Ook flut enkelglas en overwoog al nieuwe deur maar nu moet ik wel. Grr kan ook weer op mn lijstje. 

ik stapte toen straks uit de auto en op het moment dat ik de straat over wil steken naar cliënt stap ik in hondenstront. Gadverdamme 

Broodjebrie schreef op 11-02-2025 om 14:18:

ik stapte toen straks uit de auto en op het moment dat ik de straat over wil steken naar cliënt stap ik in hondenstront. Gadverdamme

😝

Ik heb een paar dagen geleden een leuke film opgenomen van Canvas, België.  Engels, met veel goede acteurs. (Helen Mirren, Julie Walters, John Alderton). Nu is het een uitgelezen ogenblik om deze te gaan bekijken (regen, regen, regen).  
Blijkt dat de film ruim een half uur te laat is begonnen...!. &*&^^#$#$@.   Dan heeft het geen zin om hem te gaan bekijken, want dan mis ik het einde..   Jammerrrr.

Beterlaat2021! schreef op 11-02-2025 om 15:55:

Ik heb een paar dagen geleden een leuke film opgenomen van Canvas, België. Engels, met veel goede acteurs. (Helen Mirren, Julie Walters, John Alderton). Nu is het een uitgelezen ogenblik om deze te gaan bekijken (regen, regen, regen).
Blijkt dat de film ruim een half uur te laat is begonnen...!. &*&^^#$#$@. Dan heeft het geen zin om hem te gaan bekijken, want dan mis ik het einde.. Jammerrrr.

Heb je via ziggo of andere provider nog geen "opname" functie?  Dan klik ik aan dat ik een film wil opnemen en dan doet ziggo dus echt die film bewaren ook als de film te laat begint. Klein nadeel dat je opname na een jaar weg is. Maar binnen en jaar kijken lukt meestal wel.

Dat hád ik gedaan, maar hij is dus véél te laat begonnen, normaal is er voor en na 5 á 10 minuten extra. Normaal is dat ruim genoeg.
Hij was op VRT1, Belgie en daar kun je niet 'terugkijken', heb ik even gecheckt. (Net zoals bij de BBC).

Ik had vanochtend om 10.15 gebeld naar de woningstichting voor een vraag. Het is nu 16.13 en ben niet terug gebeld. Om half 5 gaan ze dicht. Ik hoop niet dat ik morgen word terug gebeld want dan ben ik er niet. Donderdag pas weer en vrijdag ben ik er ook niet, maar dan sluit kantoor van de woningstichting om 12.00

Naminokurashi schreef op 11-02-2025 om 16:15:

Ik had vanochtend om 10.15 gebeld naar de woningstichting voor een vraag. Het is nu 16.13 en ben niet terug gebeld. Om half 5 gaan ze dicht. Ik hoop niet dat ik morgen word terug gebeld want dan ben ik er niet. Donderdag pas weer en vrijdag ben ik er ook niet, maar dan sluit kantoor van de woningstichting om 12.00

Is een mail sturen een optie?

zo goor!

Grindelwald schreef op 10-02-2025 om 13:17:

Dat ik alweer mijn leesbril kwijt ben. Heb zo'n goedkope van de Hema. Ga nu daar maar weer naar toe om er een stuk of 3 te kopen.
Ben nu net mijn moeder, die had vroeger overal leesbrillen liggen.

Ik moest stiekem altijd een beetje lachen om mijn pa, hij had overal leesbrilletjes liggen. Nu ben ik 60+ en ik heb een leesbril in mijn zithoekje, eentje in de keuken, eentje in mij handtas en eentje in mijn rugzak 

Sorry pa 

Loulou39 schreef op 10-02-2025 om 21:05:

Dank voor deze lieve reacties 💕

wat een muts,

had ik laatst ook ruim gvd je rommel op 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.