Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Hier nog steeds hoesten, benauwd en koppijn. Ga straks wel werken maar doe heel rustig aan.
Morgen vrij en moet zaterdag ook weer. De rest van het weekend wordt dus weer niks ondernemen want man is sinds gisteren  snotverkouden.

Dolfje schreef op 30-01-2025 om 08:33:

Hier nog steeds hoesten, benauwd en koppijn. Ga straks wel werken maar doe heel rustig aan.
Morgen vrij en moet zaterdag ook weer. De rest van het weekend wordt dus weer niks ondernemen want man is sinds gisteren snotverkouden.

Beterschap!

lientje69 schreef op 30-01-2025 om 08:27:

[..]

Oh jakkes Klinkt niet leuk. Heb je hulp bij de verwerking?

Nee al een aantal jaren niet meer. Het is op moment heel rustig ondanks dat ik niet echt wat heb verwerkt. Ik kan de dingen doen die ik wil doen en op zich slaap ik goed op af en toe een nacht na. Heb gister een enquete ingevuld over ellende van vroeger en denk dat het m daar in zit. 

stokstaart schreef op 30-01-2025 om 08:53:

[..]

Nee al een aantal jaren niet meer. Het is op moment heel rustig ondanks dat ik niet echt wat heb verwerkt. Ik kan de dingen doen die ik wil doen en op zich slaap ik goed op af en toe een nacht na. Heb gister een enquete ingevuld over ellende van vroeger en denk dat het m daar in zit.

Hopelijk blijft het dan niet te lang hangen meer. Anders is EMDR nog een oplossing.  Zo heb ik een trauma  uit mijn jeugd grotendeels weten te verwerken. Dolfje , beterschap! Hier lijkt het ergste na een dikke week gelukkig  achter de rug te zijn. Nog niet fit maar er zit verbetering in. 

Waarom gaat iemand snotverkouden naar de bioscoop? Blijf thuis, met je gehoest en gesnotter, ik word daar heel onrustig van   

stokstaart schreef op 30-01-2025 om 08:53:

[..]

Zou goed kunnen inderdaad, dat de trigger daardoor komt. 

Notabene tijdens het sporten schiet er iets in mijn hand. Nu al twee dagen pijn. Waarschijnlijk iets met pezen, Quervain.

Ik moest bloed prikken in lab, in brief stond dat ik ook urine moest meenemen. In order bij lab staat niets. Moet ik naar de afdeling lopen, zijn ze dicht tot 13.00
 Mag ik even 40 minuten wachten om vervolgens daarna weer bij het lab te gaan wachten. Ik dacht dat lunchpauzes altijd een half uur was. Even fout gedacht

Dat mijn abonnement op Kobo Plus van €10 naar €12 euro gaat.
Echt een belachelijke verhoging van 20%.
Ik zit er serieus over te denken om het abonnement op te zeggen.

Loulou39 schreef op 30-01-2025 om 16:36:

Ja ik baal ook. Niet eens zozeer omdat ik het niet kan betalen, maar vind het een forse verhoging. Maar wil denk ik ook nog niet opzeggen want ik heb nog een hoop boeken erop staan die ik nog wil lezen.

Ik heb sinds een maand een abonnement bij kobo plus. De eerste maand is natuurlijk gratis en nu kreeg ik een mail dat ze geen geld van mijn rekening af kunnen trekken. Iets met ideal.
Ik word zo moe van dit soort gezeik.
Ik heb het nu wel aangepast dat ik ga betalen via PayPal. Ben benieuwd of dat dan wel gaat lukken. 
Denk dat wanneer ik mijn abonnement up wil graden dat dat wel in een keer goed zal gaan.

En ik vind die verhoging ook best fors.

Loulou39 schreef op 30-01-2025 om 16:36:

Hier net zo….

Bailey26 schreef op 30-01-2025 om 16:55:

[..]

Ja ik baal ook. Niet eens zozeer omdat ik het niet kan betalen, maar vind het een forse verhoging. Maar wil denk ik ook nog niet opzeggen want ik heb nog een hoop boeken erop staan die ik nog wil lezen.

Nou ja dit inderdaad: ik kan het ook prima betalen, en ik heb ook nog veel boeken staan, maar ik vind 20% extreem.

Ik krijg steeds smsjes van een bedrijf dat ik niet ken. Met nu zoveel korting enz. Afmelden kan alleen  via een link in het bericht  maar die klik ik dus mooi niet aan.  Blokkeren  lukt niet , waarschijnlijk omdat het via een computer oid wordt verstuurd. Er hangt  geen  telefoonnummer aan zeg maar. Mega vervelend  deze sms'jes. Ook altijd om dezelfde tijd dat ik ze binnen  krijg in de avond.  Mega irritant. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.